Sanghi

Plussa vai ei? Vol.7

984 posts in this topic

Kiitti. :) Tein äskön uuden tunnin pidätyksellä ja oli vahvistunut lisää. Toivotaan ettei ole kemiallinen. 

Onnea Kukka, kyllä se vaaleanpunainen selkeästi on! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin <3

Edited by Ewwwie

Kaveri laitto mulle tänää tämmösen kuvan messengerissä. Niillä on sellanen 3vuotta lapsettomuutta taustalla enkä uskaltanu sanoa sit tähän mitään (epävarmuus)

Sain luvan sit kysyä täällä teiltä

Ylhväältä alas

Ovistesti tänään tehty

R testi tänään tehty

R testi eilen tehty

O testi eilen tehty

http://aijaa.com/bvbuoC

plussa vai ei?

heiffi, mulla näytti ovistesti aivan kirkuvan punaista viivaa, kun olin raskaana. Oli paljon, paljon tummempi kuin kontrolliviiva. En valitettavasti näe r-testeissäkään väriä :girl_cry:

Mä en kyllä näe r-testissä muuta kuin viivanpaikan :( Ja ovistestissäkin pitäs olla tosi tumma testiviiva jos raskautta meinaa. Todella harmi.. :(

Voi että... Mutta ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon...

Mä olen näkevinäni tuossa aiemmassa kuvassa tän päivän rtestissä häivähdyksen punaista. Voisko olla tosi alussa....?

Minusta tuossa heiffin linkittämässä testissä näkyy ainakin tosi selvä viivanpaikka, mutta väristä on hankala sanoa.

Onnea Kukka! :girl_in_love:

Noissa heiffin linkittämissä en kyllä näe kuin negatiivisen :(

Kiitos kaikille vastauksista! Veritestiin oli nyt saanut itsensä. Perjantaina selviää :)

Oli muuten niin häkeltynyt forumin asiallisuudesta ja ystävällisyydestä että meinaa itsekin rekisteröityä! :)

En tiedä mikä testi toi tänpvänen rtesti on, mutta aika selkeän viivan siinä näen. Väristä vaan paha sanoa?

Kiitos kaikille vastauksista! Veritestiin oli nyt saanut itsensä. Perjantaina selviää :)

Oli muuten niin häkeltynyt forumin asiallisuudesta ja ystävällisyydestä että meinaa itsekin rekisteröityä! :)

Joo, täällä on kyllä tosi asiallista keskustelua. Oon lukenu viestejä paljon enemmän mitä kirjottanu enkä oo tavannu trolleja tai muuten epäasiallista meininkiä. Hyvät modet.  :)

Kaveri laitto mulle tänää tämmösen kuvan messengerissä. Niillä on sellanen 3vuotta lapsettomuutta taustalla enkä uskaltanu sanoa sit tähän mitään (epävarmuus)

Sain luvan sit kysyä täällä teiltä

Ylhväältä alas

Ovistesti tänään tehty

R testi tänään tehty

R testi eilen tehty

O testi eilen tehty

http://aijaa.com/bvbuoC

plussa vai ei?

Tuossa tän pvän kuivuneessa rtestissä näkyy mun puhelimella aivan selkeesti vaaleanpunaista. onneks pääsevät veritestiin :)

Guest
This topic is now closed to further replies.