Sanghi

Plussa vai ei? Vol.7

984 posts in this topic

Ei sulla babosa ollut mitään sellaista lääkettä käytössä, joka olis voinut vaikuttaa vielä noiden ensimmäisten tummuuteen (toki voi olla ihan vain sekin, et on eri testi)? Ihan normaaleilta noi viimeisimpien testien viivat musta näyttää noille päiville (no, vähän mulle on epäselvää, et mitä dpo:ta vastaa noi pp:t - riippuikos se jotenkin siirretyn alkion iästäkin..?). Sanoisin siis, että hyvältä vaikuttaa! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nonni, kahden ja puolen tunnin päiväpissasta (niinku tais olla nuo muutaman päivän takaisetkin) pregcheckillä tehty.
 
post-9436-0-21980900-1425899137_thumb.jpg
 
Tässä kuvassa uusin testi vasemmassa reunassa (hieman vielä märkä) ja pp8 ja pp9 vieressä.
 
Ei se kai ainakaan haalistunut ole? Katsoin vielä 3min kohdalla ottamani kuvat ja aika samanlaisilta näyttää siinäkin. Jostain syystä en saa kuvia enempää laitettua (pika apua kaivataan ;) )

 

 

Muoks. Chandalina: ei noiden lääkkeiden pitäis vaikuttaa (lugesteron ja zumenon). Noh, onneksi tosiaan on se veritesti, se nyt sit ainakin kertoo missä mennään. 

Niin eli toi blasto oli viiden päivänikäinen ja siihen piinat päälle, eli 5+11=16, mut en tiiä meneekö se ihan yks yhteen? jos kiinnitymispäivä pitäis oireiden perusteella sanoa, niin sanoisin että pp3, oli niin kipeä selkä silloin ja kävis järkeen.

 

(ja kyllä mä aion tehdä noi loputkin testit lähipäivinä, mitä kaupasta äsken hain  :pupu_1: )

Edited by babosa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oikeesti?  :grin: Kiitos!

 

Mä vielä koitan näitä kuvia saada (sit lupaan lopettaa tän pommittamisen)

 

http://aijaa.com/6KA3C1

 

http://aijaa.com/leuNig

 

Ekassa siis tuoreempi, 9.3. tehty ja jälkimmäinen 5.3. tehty. Kuvat otettu noin kolmen minuutin kohdalla. Mun mielestä ne siitä vähän vielä vahvistuu kun kuivahtavat, noissa näyttää tosi hailuilta. 

Edited by babosa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Babosalla ihan selkeät viivat! Onnea :)

 

Laitan nää tännekin kun eilen jo sain pc iltapäivällä aika vahvan haamun, illalla sain one step haamun myös, on toisessa kuvassa alinna. Tänä aamuna tuli heti one step haamu (10miu) ja pc ei oikeen mitään. Mitähän tää taas on? Tuhru kuitenkin alkoi jo eilen ja lämmöt tippui

 

http://aijaa.com/XXVyd0

http://aijaa.com/VlU3nU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petite kumpa vahvistuis! :) selvästi koittaa jotain viivaa antaa

 

Babosalla aivan selvä homma! Tervemenoa marraskuisiin :)

Edited by heiffi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan selkeitä viivoja Petite! Toivottavasti lähtis vahvistumaan! Olis kyllä jo nyt sinun vuoro päästä odotuspuolelle :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:( kyllä tuli niin haalea viiva tänään aamupissasta, että ei kai tässä enää auta edes toivoa. Toivottavasti sais jo huomenna verikoevastaukset että sais lopettaa lääkkeet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä huomasin että pc-testit reagoivat paremmin päivä/iltapissaan..

 

Mä niin Petite toivon täällä sormet ja varpaat ristissä, että noi nyt lähtee vahvistumaan! ♡♡♡♡♡♡

Share this post


Link to post
Share on other sites

Babosalla ja Petitellä aika vakuuttavat viivat. :)

 

Mulla antaa päivä/iltapissa aina paremmat viivat, kuin aamuinen, samanmoista kun ilonalla siis. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Babosa mulla kans testit anto alussa välillä haaleampaa viiva ja kolmannen testauspäivän aamuna oli hailakkaampi kuin esim. Ekan testauspäivän iltana. Kävin verikokeessa sen takia samana päivänä ja hcg oli 52. Tuolla se haamuilija nyt tuhisee :)

 

Nii ja petitelle tsemppiä et loppuis tuhruttelu nyt heti!

Edited by heiffi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos tsempeistä!:-) vaikka aikalailla oon valmistautunut siihen, että lukema ei hyvältä näytä. :(

 

Petitelle paljon peukkuja, kunpa pikkuinen pysyisi kyydissä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä ainakin nään jotain, ja mielestäni jopa häivähdyksen vaaleanpunaista. Toivotaan, että vahvistuu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi kurjuus babosa :( Toivottavasti teillä on pian mahdollisuus uuteen yritykseen ja silloin parempi onni myötä  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

babosalle pahoittelut. :lipsrsealed:

 

Dottelialla näkyy ihan selkeästi toinen viiva molemmissa testeissä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille <3 kyllä me yritetään heti seuraavaan, jos vain suinkin mahdollista.

 

Paljon plussia toivottelen kaikille!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.