Sanghi

Plussa vai ei? vol.8

1002 posts in this topic

Siinä tältä aamulta.  :girl_in_love:  13939154.t.jpg

tipiliillä selvä plussa. :)

Edited by Mama88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petite: ihan selvä haamu kuitenkin ja väriäkin selvästi ainakin tuossa alareunassa! Mikä dpo on menossa? Jossain sivustolla oli, että ovistesti näyttää plussaa vasta kun raskaustestikin eikä siis aikaisemmin.

 

Tipilii: ihan selvä plussa on!

 

Mama: no sulla toki myös selvä plussa :) Mä en uskalla tehdä tuota digiä, kun pelkään niin, että siinä lukeekin "ei raskaana". Ois mulla kyllä kaksi digitestiäkin kaapissa... ehkä huomenna tai joskus sitten.

 

Mulla ei ole viiva eilisestä juurikaan vahvistunut (tän aamun vasemmalla ja eilinen oikealla) http://aijaa.com/MVbFcP Ja aamun ekasta pissasta tehdyssä testissä oli ihan tosi tosi hailea viiva. Nämä molemmat on siis aamun tokasta pissasta tehtyjä ja tulee paljon selvemmät viivat siitä. Mistähän johtuu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lallis mä voisin sanoa et vähän on musta toi alempi vahvempi kuin ylempi. Plussa se kuitenkin on! Joillaki voi pissa olla vahvempaa vaikka iltapäivällä. Mistä lie johtuu :D 

 

 

 

Oma: P1070072.JPG

         Ylempi eilinen dpo 14 ja alempi tämä aamu dpo 15. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeeee, Suankella viiva vahvistuu :)

 

Mulla sama ku Lalliksella et pelkään digiä...

Toki nyt pelkään mitä tahansa ku niin kovasti tuntuu et menkat alkaa n-y-t nyt. :(

 

Kyllä mä nään Petitelläkin viivan molemmissa..toivottavasti pysyis mukana <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi Petite!! Plussa se on! :wub:

 

Paljon onnea myös tipilii ja suanke! :)

 

//ja onnea myös lallis! :)

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea kaikille plussanneille! Todella selkeitä plussia kaikilla. Ei tarvitse yhtään tihrustella. :D

 

Minullakin kuusi Sofi-testiä ja kaksi digitaalista kaapissa odottamassa

loppukuuta. :D Milloinkahan uskaltaa jo testata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehen kans täällä tutkittiin, miehellä kun ei oo samanlaisia viivasilmiä ku mulla :D

Lalliksen testissä on kyllä plussa :) mutta LiljaLin testissä ei kännykän näytöltä ainakaan nähty ku yks viiva :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä mieltä olette, onko huono merkki, kun se testiviiva piirtyy tosi hitaasti. Siis esimerkiksi minuutin kohdalla testissä on havaittavissa korkeintaan jotain tosi tosi nimellistä. Joskus 15 min tai myöhemmin on kyllä ihan selvä ja aikaisemmasta vahvistunut viiva. Testeinä on pregchekin liuskat ja apteekin oma, joista apteekin omaan ehkä vähän nopeammin viiva vahvistuu, mutta ei siihenkään mitenkään heti. Muistelen, että aikaisemmissa raskauksissa viivat on lähteneet piirtymään heti pissan ylitettyä testikohta, mutta olen toki käyttänyt tuolloin eri merkkisiä testejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muakin vähä jännittää miten tässä käy kun hirveen hitaasti tuntuu viivat vahvistuvan.. ja alkaa kans testatessa piirtyä hitaasti. Muut testit on näyttäneet vielä tosi haaleeta. Pc:llä oon testannut ja välillä kokeillut jotain muuta huvikseen. 3 päivää nyt näyttänyt suunnilleen samaa. Tänään ehkä jopa hieman vaaleampaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko oli kokeilla vielä päiväpissasta, ylhäällä aamuinen alhaalla äsken tehty. On se onneksi taas vahvistunut vähän näköjään.

 

13941065.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

On se vahvistunut! Ja jotain tuollaista mullakin on testiajan sisällä, mutta sitren myöhemmin viiva vahvistuu sellaiseksi ihan selväksi jopa lähes kontrollin väriseksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä tämä homma on nyt kääntymässä negatiiviseksi. Eli testiviiva on selvästi himmenemään päin. Kyllähän se testiviivojen hidas ilmestyminen testiin jo minua huolestutti, mutta alkuun testit sentään vähän edes vahvistuivat edellisistä.

 

Tässä on koko joukko testihullun tekemiä pregcheckejä ja näkee selvästi, että dpo 14 vielä oli toivoa, kun testi lähti vahvistumaan, mutta tänään on jo ihan selvää hiipumista, vaikkei tuo ihan vika olekaan niin vertailukelpoinen muutaman edeltäneen testin kanssa, kun on iltapäivällä tehty. Mutta on tuo tämän aamuinen (dpo 16) myös selvästi haaleampi kuin dpo 15 ja 14 testit :(

 

http://aijaa.com/5Rc6kj

 

Vielä on lugetkin käytössä, joten menkkoja saan varmaan odotella muutamasta päivästä viikkoon ainakin. Nyt vaan kovasti toivon, että tämä on joku tavallinen kemiallinen ja tyhjenee itsekseen ilman mitään komplikaatioita...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.