wii

Käytkö muilla vauvapalstoilla?

56 posts in this topic

Tää on kaikkein selkein ja mukavin paikka, mutta selailen muitakin. En kuitenkaan ole rekisteröitynyt muualle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksplussaa lueskelen satunnaisesti, mutta siellä on tosiaan aikamoinen suomi24-fiilis välillä, aivan niinkuin joku tänne aiemmin kirjoittikin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauvat.net lähti, koska verkkokauppakin (vauvatar) lopetettiin. Uusi palsta perustettiin, ja löytyy osoitteesta palsta.org. Ei todellakaan ole niin aktiivinen, kuin ennen, mutta samaa vanhaa porukkaa, kuin vauva.netissä. :)

 

Edellisessä raskaudessa kirjoittelin jonkun verran vauvat.netissä (olikohan se noin...?). Kyseinen palsta taisi lopulta kaatua spämmirobottien hyökkäykseen, joku varapalstakin perustettiin, mutta itse en sille älynnyt liittyä, ja sitten alkuperäinen palsta katosikin kokonaan. Onkohan täällä ketään sieltä?

 

 

^Mä olin vauvat.netissä aikoinaan ja oon kovasti harmitellut kun sitä ei enää ole, se oli tosi aktiivinen ja siellä oli jotenkin järkevästi suljetut alueet yms. Täällä on niin hiljaista, että mietin että missä kaikki on :/

Ite en esim.kaksplussasta oikein perusta ku se on jotenkin semmonen... en oikein osaa selittää :/

 

 

Minä myös vauvat.netissä kirjottelin.Nyt kun neljättä kuumeillaan, niin tämä näytti suht samanhenkiseltä, kuin tuo vauvat.net.Noissa muissa edellä mainituissa en ole käynytkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Palsta.org vaan ei ole läheskään niin ihanan aktiivinen kuin vauvat.net oli aikanaan.

Siellä oli silloin ihana olla, nyt esimerkiksi odotus/vauva/lapsipuolella on lähinnä vaivaannuttavan hidastempoista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parillakin muulla foorumilla olen, tänne tulin kun en halua kenenkään tutun tietävän yrityksestä. Eri nikki toki, vaikka saattaahan joku silti yhdistää ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjottelin tänne monta vuotta sitten, ensimmäistä lasta haaveillessa. Unohdin tunnukset ja sittemmin kirjotellut vain erilaisissa facebookin "äitiryhmissä".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vähän olen käynyt kurkkimassa muita palstoja. Tänne uskalsin sitten liittyä, vaikutti kaikkein asiallisimmalta vaihtoehdolta vaikkei ehkä aktiivisin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korkeintaan satunnaisesti, jos satun jonkun linkin kautta päätymään. Joillakin vauvapalstoilla on sen verran hurja meininki, ettei tee mieli viipyä siellä pidempään.  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisen aikaan olin täällä aktiivinen ja nyt kun toinen lapsi on toiveissa niin tulin takaisin, harmikseni täällä on vaan tosi hiljaista nyt :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aika hiljaista täällä tuntuu olevan tai ainakin tulee sellainen ajatus. Kävin katselemassa muutakin, jos keskustelu olisi vilkkaampaa, mutta tänne oli jotenkin helpompi kirjautua kuin tuonne vau.fi palstalle, kaksplus oli jotenkin kaoottinen... saas nähdä mihin sitä asettuu sitten, olisi kiva jotain vastakaikua saada kirjoituksiin mutta toisaalta taas en oikein tiedä onko vauvapalstakaan oikea paikka minulle kun emme vielä vauvaa yritä välimatkan vuoksi. Vauvakuumetta kyllä on (ihan liikaakin).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now