Sanghi

Plussa vai ei? Vol.7

984 posts in this topic

Kyllä minäkin tuota Kanervan käyrää tutkaillessa sanoisin, että voisi olla dpo9, ovis kp32 :) ja hieno plussa! Toivottavasti pysyy kyydissä  :give_heart:

Ja Lisbethillä plussa myös, onnittelut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitenkäs tiukkoja  nämä testien aikarajat ovatkaan? En tajunnut sekunttikelloa seurata... Heti ei testiin tullut kuin tarkistusviiva, ja testipuoli ihan valkoinen, mutta sillä välin kun pesin kädet ja kasvot, olikin testipuolelle ilmaantunut ihan täysin selkeästi nähtävä vaaleanpunainen viiva. Ei tossa nyt montaa minuttia voinut kulua. Apteekin testistä on kyse. Oisko tää siis sittenkin +? Kierron pituudesta ei tietoa, mutta edellisistä menkoista on 32 päivää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eikös se pidä 5-10 min sisällä tarkastaa, sen jälkeen voi tulla roskishaamuja... Paremmin tietävät voinevat vahvistaa, mutta mulle on jäänyt tällainen käsitys. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohjeessa mainittiin 5 minsan aikaraja, ja et sen jälkeen ei pätis, ja jotenkin vielä että plussa näkyy minuutissa. Meni yli minsa kyllä, mutta tuskin yli viittä...  No jaa, huomenna uusiks sekunttikellon kanssa niin ei tarvi ihmetellä. Ostin itseni tuntien tuplapakkauksen valmiiksi. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Huomisesta testistä kuva sitten tänne! :)

 

Minulla olikin eilen jo dpo n. 13, koska menkkakivut tulivat viime yönä (ilman menkkoja :)) eli tänään olisi kai ollut kp 1 joka on yleensä ollut dpo 14. Ovis siis oli kp 28 tai 29, veikkaan. Tässä vielä vime yön testit: http://aijaa.com/LrXjyM Pelkäsin menkkojen alkavan noiden kipujen perustella, mutta onneksi olikin vahvistunut herkän testin viiva (ylempi testi) ja mukavan vahva PC:n viiva (alempi testi). :) Tämä on tosin aamulla kuvattu eli ovat kuivuneet, mutta kyllä ne olivat tuollaiset jo testiajalla ja ilmestyivät pian näkyviin. Jännä vain, että tuo ylempi testi on kai olevinaan herkempi, vaikka viiva on haaleampi kuin PC:ssä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin pari päivää sairaslomalla ja mieli laukkasi tuhatta ja sataa enkä VAIN VOINUT olla testaamatta, ja koska muita testejä ei kaapissa ollut kuin jonkin aikaa säästetty Clearbluen digitaalinen niin senhän sitten käytin. Iltapäivällä neljän aikaan. Kun alkionsiirrosta oli kulunut 11 päivää... Se sanoi "Raskaana 2-3".

 

Vieläkään en osaa iloita. En uskalla. Lasta on yritetty jo kaksi ja puoli vuotta. Vauvakuumeessa olen ollut aina. Viime kesänä tehtiin munasolujen keräys, jonka jälkeen toisessa munasarjassa ollut endometrioosipesäke tulehtui ja olin lopulta yhteensä kolme viikkoa sairaalassa kolmessa erässä. Leikkauksia piti tehdä kaksi, ensin tähystys ja lopulta avoleikkaus, jossa toinen munasarjani kaikkine osineen otettiin pois. Sairaslomalla olin kolme kuukautta, eli oikeastaan koko syksyn. Onneksi pakkaseen saatiin alkioita, vaikka silloin tuntui, ettei meille sitä iloa vain ehkä koskaan suoda. Mutta nyt. Elämäni ensimmäisen kerran raskaustestiin ilmestyy jotain muuta kuin yksinäinen kontrolliviiva. MÄ EN KÄSITÄ. :D Joku nipistäkää, lyökää, tää on unta!

Edited by Lisbeth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljon onnea Lisbeth! :lipsrsealed: Melkoisia koettelemuksia ollut sinulla, toivottavasti ne ovat nyt vihdoin taaksejäänyttä elämää ja vähitellen uskaltaudut nauttimaan tästä onnenlupauksesta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 päivää sitten siirrettynä 5-päiväinen alkio. Testit ylhäältä alas ApteekinOma, Pregcheck ja David.

 

Sori iso kuva, photobucketin editori ei nyt toimi.

 

IMG_2086_zpspxidwe8u.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Lisbeth!

 

Ja jeeeeeeee Murkelo! :lipsrsealed:  Niin selvät plussat ettei selvemmästä väliä! Onnea!

Edited by Nodu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun ei tarvinnut enää kuvata testiä, tän aamun viiva tuli heti minuutin aikarajassa ja tummui tarkastusviivan vahvuiseksi alle viidessä minuutissa. Oli kyllä hölmö olo, koska mä oikeesti iskin sen sekunttikellon päälle ettei enää jää tulkinann varaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi että, hirmuisesti onnea murkelo ja toivotaan että pikkuinen pitää tiukasti kiinni! <3

 

Paljon onnea muillekin plussanneille <3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.