Sanghi

Plussa vai ei? Vol.7

984 posts in this topic

Näkeekö kukaan tässä saman kuin minä ja mies :D Livenä siis näkyy selkeesti toinen punertava viiva! 

 

 

P1060079.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahoittelut babosalle.

Dottelian ja Suanken testeissä näen vaaleanpunaista. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko tää nyt se promatrisin viivanpaikka???

P1060088.JPG

 

Pregcheck antoi kuitenkin negan:

P1060093.JPG

 

 

kp 52 ja dpot voi olla mitä vaan mutta maksimissaan vois olla dpo 13. Epäilen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promatrisissa nään pinkkiä! Onko noi jotain herkkiä? Jos ovis onki ollu myöhemmin ja pc ei näytä vielä siks mitään..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo noi promatrisit on herkkiä. Ovis on voinu olla hyvinki myöhemminkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovistesti plussa vai ei?

 

13755414.t.jpg

 

Tässä vielä linkkinä:

 

http://aijaa.com/rI1SIu

 

On toisesta reunasta tosi tumma,mutta en tiiä onko tarpeeks tumma plussaks..

Kuumeilupuolella on ovisplussa vai ei-ketju mutta se on niin hiljanen että päätin tulla tänne kysymään.

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sanoisin että ei. Omat plussat ollu aina tasan tai vahvempi kuin kontrolli, joten sen perusteella mielipiteeni on noin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sanoisin että ei. Omat plussat ollu aina tasan tai vahvempi kuin kontrolli, joten sen perusteella mielipiteeni on noin

Kiittivastauksesta.. näin vähän aattelinki,mut toive elää että kroppa heräilis synnytyksen jälkeen.. :lol: Jatkan tikuttelua ja katson mitä tapahtuu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei kaikki kohtalotoverit!

 

Olen aina välillä seurannut täällä erinäisiä keskusteluja, mutta niihin osallistuminen on näköjään vaikempaa. Nyt kuitenkin olisi kiva kuulla teidän "asiantuntijoiden" mielipide tämänaamuisesta raskaustestistä, jonka tein 10 päivää alkionsiirron jälkeen. Tiedän toki, että tämä voi tästä vielä lähteä haalistumaan ja olla poissa kokonaan kun on oikea testipäivä, mutta tälläistä tulosta en ole saanut vielä KOSKAAN (vaikka aika monta testiä olen elämässäni tehnyt) enkä nyt tiedä miten päin olisin.

 

Mitä te näette? (Toivottavasti linkki toimii, en oikein hallitse tätä...)

 

http://aijaa.com/SvYN5o

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Plussan näen minäkin; kuvan värisävyt ovat "kylmät" joten mielestäni testiviiva on punainen kontrolliviivaan verrattuna, vaikka yksin saattaisikin näyttää negalta. :)

 

Tänne pamahti tänä aamuna tällainen ylläri heti testiajan alussa:

 

http://aijaa.com/SG7ffq

 

Nyt on FF:n mukaan vasta dpo 5 ja testi on herkkä (10 mIU, nimi näkyykin kuvasta, tosin käyttöohjeessa lukee David), mutta eka kerta kun saan kunnon viivan ja omasta sekä jopa miehen mielestä punaisena :girl_pinkglassesf: eli kai siellä jotain yrittää tapahtua vaikka ihan hyvin saattaa vielä kesken mennä? Mitä mieltä raati on viivasta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaa, nyt FF siirsikin oviksen pari päivää aiemmaksi plussatestin myötä :rolleyes: Että liekö sitten dpo 7 tänään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanervalla selvä plussa!

 

Tosin FF:n käyrääsi katsomalla ja merkintöjäsi tutkimalla rohkenisin epäillä, että on dpo:t vielä kuitenkin isommat ja sijoittaisin ehkä kuitenkin tuon oviksen sinne kp 28-32 tienoille :) Uskoisin että FF:ää sekoittaa nuo limamerkinnät, joita on käyrässä vähän siellä sun täällä (ja eihän se niiden tulkinta tosian helppoa olekaan). Mutta onnea plussasta ja toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan hyvin!

Edited by taiqa

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Kiitos taiqa vinkistä! Itse olen jo ihan sekaisin kaikkine oireineni ja limoineni, ja FF ehdottikin ekaksi ovista juuri kp 28 kohdalle, sitten kp 32 kohdalle, tosin katkoviivalla. :)

Edited by -Kanerva-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.