Sanghi

Plussa vai ei? Vol.7

984 posts in this topic

Nodulla näkyy kaksi viivaa ja Möllillä aivan selkeä plussa! Onnea molemmille :)

 

Hitto tän autocorrectin kanssa, onneks katoin ennenkun lähetin että Nodu oli korjattu Norsuksi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jee Nodu! Hienosti vahvistuu!  :give_heart:

 

Kiitos onnitteluista ja weeRa.lle kiitos kommentista! Tänkin aamun testissä plussa ja ehkä jopa hieman vahvempi kuin eilen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmh, tänään kp 55/35 eikä menkkoja näy eikä kuulu, mutta testit näyttää negatiivista. Yhden haamun olen tehnyt, mutta seuraava näyttikin sitten taas negaa. Viimeksi torstaina olen testaillut, tänään varmaan uudestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päike sen kun haamuilee. Maltoin pitää päivän tauon :), Nyt sofilla taas testasin muutaman tunnin päiväpisusta, kuinkas muutenkaan kuin haamu. http://aijaa.com/vlEbma http://aijaa.com/GrnJUP . Tein yhden apteekin testin tässä välissä (siis ei apteekin omaa vaan joku Espanjalaisversio) ja se oli vähän selkeämpi, ei kuitenkaan selkeä (vahvuus20). Kuvaa siitä ei ole, kun suutahdin ja pilkoin sen. Mulla on aika vähän oireita, väsymys pahin ja uudet tissit, ei pahat.

Toivottavasti pannarille tulee kunnon viiva, oot malttanut näin monta päivää odottaa. 

Onnea kaikille plussaneille <3

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä sanoisin, että viivanpaikka joita noi sofit antoi mulle joka kierrossa kunnes päätin, etten koskaan enää niillä testaa. Itse en luota niihin yhtään, eli suosittelen jotain toista testiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen varmaan saanut haamuja noin 5 eri testimerkillä, Vahvimmat tulee Predictor earlyllä, niihin en oikesti luota, joskus teen kun haluan nähdä vahvemman viivan. Täällä Espanjassa on kummallisia merkkejä, ja apteekissa ne ei ymmärrä että testit on voi olla eri herkkyyksillä. Wondfot tilasin Ebaysta (herkkyys 10), niihin tuli  kaikkiin haamu, joihinkin tummakin, vertailtiin niitä kaverin kanssa joka ei saanut niihin mitään. Nyt oon tilannut jotain puikkotestejä Ebaysta. Tässä kohtaa olisi viisaampaa odottaa viikko tai pari, mun itsehillintä ei taida riittää. Vieraassa maassa avun etsiminen on hankalampaa, tosin ei mulla varmaan mitään hätää ole haamuineni.

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkään en Päiken testeissä näe valitettavasti väriä, vain viivanpaikan. Jospa testit ois vain huonoja ja viivan vahvistuminen vie kauemmin kuin normaalisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkään en Päiken testeissä näe valitettavasti väriä, vain viivanpaikan.

En minäkään... Mä epäilisin samaa mitä joku muu tuossa jo aiemmin, että ehkäpä "raskausoireet" johtuu oviksesta. Sehän on hyvin tavallista synnyttäneillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun viivanpaikat/haamut ei johdu oviksesta, olis nimittäin melko pitkä ovulaatio.  Aamulla herkkä ei antanut kun viivanpaikan ja 25 reagoi vahvemmin. Kuvia ei ole, kiire töihin. Tein jopa yhden testin töissä arvioitavaksi. Työkaverit näkivät punaisen värin, kuten mieskin kotona(mulla on niin huono näkö etten selvää väriä näe), . Kai noissa testeissä vaan on kaikissa se haalean punainen viivan paikka. Nyt lopetan koko kusirumban. Tärkeää tietoa on se että punaiset hailurat ei merkitse mitään. Toivon teille paljon plussia.

 

Predictorista tosiaan varotan, se ei anna haamuja vaan plussia, moni on niiden takia varmaan pahoittanut mielensä.

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jossain luki että herkät voi haamuilla virtsatieinfektion takia. En tiedä kuin luotettava tieto.

 

Mä näin ihan jotain tosi hailuraa Päiken testissä. Toivotaan että saisit vastauksia tilanteeseesi pian! Tsemppiä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tota virtsatiejuttua oon vähän miettinytkin, mutta kun sekin on testattu, eikä oireita ole. Mun pissassa on jotain todella hämärää, selviää aikanaan. Kerta kiellon päälle, piti vielä pissiä viimeinen viivanpaikka (näkis vaan). Kiitos kommenteista, mulle oli uusi asia monen lapsen äitinä nää viivanpaikat. Sofejakin olen käyttänyt ja mitään paikkaa ei ole tullut. Mulla on 6 lasta ja kahdessa olen tosiaan odottanut näitä viivoja kauan, toisiin ne on napsahtanut heti. Eli neljännen kanssa 3 viikkoa, ja kuudennen kanssa pari viikkoa, sitten tuli haamu. Muista tummat viivat on heti pärähtänyt ruutuun. Tässä tää surullinen pikkuruinen viiva http://aijaa.com/fqJXjD Ihanaa kun voi jakaa asioita täällä, en voi monenkaan ihmisen kanssa täällä vieraassa maassa keskustella. En tajua miten mun mies näkee noi viivat aina punaisina, sille on tosin tehty silmiin laserleikkaus, ehkä sillä on laserkatse. Kiitos kanssakulkijat :)

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.