Sanghi

Plussa vai ei? Vol.7

984 posts in this topic

^ digiä vaan kehiin :) Kaikista ainakin vähän isommista apteekeista ainakin näillä nurkilla löytyy se perinteinen CB:n digi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totta, täälläkin on digejä ja predictoreja, muut merkit vieraita. Digi on vaan niin julma kun se kertoo melko varmasti totuuden ja näiden testien kanssa on se oma jännityksensä. Predictor taas antaa varmasti viivaa, eli sen luotettavuus on tosi pieni. Jos vielä muutaman päivän haamuilis ja sitten ostais sen digin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oisko testi vähän viallinen, että se viiva jää tuollaiseks kiekuraksi.

Mä epäilen myös, että testi on viallinen. Ei siihen kuuluis tuollaista tulla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totta, täälläkin on digejä ja predictoreja, muut merkit vieraita. Digi on vaan niin julma kun se kertoo melko varmasti totuuden ja näiden testien kanssa on se oma jännityksensä. Predictor taas antaa varmasti viivaa, eli sen luotettavuus on tosi pieni. Jos vielä muutaman päivän haamuilis ja sitten ostais sen digin.

No sehän on sitte ihan sinusta itsestäs kiinni että mitä vastauksia haluat.. :D Tänne postaamissa liuskoissa näkyy jokaisessa se haamu,mutta en osaa sanoa että vahvistuuko kun ei nää niitä rivissä. Digillä saisit sen varmuuden että kannattaako niitä liuskoja tuhlaa vai ei.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järkevä ihminen tekisi digin tai menisi veritestiin. Minä vaan en kuuulu siihen porukkaan. Noi liuskat luo jännitystä elämään (vähän tylsää tällä hetkellä). Pidän kuitenkin lapsen jos tulossa olisi, eli ei tässä ole mihinkään kiire. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

haettu apteekista testi, joka näytti kyllä selvää viivaa testi ajalla, tosin  käsitys "selvästä viivasta" on jo hämärtynyt. Yön aikana se oli kuivahtanut haaleaksi  silmin kuitenkin selvästi nähtäväksi viivaksi. Hitto kun en saa mun puhelimella muuta kuin jättikokoisia huonolaatuisia kuvia, enkä osaa korjata ongelmaa. http://aijaa.com/n2L5kb Sofin epäherkkä vahvistuu mutta todella hitaasti, enemminkin se on samanvahvuinen mutta tulee heti näkyviin ja punertaa enemmän. Ajattelin tilata ultran, jos osaan täällä, se on varmaan varmin kaikista. Mulla ei ole mitään hajua missä vaiheessa kiertoa mennään mutta ultrassahan näkyy jo viikolla 6 jotain, mulla on vaan menyt luottamus paikallisiin lääkäreihin :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä en näe toista viivaa :(

Kummallista kun niissä parissa aiemmassa oli kuitenkin selkeästi väriä jo. Toivottavasti ultrassa saisit selvyyttä tilanteeseen! Mua mietityttää kuitenkin että minkä tuloksen se digi antais? :)

Edited by LiljaLi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuota digiä minäkin Päike suosittelisin, varmasti halvemmaksikin tulisi kuin ultrakäynti. Sofien testeissä on näkynyt punaista, mutta noissa muissa testeissä en ole väriä erottanut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannattaa ostaa se digi. Niinku Mininas edellisellä sivulla mainitsi,niin siellä isommissa apteekeissä ilmeisesti digejä myydään..? Sillä saat suoran vastauksen ja loppuu arvuuttelu. :)

Mä näen tuossa toisenkin viivan. Tosi tuolla sivussa kylläkin,eli en tiiä onko se se testiviiva? väriä en näe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väri katosi yön aikana, viiva vaan jäi näkyviin. Tuli nopeasti ja oli punainen, jopa itse näin sen värin, kuten nyt nään noissa sofin 25sissa, ennen näin viivan ja mies värin. Otin vakuutuksen kun aloin aavistella että kaikki ei ole normaalisti, eli pääsen ilman omavastuuta yksityiselle sektorille, kerran jo kävinkin ton mahan turvotuksen takia. Lääkäri puhui huonoa englantia ja en saanut esitettyä asiaani. Masu on turvonnut 20 cm normaalista, nyt tosin on jo 5 senttiä kadonnut. Mittasin tarkasti hääpuvun tilausta varten oli 88 ja yhtenä päivänä turposi , oli115, ilman kipuja. Nyt onneksi ollaan jo 109:ssä. Ne siis ultrasi masun päältä mutta ei mitään poikkeavaa. Hyvä että siihen tuli varmistus. Harmittaa kun ei voi käyttää normaali vaatteita. Oon nyt niin kauan haamuillut ja pitänyt niitä lähinnä huuhaana, kun on vaan toi iso masu ja komiat tissit. Nyt pikkuhiljaa alkaa tilanne konkretisoitua, eli saattaa olla että olen raskaana, eli tää tikkuleikki on lopetettava ja ryhdyttävä toimiin (en haluaisi). Toi testi mikä eilen näytti sen viivan, ei pari viikkoa sitten näyttänyt yhtään mtään. Kiitos kommenteistanne, tää on parasta vertaistukea. Totuus on ilmeisesti se että pelkään todellista tulosta. Jos se on nega, petyn. Jos se on positiiivinen niin hämmennyn ja kaikki muuttuu. Raskausajaksi Espanjaan jääminen tuntuisi venäläiseltä ruletilta. Siksi haluan itseäni säästää.

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestä nää jatkuvat jutut "katoavista viivoista" ja ihme tarinoista "lääkärin ultrauksista" on aivan keksittyjä tarinoita. Olit sit mukamas Espanjassa ja/tai kuuden lapsen äiti, niin ihan älyttömiä on nää selitykset....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin, mä aloin kans miettimään nyt, että saako Espanjasta pregcheck merkkisiä testejä? :huh:  Sivulla 9 kuva sofi testistä ja taustalla aivan kuin pc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei todella saa, mutta netin kautta saa tilattua tännekin. pc:tä mulla ei ole vielä mutta raskauskeijulta on tulossa. Kyllä nää viivat mua ihmetyttää, Miksi kukaan keksisi jotain näin tyhmää. Kyllä mut masun päältä ultrattiin, ei kai se nyt niin ihmeellistä ole. Ja lapsia on 6, 5 poikaa ja 1 tyttö, nuorin 8 ja vanhimmat jo aikuisiässä. En uskois että näille palstoille kukaan provoja laittais. Luulin ettei täällä olisi ilkeilijöitä, tosin WeeRan tyyliä kommentoida olen ihmetellyt. Muiden kommentit ovat olleet koko ajan asiallisia ja olen kokenenut ne kannustaviksi. Täällä kun ei ole kun työkaverit, eikä heistäkään monenkaan kanssa näistä asioista puhuta. Täällä Espanjassa asuu aika paljon muitakin suomalaisia :) Jos tää mun pähkäily häiritsee, niin eikö voi vaan olla lukematta. Malttaistkohan WeeRa, vai mikälie, olla kommentoimatta tähän. Tarkistin vielä mikä sen sivulla 9 olevan takana on, se on Ebaysta tilattu herkkä Wondfo, ei kai PC:t noin kapeita ole?

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pc tai "pc",niitä saa netistä tosiaan tilattua. Kaupan liuska on samanlainen kuin netistä tilatut. //Suomessa..

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen käyttänyt niitä Suomessa ja ilokseni huomasin että saa myös tilattua. Se on aina ollut pomminvarma, (tosin negoja vaan niillä testanut). Otin kaksi pakettia, ne pakkaa ne yhteen niin ei tule edes ylimääräisiä postikuluja. Nuorimmasta plussasin Apteekin omalla, sain heti sen tumman viivan, niitäkin sais tilattua, mutta on aika kalliita. Ja nyt on parempi etten tilaile enää yhtään mitään. Ootteko muuten huomanneet että lähes joka palstalla, liittyy se vauvoihin, koiriin tai vaikka hevosiin on ainakin yksi riidankylväjä :(. Mukavaa loppuviikonloppua. 

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luulin ettei täällä olisi ilkeilijöitä, tosin WeeRan tyyliä kommentoida olen ihmetellyt.

 

Malttaistkohan WeeRa, vai mikälie, olla kommentoimatta tähän.

Just. :rolleyes: I rest my case...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuntuu tyhmältä todistella asuinpaikkaansa, mutta tässä kuitenkin raskauskeijulta mulle tullut vastaus.

 

Heippa,

Voimme myös toimia samoin eli teet vain normaalisti tilauksen ja maksat sen.
Laita Spain -merkintä kaupungin perään.

Jos tilaat isompia tavaroitamme kuten doppler laitteita jne niin katsotaan postikuluja mutta testitilaukset menevät tuolla samalla meidän 1e postikululla sillä kirjeet eivät kovin paljon kallimpia ole postittaa Espanjaan kuin Suomeenkaan.

Ihana saada sinut asiakkaaksemme :)

Terkuin,
Paula
Raskauskeiju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päike, etkö haluaisi kuitenkin mieluummin varmuuden kuin elää epävarmuudessa? Muistelin että laitoit tänne jo joulukuun alussakin testejä, onko tilanne ollut epäselvä siitä saakka?

 

Itseäni tuollainen tilanne hajoittaisi. Ikävä sanoa, mutta jos viivat eivät testissä vahvistu, niin minusta normaalin raskauden mahdollisuus on varmaankin aika pieni. Pahimmassa tapauksessahan nuo viivat voi johtua myös istukkahormonia erittävistä syövistä/kasvaimista. Tee edes se digi, niin saat ainakin osviittaa tilanteeseen ja jos sekin jättää epävarmuutta, on lienee parasta mennä ihan kunnon tutkimuksiin, jotta noille testien haamuiluille saisi jonkin järkevän selityksen. Toivon että selvyys tilanteeseesi tulee pikimmiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Taiqa, totta puhut. Laskin nyt noita testituloksia, ja mahdollisia hedelmöityspäiviä. Raskaus olisi ainakin viikolla 8+, eli ei tässä voi jäädä tuleen makaamaan vaikka testien hailakkuus ei tue noita viikkoja. Otan itseäni niskasta kiinni ja selvitän asian, olkoon sitten kuinka hankalaa tahansa. Onneksi on se vakuutus. Olen yli 40 ja mua pelottaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin suosittelen edelleen sitä digiä. Se ainakin antaa tuloksen mitä ei tarvii arpoa. Sen jälkeen tsekkaat tilanteen,ja päätät mitä teet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vähän ot huomio, mutta muistuttelisin vain, että toisen kirjoittamien sähköpostien lainaaminen ilman lupaa on laitonta. Tuskinpa tässä tilanteessa kellekään mtn haittaa aiheuttaa mutta oon huomannut että monet ei tätä tiedä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mitä lakia siinä rikotaan?

 

Itselläni on se käsitys, että viestin vastaanottaja saa kyllä julkaista viestin ellei se täytä teoksen tunnusmerkkejä tai sisällä henkilökohtaista tietoa esim. terveydentilaan liittyen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Äää sori!! Oot oikeassa! :) Mä oon luullut väärin että tuo koskee kaikkua viestejä mutta tosiaan oikeasti vain nuo rajoitukset on voimassa. Jättäkää ystävällisesti turha ja vielä virheellinen pätemiseni huomiotta :D //OT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitkään tätä palstaa lukeneena uskallanpa minäkin vihdoin tulla tänne kysymyksineni.  :rolleyes: Ensimmäistä kertaa testeihin piirtyi jotain muutakin, kuin pelkkää valkoista. Mitä mieltä olette, voisinko olla raskaana..?  :wub:

 

Alla tikut mitä luultavammin dpo10 ja dpo 11 (alempi), näen toooosi hailakat viivat: 

13697744.t.jpg

 

Tässä apteekista tuon rfsu:n tikun jälkeen ostamani herkempi testi (10 mlU/ml) ja edelleen siis dpo10:

13697751.t.jpg

 

Ja tässä vielä kaikki kolme testiä rinnakkain (sori huono kuvanlaatu, miehen ottama  :lol:):

13697770.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.