Sanghi

Plussa vai ei? Vol.7

984 posts in this topic

nnipsulla selvä viiva tosiaan :) Onko tuo raskaustesti (mulla ei omaa kokemusta eri testeistä juuri ole, mut olen ollut huomaavinani, että aika usein ovistestit on vihreitä, miltä tuo siis mun silmään näyttää, joten ajattelin varmistaa)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tulin vaan kysymään, että mistä tiedätte että Pregchek on näyttänyt "väärää" plussaa? Ennemmin sanoisin, että kyseessä on ollut kemiallinen raskaus joka on mennyt heti kesken ja jota ei olisi ehkä edes huomannut ilman testauksia.

 

 

Mulla tuli viime keväänä pregcheckiin iiiiiihan haalea toinen viiva, jonka näki kuitenkin muutkin kuin minä. Verikokeessa hcg oli kuitenkin alle 3, eli ei minkäänlaista kiinnittymisyritystä.

 

 

 

Niin ja nnipsulla näkyy selvästi toinen viiva :)

Edited by fumfum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Kielo!! :give_heart:

 

Ja nnipsulla ihan selkeä viiva myös, en mä tuota viivanpaikaksi laskis mitenkään :) Onnea! ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selkeä viiva nnipsulla. :) Onnittelut Kielollekin, hienot plussat aikaisilla päivillä. :)

 

Chandalina, davidilla se r-testi on vihreä ja ovistesti vaaleanpunainen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuun tänne varovaisesti - kolmatta vuotta yritystä, elokuussa kuultiin vielä lääkäriltä ettei saada luonnollisesti lasta.

Ja äsken tein tämän, dpo 11.. kädet tärisee ja pyörryttää ja ... näättekö saman kuin minä?

 

Maaliskuu%25202015%2520061.JPG

 

:ph34r:  iski epäilys onko tää sittenkin viivanpaikka :

Edited by arvoitus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuun tänne varovaisesti - kolmatta vuotta yritystä, elokuussa kuultiin vielä lääkäriltä ettei saada luonnollisesti lasta.

Ja äsken tein tämän, dpo 11.. kädet tärisee ja pyörryttää ja ... näättekö saman kuin minä?

 

Maaliskuu%25202015%2520061.JPG

 

:ph34r: iski epäilys onko tää sittenkin viivanpaikka :

Pöh, mikään viivanpaikka, ku aivan selkeä plussa!! Ja hyvän näköinen viiva tuolle dpo:lle. Onnea! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kielolle ja arvoitukselle plussaonnea hurjadti!!! :) toivottavasti pieni pysyy matkassa!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hieno plussa Arvoitus! Oneea paljon! :) Ihanaa kun pidempään yrittäneitä on plussannut nyt paljon :wub: Mulla oli dpo11 ihan samanvahvunen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla kylmät väreet juoksi kun luin Arvoituksen postia - ihan selkee plussa !!!! Valtavasti onnea  :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille, en vaan meinaa tajuta. Tein äsken parin tunnin pidätyksestä uuden testin. Se tuli jotenkin tosi hitaasti (1,5 minuuttia) ja näyttää haalealta (hmm..)..
No, huomenna on verikoe.. toivottavasti saisin tuloksen vielä huomenna ettei menis maanantaille.

http://aijaa.com/qahfQU

Tuossa tän illan pregcheck.. ei siis ollut viallinen testi se edellinen koska tähänkin tuli näkyviin.

 

*edit, muokkasin kuvan linkiksi - oli sen verran valtava jättiläinen

Edited by arvoitus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.