Sanghi

Plussa vai ei? vol.8

1002 posts in this topic

Nyt on dpo9, kp26 eli eilinen tikku oli päivää aiempia. PC:n liuskaan myös haaleaakin haaleampi raita tulee. On tämä malttamattoman mieli kumma. :D Ensin iik ääk kauheeta paniikki kun kumi repesi ja nyt ihan täpitäpi päällä mut hyvällä tavalla. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän apteekissa on kahta apteekin omaa myynnissä. Toinen on se perus

Ja toinen ultra, eli herkempi. Onko nämä kummalla otettu? Itse näen tuossa ylemmässä jotain, alemmassa en näe mitään.

 

Mutta uutta testiä kehiin! Toivottavasti vahvistuu :)

Edited by Tilliäinen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos vaan jostain löydät niitä herkempiä niin suosittelen! Ei anna viivanpaikkoja mut jo todella aikaisin antaa nättiä värillistä viivaa. Näin omasta kokemuksesta.

 

Muoks. Kuva pois

Edited by Tilliäinen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä siinä jotai selvästi näkyy. .ylemmässä paremmin. Ja kun vielä varhainen aika testata niin voi hyvinkin olla plussa joka vielä niin haalea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilliäisellä on kyllä mun mielestä plussa ainakin se alempi testi.

 

Sue Ellenin ekassa nään väriä, tokassa viivanpaikan väristä en osaa sanoa.

Edited by miumiumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoh hoijaa.. Minä täällä taas. Eli selvä plussa tuli eka mut ultrassa lääkäri sanoi nou nou et oo raskaana. Et ilmat tosi paksut, kohta alkaa menkat. Et testi tehty huonosti. No sit mä luin toisen testin ohjeesta et tikkua pississa pitää pitää vaa muutama s ja mä pidin 15s. Ajattelin et siinä ehkä virhe enää raskaana. No nyt ei oo menkat alkanut ja tein äske kaksi testiä. Tässä tulos. Eli kysyn taas mitä näette vai näettekö mitää

 

 

13933983.t.jpg

 

Mulla on nyt digitaalinen ostettu. Tekisikö sen huomenna.

 

Tässä vielä linkki kun siinä se näkyy musta paremmin

 

http://aijaa.com/ndtElS

Edited by NNatalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä minä plussaksi väitän, ei voi olla enää ovikseen reagointia noilla päivillä. Hankkiudu verikokeeseen, jos lekuri kerran väittää muuta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nyt aamulla tein digin ja se näytti "raskaana 1-2" ♡

 

(Mutta samalla hieman verta pyyhkiessä) mut ei olis eka kerta kun lääkäri sanoo et 100% varma etten oo raskaana ja edellisellä kerralla tuli syntyi meidän tyttö.. toivottavasti nyt olis sama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No on kyllä selkeitä plussia molemmat! :) Missä vaiheessa lääkäri sanonu ettet ole raskaana? Jos on ihan alussa niin kyllähän se limis näyttää paksulta. Vai luuliko se että näkee alkion noilla viikoilla? :lol: Onnea! :give_heart: Toivottavasti nyt pysyisi pieni kyydissä.. ♡

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se oli siis kun rv oli alle 4. Eli tosi aikaisin jolloin ei siis pitäiskään näkyä (en siis ollut raskausepäilyn takia edes siellä mut tutki myös kohdun). Mut se sanoi et oikealla puolen munasarjassa kasvava munasolu ja limat hyvät ja et en ole raskaana ja vuoto alkaa pian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos se näki siellä keltaruhasen. Munasolu irronnut sieltä.

 

Aiva selkeä plussa. Onnea !! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No näin sen pitää olla. On kyllä ollut niin epävarma tää alku. No mutta nyt mä oon raskaana, piste

 

Kiitos kaikille tuesta ja neuvoista.

Edited by NNatalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

NNataliella kyllä selvät viivat :) (Mut aika ihmeellinen kokemus lääkärin kanssa...) Onnea!

Sue Ellenin testeissä en nähnyt edes viivanpaikkoja, mut selvisihän se tilanne jo muutenkin. Parempaa onnea uuteen yritykseen! bd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo11. En tiedä näkyykö kuvassa mitään. Varauksella suhtaudun vielä kun nuo pc:tkin antaa nykyään viivanpaikkaa, mutta eilinen "viivanpaikka" oli haaleampi, tänään erottui jo selvemmin. 13937004.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama88: Kyllä mä siinä jotain näen! Toivottavasti vahvistuu! 

 

 

 

Oma tikku tältä aamulta dpo 13. Jännittää kun kemiallinen joulukuulta liian hyvin mielessä ja nytkin oli pe ja su tuhrua vähän. 

P1070061.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama88, kyllä mä jotain näen! :) Toivottavasti vahvistuu! :)

 

Ja Suankea mä jo onnittelin kuumeiluketjussa :give_heart: Niin selvä plussa! :)

 

 

Tässä mun tän aamuinen, dpo 12 tai 13

Vähän on vahvistunut tässä muutaman päivän aikana, mutta sitä vahvaa viivaa odotellessa, että uskaltais iloita. :)

 

http://aijaa.com/9jYt0w

Edited by LiljaLi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kai munkin on pakko :) Menossa on dpo 11 ja testit haamuilee ja erityisesti roskishaamuilee. Mutta ei kai useampaan testiin nyt sentään voi tulla roskishaamua samassa kierrossa...

 

Tässä pregchecillä dpo 10 aamu ja ilta (himmeämpi: aamu ja tuo, missä mahdollisesti jotain on: ilta). Kuvassa molemmat on kuivaneet reippaasti yli testin lukuajan. Enkä ole kovin vakuuttunut, että testiaikana mitään näkyi. 

 

http://aijaa.com/VO3nMF

 

Tässä apteekin omalla testillä dpo 10 aamupäivä ja dpo 11 aamupäivä ja molemmat kuvattu siis selvästi testin lukuajan jälkeen. Vasemman puolinen on tältä aamupäivältä ja oikean eiliseltä.

 

http://aijaa.com/b6AAW5

 

Tässä on vielä tuo tän aamupäivän apteekin testi sinä aikana, kun testiä ohjeen mukaan saa tulkita.

 

http://aijaa.com/7yR3jU

 

näkyisköhän siinäkin jotain? Vai näänkö vaan omiani?

 

Ainakin pregcheckit on joskus antaneet viivanpaikkaa, mutta se on ollut sellainen jännä läpikuultava harmaa. No eipä tuosta ekasta kuvasta kyllä voi sanoa, että oisko harmaa tai värillinen... Mutta ei kai apteekin testi voi noin pahoja viivanpaikkoja/roskishaamuja tehdä ilman syytä?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.