wii

Käytkö muilla vauvapalstoilla?

56 posts in this topic

Otsikossa näkyykin jo kysymys, eli käytkö muilla vauvapalstoilla kuin täällä ja jos käyt, niin missä? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, vau.fi.... Ei taida tulla muuta mieleen... Ja myös sisarpalstalla oon jotain kirjotellu raskaudesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa... Myös facebookissa oon sellasessa ryhmässä missä on la 05/15 sekä vauvat 2015 mutta se alkaa olla sen verran laaja että saatan häippästä tai ainaki poistaa newsfeedistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edellisessä raskaudessa kirjoittelin jonkun verran vauvat.netissä (olikohan se noin...?). Kyseinen palsta taisi lopulta kaatua spämmirobottien hyökkäykseen, joku varapalstakin perustettiin, mutta itse en sille älynnyt liittyä, ja sitten alkuperäinen palsta katosikin kokonaan. Onkohan täällä ketään sieltä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä olin vauvat.netissä aikoinaan ja oon kovasti harmitellut kun sitä ei enää ole, se oli tosi aktiivinen ja siellä oli jotenkin järkevästi suljetut alueet yms. Täällä on niin hiljaista, että mietin että missä kaikki on :/

Ite en esim.kaksplussasta oikein perusta ku se on jotenkin semmonen... en oikein osaa selittää :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaksplussalla käyn hyvinkin aktiivisesti!  :)  Siellä on tosi paljon runsaampaa keskustelua kuin täällä, päivittäin tulee ryhmiin niin paljon viestejä ettei edes lukea ehdi :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen aina tosi huono kirjoittelemaan forumeilla vaikka kovasti mieli tekisi, jotenkin aika ei aina meinaa riittää. Vau.fi:ssä ja kaksplussassa satunnaisesti. Kakkosen odotusaikana oli kyllä tosi mukava ryhmä vau:ssa ja siellä tuli kirjoiteltua melko paljon. Ja kuopuksen aikana eräästä fb ryhmästä tuli tosi läheinen. Olisi kiva tässäkin odotuksessa löytää kiva ryhmä mutta en jostain syystä tunnu pääsevän juttuihin mukaan. Ehkäpä johtuu siitä että jo neljäs tulossa ja aika ei noiden kolmen kanssa enää riitä koneella / puhelimella roikkumiseen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vau.fi:tä ja Kaksplussaa tulee lueskeltua/selailtua useamman kerran viikossa. Noihin en kirjoittele. Täällä käyn myös useamman kerran viikossa ja kirjoittelen välillä. Joku harmitteli tämän foorumin hiljaisuutta, itsekin toivoisin aktiivisempaa keskustelua. Esim. tuolla vau.fi:ssä on odottajien kuukausiketjut siirtyneet fb:iin, kun itse keskustelisin mieluummin anonyymisti, ainakin aluksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joskus googlen saattelemana menen muillakin palstoilla vierailemaan, mutta tää on tuntunu kaikkein selkeimmältä. Eikä oo mainoksia koko aikaa ruudussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin olen googlen kautta päätynyt joskus kaksplussalle ja vau.fi:hin. Tää on ainoa palsta mihin olen kirjautunut ja käyn päivittäin.

Edited by anjusha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käyn huvittamassa itseäni säännöllisesti kaksplussalla (kävin jo ollessani vapaaehtoisesti lapseton), mutta meno on niin Suoli24-henkistä, etten ole innokas osallistumaan muuten kuin tarkkailijana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä vähän sama mielipide tuosta kaksplussasta. :D Käyn siellä lueskelemassa, mutta ikinä en kirjoita mitään. Lueskelen satunnaisesti myös muita palstoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en kirjoittele muualla kuin täällä ja sisarpalstalla (naimisiin.info). Facessa olen yhdessä vauvaryhmässä ja sekin on täältä alkunsa saanut. Täällä on anonyymimpää kirjoitella, joten pidän siitä enemmän. Ainakin näin aluksi se on mukavaa, ettei kukaan "livetuttu" tiedä vielä raskaudesta. 

 

Kaksplus ei ole muhun iskenyt alkuunkaan. Joten siellä en käy nykyään edes lueskelemassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä myös vauvat.netissä kirjottelin.Nyt kun neljättä kuumeillaan, niin tämä näytti suht samanhenkiseltä, kuin tuo vauvat.net.Noissa muissa edellä mainituissa en ole käynytkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänne hyppään uutena, o/, hieman opetteluttaa tämä foorumi! Aktiivi olen tuolla vau.fi:n puolella, ja satunnaisesti pyörähtelen kaksplussallakin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en muuaalla ole käynyt, kaksplussa on jollain googletuksilla noussut esiin, mutta ei ollut kovin vakuuttava ;) Tuolla sisarpalstalla oon hiukan tästä aiheesta avautunut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahimmissa vauvakuumehöyryissä (ennen kun yrityksen aloittamisesta oli päätetty) selailin useita foorumeita. Täällä kuitenkin minusta hyvä foorumialusta ja on ainoa minne olen rekisteröinyty, joten tänne toivottavasti kotiudun B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now