wii

Raskauden korostaminen vaatteilla

7 posts in this topic

Mua kiinnostaa teidän ajatukset raskauden korostamisesta vaatteilla. Pukeudutteko siten, että kiinnitätte erityistä huomiota vatsaan vai puetteko päälle jotain mikä hyvältä tuntuu. sen enempää miettimättä että näyttääkö vatsa isolta vai pieneltä? :)

 

Minusta vauvamaha on niin ihana, että jos joskus sellaista saan kantaa niin varmaan tulen oikein korostamaan sitä pukeutumisessa :) Alkuvaiheessa varmaan en, mutta kun suurin keskenmenoriski on mennyt niin sen jälkeen kyllä. Haaveilen älyttömästi siitä, että millaisia masutuubeja haluaisin käyttää ja tiedän nyt jo kaapistani vaatteita, jotka korostaisivat mahaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä pukeudun muutenkin hyvin istuviin ja vartalonmyötäisiin vaatteisiin, enkä koe että raskauden takia olisi tarvetta sitä muuttaa. Alkuraskaudessa ei ole vielä ollut tarvetta vatsaa piilotella (esim. työpaikalla oli kerrottava joka tapauksessa todella aikaisin), ja kunhan tää maha alkaa jossain vaiheessa kasvaa niin luultavasti korostankin sitä omaan tyylini sopivasti esim. vyöllä tai sidotulla nauhalla vatsan päälle rintojan alla.

 

Vaatetuksen mukavuus päällä on kyllä korostunut heti alkuunsa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon tykännyt ennemmin piilottaa kuin korostaa about loppuraskauteen asti. Musta tuntuu että yli puolet raskaudesta menee vain lihonneen näköisenä enkä halua sitä mahaa siksi korostaa ennen kuin se on sitten niin iso ettei enää korostamista edes tarvitse... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on suunnitelmissa piilottaminen niin kauan kunnes kerron työpaikalla, ja sen jälkeen siirtyminen äitiysvaatteisiin. Kaipa ne tavallaan korostavat mahaa, mutta ovat mielestäni myös imartelevampia kuin kiristävät tai säkittävät vaatteet, eikä niissä toivottavasti näytä lihoneelta vaan nimenomaan raskaana olevalta (ja ovat kuulemma myös mukavia päällä kun mistään ei kinnaa ja vaate istuu kuten pitää). Ymmärrän sinänsä Wiin ajatuksen että maha on niin ihana juttu että sitä haluaa esitellä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon tykänny korostaa. :) Raskaus on niin ihanaa aikaa kun kerrankin ei tarvitse vetää mahaa sisään ja yrittää näyttää slimmiltä. :D On mulla kyllä ollu niin iso mahakin että säkissä näyttäisin vaan superläskiltä. :P

 

Ja toki sekin on vaikuttanut että olen odottanut raskauksia niin kovasti että on ollut ihanaa saada viimein esitellä sitä vauvamahaa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin tykkään korostaa ja olen masusta ylpeä vaikka mun masu varsinkin lopussa oli ihan valtava ja kaikkea muuta ku siro ja nätti. Näytti siltä että oisin odottanut nelosiia  :pupu_1:  Mulla vatsa tulee aika nopeasti esiin johtuen mun pienuudesta eli nyt jo voisin ihan hyvin sitä korostaa mutta yritän tietyistä syistä vielä piilotella. En kyllä jaksais enää yhtää vetää sisään tai käyttää säkkejä!

Share this post


Link to post
Share on other sites