Sanghi

Plussa vai ei? vol.8

1002 posts in this topic

^Mä nään väriä. Eli sanoisin haamu, ellen jopa plussa ;) Toivottavasti huomenna vahvistuu.

 

 

Edit: Ja dpo 10:ksi hyvännäköinen viiva!

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille tulkinnoista ja onnitteluista! :) Viivat ovat vahvistuneet ja tänään digikin ilmoitti, että "Raskaana 2-3". :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ helpointa on mun mielestä lisätä tänne kuvia aijaa.com kautta :) Eli avaat aijaa.com, lataa kuva ja sit kuvan linkki tänne :)

Se on siis mun tapa, ehkä joku muu osaisi neuvoa fiksummin :)

Edited by LiljaLi

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://aijaa.com/iXSgpI

 

 

 

Eilen eli DPO 8 tai 9 tuli tuhrua ja luulin jo, että menkat alkoivat ajoissa, mutta sitten se jäi siihen pieneen tippaan ja nyt elättelen toivoa, että se olisikin ollut kiinnittymisvuotoa  :blush:  :girl_pinkglassesf:  Analysoikaa!! Ekoista hädin tuskin näkee mitään, oli vaikea saada kuvassa näkymään... Näyttöä kääntämällä saattaa erottua vähän enemmän :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ helpointa on mun mielestä lisätä tänne kuvia aijaa.com kautta :) Eli avaat aijaa.com, lataa kuva ja sit kuvan linkki tänne :)

Se on siis mun tapa, ehkä joku muu osaisi neuvoa fiksummin :)

 Kiitos LiljaLi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tuossa alimmassa "dpo 9 tai 10" kuvassa näen ehkä jotain. Todella haaleaa, ehkä siinä on vähän väriäkin. Dpot on niin pienet ettei kai oikein selvempää viivaa voi odottaakaan. Toivotaan parasta, että lähtis vahvistumaan! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eli en ole tullut hulluksi ja kuvittele kaikkea :D luonnossa näkyy paremmin kuin kuvissa, mutta tosi haaleat ne on, siis ihan älyttömän haaleat. Aamulla sitten taas, toivottavasti vahvistuis eikä menkat ala... Nyt kun vielä malttaa odottaa aamuun! Joko saa mennä nukkumaan? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näkyy, mutta jos on sofi one testi, niin voi olla hyvinkin viivanpaikka, mitä ainakin mulle antoi joka kerta ja ihan turhaan. Suosittelen hakemaan pc! Pidetään peukkuja!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siinäpä se, eikös ole ihan selvä plussa, vaikka ei yhtä tumma.

post-9270-0-83968900-1437546598_thumb.jpg

Edited by Heltsu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.