Sanghi

Plussa vai ei? vol.8

1002 posts in this topic

Aloitetaan uusi ketju kun edellisessä tuli 50 sivua täyteen.

 

Onko se plussa vai ei? Tänne kuvat raskaustesteistä ja porukalla sitten ihmetellään.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_3384_zpsfy99us5q.jpg?t=1432547641

 

Näkeekö ylimmässä testi kuvassa kukaan jotain? haamujen esiäiti vai viivanpaikka?

Alin testi on ovistesti, joka on suuntaa antamassa missä se r- testin viiva pitäisi olla. Livenä r- testin viiva näkyy selvemmin ja ehkä punertaa, vaikea sanoa...

Edited by Vilhelmiina83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näen viivan ja väriä bohemianin testissä ja viivan, mutta en väriä Vilhelmiinan testissä. On kyllä todella selvä viiva kuitenkin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, mä nään ehkä toisinpäin. Eli bohemianilla viiva, mutta ei väriä ja Vilhelmiinalla viiva ja häivähdys punaista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohemianilla ja Vilhelmiinalla näkyy molemmilla haamu! Toivottavasti vahvistuu! ❤ vilhelmiina, mä en oo saanu ikinä tohon sofin näkyviin tuollaista viivanpaikkaa, uskoisin että on haamu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näen molemmilla selkeät viivat, ja Bohemianilla ylin kuva aivan selkeästi vaaleanpunertava. :) Vilhelmiinan kuvassa en saa punaista väriä ainakaan tällä näytöllä esiin, mutta tosi selkeä viiva siinä on :) 

 

Toivotaan vahvistumista !!!! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä nään kyllä kännykällä haamun molemmilla!

 

Bohemian on ollu nopee!! :D uutta testiä kehiin...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommentoineille! Ei mielestäni ole vahvistunut aamun testi, tosin pissakin oli jotenkin laimeampaa. Vähän laski usko mahdollisuuteen, täytyy kai malttaa vielä useampi päivä odottaa ja sitten vielä tarkistaa kun niin hailakkaa viivanpaikkaa on jos sitäkään.

 

Jotenkin vaan ärsyttää ku oireitakin on kokoajan, tosi vahvoja selkä/vatsakipuja eikä kuitenkaan menkkoja :girl_sigh:. Mutta voihan kierrot muutenkin olla alkaessaan ihan mitä sattuu :(.

Edited by bohemian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohemian jos ei oo plussa eikä menkat niin voisko nuo olla ovulaatiokipuja, onko sulla vielä ollu menkkoja synnytyksen jälkeen? Monestihan alkuun voi tärpätä tosi nopeastikin tai sit joillain kestää ennen kun edes alkaa normaalit kierrot.

Edited by Lotta_

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Joo mietin ihan samaa. Yhdet menkat mielestäni on ollut, oli kunnon vuotoa ja kipuja, tosin oli vähän lyhyemmät kuin ennen. Niiden mukaan nyt olisi kp35 tms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äsken tehty erittäin herkällä testillä... Livenä testissä selvä punertava viiva...

 

IMG_3420_zpsxkq8gbvv.jpg?t=1432636232

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en oo käyny vaukkareissa aikoihin ja voi JUKRANPUJUT mitä täältä löytyykään bohemian!? :D

Edited by mesi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vilhelmiinan uusimmassa testissä ihan selvä plussa, onnea! :)

 

Bohemianillakin näkyy haamulaiset, toivottavasti viiva alkaisi tuosta vahvistumaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^:)

 

mesi: :D oon mä vähän itsekin yllättynyt. Mutta tällä hetkellä näyttääkin ettei ehkä mitään plussaa tulekaan nyt. Täytyy odotella.

 

Ihan selvä plussa Vilhelmiina :)!!

Edited by bohemian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hui, kiitoksia onnitteluista, ei vaan voi ite vielä käsittää koko hommaa, eli testailu jatkuu :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea vilhelmiina! :)

 

Bohemianin testissä näin häivähdyksen viivasta mutta väristä en tiedä. Toivotaan että vahvistuisi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LiljaLi ja Sanghi: Kiitoksia :give_heart:

 

Mä nyt laitan yhden kuvan vielä eilen illalla tehdyistä testeistä, että eiköhän tää oo jo selvä homma :grin:  toki joudun vielä digin tekemään että mies uskoo :girl_crazy:

 

IMG_3421_zpsjemp8ht9.jpg?t=1432709643

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho vautsi Vilhelmiina, täällähän tapahtuu! Onnea! ♡

Edited by Kukkis85

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.