Sanghi

Plussa vai ei? Vol.7

984 posts in this topic

Minusta tuo viiva on oikein hieno! :) Ei kai ne viivat aina vahvistukaan yhessä päivässä näin, että huomaisi isoja eroja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LiljaLi, eikös se tuplaantumisaika ollut n. kaksi vuorokautta? Huomenna aamusta verikokeeseen ja josko sitten loppuisi tämä sarjatestailu (as if)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvoitus, Juu niin taitaa olla :) mulla vahvistui kamalan hitaasti testit ja pelkäsin pahinta, mutta kaikki oli silti hyvin! :) sitä siis tarkoitin, että mulla ei näkyny kauheesti eroja vahvistumisissa jos tein joka toinenki päivä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parin tunnin pidätyksestä tuo on minusta tosi hyvä viiva. Täytyy sanoa noista pregcheckeistä, että minusta niihin joskus tulee aika hitaasti se viiva. Puhun nyt kokemuksen tuomalla rintaäänellä, kun tuli tässä pari kuukautta sitten "vähän" sarjatestailtua niillä, ihan vaan siitä viivojen katselun ilosta ja vähän myös epäuskosta.  :grin:  Sen verran monta tuli tehtyä, että havaitsin merkittävämpien erojen tosiaan näkyvän kahden vuorokauden välein.  Mutta ei nekään mitään ihan järkyttävän isoja eroja olleet. Vasta viikon kuluttua oikeastaan näki tosi ison eron. Että ehdottomasti en päättelisi mitään huonoa näistä viivoista, vaan päinvastoin: on vakuuttavat viivat! Onnea vielä arvoitus, tosi upeaa!  :give_heart:

Edited by Inkivääri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvoitus, mullakin viiva tullut joka kerta suht hitaasti, mutta ollut sitten kuitenkin vahva. Mielestäni sulla hyvä viiva dpo:n nähden :)

Tässä esimerkkiä omasta viivojen vahvenemisesta, dpo 9-12, testattu aamuin illoin: http://aijaa.com/6zS60Q(pari kissankarvaa eksynyt kuvaan :D )

Paremmin vahvistumisen näkee kun esim. tosta testirivistä katsoo joka toista testiä, niissä kun aina vuorokauden väli. Järkevämpää olisi olla testailematta näin usein, mutta kun sitä haluaa varmistaa testien vahvenemisen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mä jostain luin, että alussa, kun sitä raskaushormonia on periaatteessa tosi vähän vielä, aivan Pienikin muutos mittausolosuhteissa voi vaikuttaa siihen viivan vahvuuteen. Että vaikka hormoni oliskin tuplaantunut, vähän vaikka enemmän jos on vettä tms juonut, on viiva haaleempi. Vaikka hormoni siis noussutkin. Sekava sepustus.... :P Mutta mielestäni tosi hyvä viiva noille dpo:ille !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussia ne on! Minulle tuli tuollaisia molemmista edellisistä raskauksista ja tuolla ne plussat leikkii nytkin parhaillaan. Ja kolmannestakin tein itse asiassa haaleampia kuin nuo parin tunnin pidätyksellä. Lämpimät onnittelut :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin tänne komppailemaan Inkivääriä, että mun mielestä PregCheck antaa joskus sen viivan aika hitaasti. Mutta kun se viiva siihen ilmestyi, se oli aina kuitenkin erittäin selkeä niinkuin sullakin arvoitus. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No on ihan selkee nnipsu! :D Onnea!

 

Voi ei arvoitus.. :( Oon todella pahoillani. Jospa se kuitenki lähtis vielä vahvistumaan?! Mä pidän peukkuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ääh, mulla on niin äsyttävä tilanne! Mulla pitäis olla nyt suurinpiirtein dpo 18 ja raskausoireitakin mies on tunnistanut. PC:n testejä oon paketti tolkulla tehnyt ja oon saanu kaikkea viivanpaikoista haamuihin ( en kumminkaan kovin selvää, mutta jonkinnäköisiä) mutta viimeisin taas puhdas nega. ovulaatiotestit antanut plussaa kun huvikseen kokeilin, jopa digi anto hymynaaman. Mulla on yhdet menkat ollut nyt synytyksen jälkeen. Viime raskaudessa, kun oli jo kuukautiset reilusti myöhässä, olin sairaalassa ( toisesta syystä) ja pyysin siellä tekemään raskastestin, joka oli nega. Myöhemmin kotona tehty PC anto heti kaksi räikyvän punaista viivaa, mut viikot oli reilusti yli viiden ellei jopa kuusi. Koitin kuviakin ottaa testestä, mutta puhelimella ei oikein onnistu, laitan jos jotain järkevää kuvaa saan niin varmaan helpompi vastata tähän kysymykseen :D

 

Eli onkohan mulla nyt vaan kierto niin sekasin, että pari päivää sitten ( n. kp28 ) mulla olikin ovulaatio? vai reagoiko ne ovistestit vaan nyt herkemmin raskauteen, joka ei rtesteissä vieläkään näy, niinkun ei viime raskaudessakaan meinannu näkyä?

 

Nyt kun ktoin sitä parituntia sitten tehtyä negaa niin kyllä siinä jonkinlainen viiva näkyy, jopa ehkä vähän väriäkin  :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mulla on mennyt ainakin luotto noihin pc:n testeihin nyt :( Sain tossa hiljattain pariin kertaan hyvin haalean haamulaisen näkyviin joka ei sit ainakaan raskauteen reagoinu. Eli oli ihan viivanpaikka vaan.

Mutta todella toivon että siitä ei ole Sinulla nyt kyse! :) Suosittelisin digiä niin saisit varmuuden! Voihan hyvin olla sekin mahdollista, että säännöllinen kierto ei ole asettunut edellisen raskauden jälkeen vielä ja nyt onkin ovulaatio vasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi miten kurjaa arvoitus. :girl_to_take_umbrage2: Olisin niin kovasti toivonut, että saisitte pitää ihmeplussanne. Jatkan vielä toivomista. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inkivääri, arvoitus kyllä testailee vahvistuvia viivoja. Päiväkirjassaan puhunut siitä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa! Selailin tässä viestiketjuja epätoivoisena läpi ja pakko kysyä teiltä mielipidettä näistä (toivottavasti kuvat tulee oikeinpäin):

 

post-9436-0-21667500-1425887650_thumb.jpg

post-9436-0-99027300-1425887620_thumb.jpg

 

Onkohan peli menetetty? kemiallinen?

 

Kyseessä pas blastolla ja testaaminen (ääliömäisintä taas ikinä) aloitettu jo pp7 pregcheckillä. Kaks ylimmäistä pc pp7 ja pp8. Sitten Onestepeillä loput ylhäältä alas, pp8a, pp8i, pp9, pp10, (pp 10 tehty myös clear blue viikkonäytöllinen tuloksella raskaana 1-2), pp10 kauheaa menkkamaista kipua ja siitä paniikki iltatesti (tokavika) haaleampi ja viimeisenä tämän aamuinen :( tässäkö se sitten oli ? 

 

Ajattelin kuitenkin että voisin hakea vielä Pregcheckit. Niissä alunalkaenkin viiva selkeämpi. Vai mitä mieltä olette? Veritestiin aika varattu keskiviikolle, mutta siihen on vielä ihan liian pitkä aika. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

babosa, äkkiseltään katottuna minusta noi one stepin testit ei oo mitenkään hirveän haalenneet vrt. ensimmäinen ja viimeinen. Ja oliko ensimmäisen ja viimeisen one stepin välillä 3 päivää? Sinuna hakisin lisää pc:n testejä ja ennemmin vertaisin niitä noihin ekoihin pc:n testeihin, jos jotain haluaa verrata. :) Noi pc:n viivathan on tosi hyviä viivoja!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo vaan kolme päivää väliä  Mitenhän sitä on nyt niin malttamaton. Taidan lähteä hakemaan testejä vielä pinkan. Mulla on lääkkeellinen pas, niin ei tule vuotokaan ennenku on lääkkeet lopettanu. Ärsyttävää piinailua.  :wacko:

 

Kiitos Mesi sulle  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Eli minusta ei huolta tuolla mahdollisella haalenemisella (vaikka en sitä ees selkeesti havaitse) vielä vaikka varmasti hermoiluttaakin! Niinkun täällä on monesti todettu niin viivojen vahvuuteen voi vaikuttaa niin moni asia - mitä juonut & kauanko virtsa ollut rakossa eli kuinka vahvaa se on jnejne. Ja tosiaan eri merkkisten testien viivojahan ei kannata verrata laisinkaan.

Onneksi sulla on se veritestikin tulossa! :)

Edited by mesi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.