Sanghi

Plussa vai ei? Vol.7

984 posts in this topic

Jatketaan täällä tikkujen ihmettelyä.. :) Näkyykö plussaa,vai onko vaan kuvitelmaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Mä nään molemmissa testeissä tuplaviivat puhelimella mut sitä en tiiä onko väriä.

 

Itellä anto kans pc sillon muutama kuukaus sitten samantyylisiä viivoja ja nehän ei tarkottanu mitään..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harmaan viivan nään toisessa ja toisessakin jotain. Voi olla myös kuuluisia viivanpaikkoja, joita nyt on ilmestynyt moneen testiin. Odottele hetkinen ja testaa uudelleen :) Toivottavasti olisi plussa.

 

Edit: Ai ne olikin kaverin testit :D Sano kaverille, että odottelee hetkisen vielä :)

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tulee kanssa jostain syystä pregcheckiin tuollasia. Ei pitäisi tulla viä mitään jos ovulaation oikein bongasin. Vme kuisen km jälkeen myös hcg poistuminen tsekattu. Toivotaan että ovat plussia ☺☺ ainakin hurjan selkeitä ovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä ekassa näkyy varjomainen toinen viiva, tokassa en näe mitään. Valitettavasti saattaa olla vaan viivanpaikka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molemmissa näkyy kaksi viivaa, mutta en nää väriä. Samanmoisen vasta tänään sain samalla testillä. Toivottavasti siellä vahvistuu ja ei jää viivanpaikaksi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain tänään tommosia samanmoisia tänään Sofi One Stepillä  <_<

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko tulla laittamaan, että kaveri testas tänään aamulla ja sai selvemmän haamun. Aikoo vielä huomenna testata. Ainakin viiva vahvistunut huomattavasti tuosta eilisestä testistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko tulla laittamaan, että kaveri testas tänään aamulla ja sai selvemmän haamun. Aikoo vielä huomenna testata. Ainakin viiva vahvistunut huomattavasti tuosta eilisestä testistä.

Hieno juttu! :) Toivotaan että jatkaa vahvistumista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämmönen viivanen(?) ilmesty tuohon herkkään testiin. Kuva1, Kuva2, Kuva3 ja Kuva4. Muutama kuva samasta testistä :D Mut en tiedä uskoako silmiäni. Testinä on siis herkkä First Response, muilla testeillä ei ole viivoja tullut.

 

Mut joo, ei kannata hehkuttaa vielä liikoja, kun menkkajomot ja tuhru on täällä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä testasin tässä raskaudessa plussan (sen ekan :grin: ) just tuolla testillä. Mulla tuli siihen heti kirkas viiva (kp25/28). Ihmettelin itse sitä, kun viiva oli niin ohut, mutta tuohon testiin ilmeisesti kuuluukin tulla sellainen ohut viiva. Ja kyllähän sulla tuossa näkyy kaks viivaa! Mikä dpo? Tai kp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo 12 on nyt. Ovis tuli myöhään, joten Kp:t on nyt 33/31-33. Eli aika haalee kai tähän dpohon?

 


Edit: Tänään onkin dpo 11!

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.