Sanghi

Plussa vai ei? Vol.7

984 posts in this topic

Mä testailin kesällä noilla testeillä samanlaisia haamuja. Nyt vajaa kuukausi tämän haamun laskettuun :) mikä dpo sulla on? Mä kävin verikokeessa dpo 12 varmistamassa hcg:n kun ei viiva vahvistunut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitkä dpo:t sulla on mmaips? Ei testi välttämättä joka päivä vahvistu ihan aluksi! Jotain hailuraa kyllä näen tässä uusimmassakin :)

 

Päikellä en nyt näe toista viivasta :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ihan varmaksi tiedä mutta luultavasti dpo10. Aiemmissa raskauksissa viiva on vahvistunut nopeasti ja tässävaiheessa ollut jo ihan hyvin nähtävä viiva. No, pitää vaan odotella ja testata vaikka ma uudestaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ainakin noi sofit vahvistuu/ei vahvistu todella hitaasti. Välillä negaa ja sitten taas näkyy. Nyt taas sofi lähes nega (ei näy kuviin asti). Mutta ite näen tossa puretussa testissä niin selvän viivan että en vielä luovuta. Sofi 10 antaa vahvaa viivaa. Kai se ainut ja varmin tapa olis se veritesti, mutta jännitys puuttuisi. Kyllä sulla viivat näen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päiken puikkotestissä näin toisen hailuran viivan ku osas katsoa oikeeseen kohtaan.. :D Liuskassa en nähny mitään.

 

Mmaips'in testeissä en nää mitään.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kannata verrata edellisiin raskauksiin kun se hormonin nousu voi poiketa. Ekasta itellä plussa n. dpo12, tokasta haalea haamu dpo14 ja kemiallinen dpo10 haamu ja tämä Ompunsiemen näkyi dpo8. Eli todella erilaista. Ja hormoni tuplaantuu joka toinen päivä. Oletko kokeillut iltapissasta? se on mulla parempi. Varmaan myös veritesti ois hyvä kohdallasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ainakin noi sofit vahvistuu/ei vahvistu todella hitaasti. Välillä negaa ja sitten taas näkyy. Nyt taas sofi lähes nega (ei näy kuviin asti). Mutta ite näen tossa puretussa testissä niin selvän viivan että en vielä luovuta. Sofi 10 antaa vahvaa viivaa. Kai se ainut ja varmin tapa olis se veritesti, mutta jännitys puuttuisi. Kyllä sulla viivat näen.

Jos sun kerran pitää saada tietää, että oletko "oikeasti" raskaana, niin turha noita testejä on sit tehdä ja arvailla. Veritestillä saat tietää. Mä en kyllä nähny noissa viimeisimmissä viivaa... Onko sulla kuvaa siitä Sofi 10:stä, jos se kerran antaa vahvaa viivaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tossa yksi, aiemmin testattu. http://aijaa.com/bUTslQ Onko epäluotettavia? Mulla on noita vielä yksi jäljellä, täytynee selvittää miten täällä veritesteihin pääsee, varmaan viisainta. On tossa viivojen tiirailussakin oma hohtonsa :)

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://aijaa.com/nhOphr Tässä vielä kuva muutama tunti tedtin teon jälkeen, kai siinä alemmassakin ehkä jotain näkyy? Pitää varmaan joo koittaa vielä iltapissasta ja odotella muutama päivä. Oireet on kyllä niin tutut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tietdä tässä enää mihin voi luottaa. Monen lapsen äitinä joskus viivat tulllut tosi nopsasti ja joskus viikolla 6, eli vaihtelee. Nyt on vaan niin sekavaa ku viiimeistä kertaa tässä elämässä testailen, niin joka testissä näkyy jotain, muttei ton punasempaa kuitenkaan kun sofi 10:ssä. Toi tän aamusen avatun testin viiva on aika toisessa reunassa, jos jonkun silmiin sattuis. Näen itse sen vieläkin livenä selkeästi. Onko muilla kokemuksia sofin ei herkän testin hitaasta vahvistumisesta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä en kyllä näe noissa tällä koneella haaleatakaan viivaa :( Kannattaa ehkä odotella pari päivää ja testata sitten uudelleen. Jos haluaa varmuuden niin menkkojen oletettuna alkamispäivänä voi jo hyvillä mielin digiinkin satsata. Se antaa ainakin selkeän tuloksen eikä tarvitse viivoja arpoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä erotan tossa mmaips'n "luonnonvalotestissä" ihan superhaaleen viivan,mutta en usko että on väriä. Kyllä siinä pitäs testiajalla näkyä viiva jos on näkyäkseen. Mä noilla samoilla testailin selkeitä viivoja tossa muutama kuukaus sitten ja en ollu raskaana. Kandee varmaan odotella pari päivää ja kokeilla jos vahvistuu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon noita testejä siihen malliin että viivat näen, väriä ei tietenkään ainakaan koneelle välity. Vahvistumisia! Nyt dippaan oman herkkäni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosin tikkujahan noi vaan on, eli kun noita punakoita plussia on noinkin paljon tullut, niin voi vaikka kohdistaa epäilykset pissan koostumukseen. Ajattelin mennä ultraan selvittämään mistä on kysymys. Neljännestä lapsesta odotin plussaa 3 viikkoa, sekä labrassa että kotona pelkkiä negoja, silti tiesin että olen raskaana. Nyt on samat fiilikset ja oireet niin tutut, tässä vaiheessa niitä ei taida edes kuvitella enää. Huomenna aamupisusta vielä testi ja sitten tuohon läheiseen yksityissairaalaan tutkimuksiin. Hyvää viikonloppua haamuilijat! 

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päike ei toi mun mielestä ihan puhdas nega oo? Nään siinä kyllä hailun viivan. Oon tehny aika monta negaa ja ne on sitten ollu niin negoja ettei näy mitään vaikka kuinka kääntelis. Sen takia siis ihmettelen näitä omianikin.. Mutta jos sulla on ollu aiemminkin sama että hormoni ei erity kunnolla pissaan niin kannattaa kyllä varmaan mennä ultraan/veritestiin! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis onko sulla Päike menkat myöhässä tai tulematta kokonaan? En muista ootko maininnu enkä jaksa kahlata taaksepäin. Siis kyllähän tuossa viiva näkyy mut en ehkä juoksis ultraan vielä jos kerran viivat on noin hailuroita ja osassa ei näy mitään.. :) Varmemmin varmaan näkyis ultrassakin jotain myöhemmilla viikoilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päike, kyl niissä jtn vähän näkyy! Tuo on totta, että joillaki ei näy raskaushormoni testeissä vaikka kuulostaa uskomattomalta! Ystäväni teki monta r-testiä kun menkkoja ei näkyny, mutta testit negoja. Lopulta meni ultraan ja raskaus oli jo 11.viikolla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kierto ihan sekaisin, tiedä missä vaiheessa mennään. Mua eniten ärsyttää se kun ne joskus on niin selkeitä, joskus haamuja ja joskus viivanpaikkoja, yli viikon testaillut. Just tein viimeisen wondfo herkkyys 10, selkeästi näkyy, mutta esim. kuvan ottaminen on vaikeaa, tai saahan sen otettua mutta turha yrittää teille esitellä :). ne tikut on niin pienikin (ebaysta) että hyvä kun itse tikusta kuvan saa :). Sanghi ei mun varmaan tosiaan sinne ultraan tarvi pää kolmantena jalkana juosta, voisin odotella rauhassa (olen siinä huono). pahoinvointi vaan alkaa olla aika kovaa, hain siihen lääkkeet, primperan. Täällä Espanjassa kun ei pahemmin reseptejä tarvi. Kiitos paljon kommenteistanne, teitte minut iloiseksi, välittämällä mun viivoista :) Esim. tämmönen on näköjään tullut 9 http://aijaa.com/QntlM2 päivää sitten,  välillä haalistunut sitten taas vahvistunut, ei hcg voi päivittäin vaihdella, eli silloin epäilykset kääntyvät pissiin! Tässä vielä toissapäivältä  http://aijaa.com/n509uO

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.