Sanghi

Plussa vai ei? vol.8

1002 posts in this topic

Onnea vilhelmiina! :) Mikä dpo sulla on?

 

Joko bohemian testas uudelleen? :)

Edited by wii

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kiitoksia. Tänään on dpo14 :)

 

Ja eilen piti miehen takia tehdä digi jotta uskoo asian ja sehän sanoi "raskaana 1-2" :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vilhelmiina, onnea! Jospa se mies nyt uskoo.

 

Helmikuisia ei vielä taida olla. ;)

 

DPO8

13852314.t.jpg

 

DPO10

13853825.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Vilhelmiinalle ja Lurulle! :)

 

Muoks. Pitää Luru kysyä vielä sulta, että saitko noin hienon viivan tavallisella, vai herkällä testillä? :)

Edited by whipped cream

Share this post


Link to post
Share on other sites

whipped cream, oon käsittänyt että ei oo ns. herkkä. Pregcheckin liuska.

 

Ihan ei tässä uskalla juhlia vielä. Edellisessä kierrossa kun oli kemiallinen. Mutta tää tänpäiväinen oli jo vahvempi. Toivoa on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPO11, kerrankin aamupissasta (noi muut on 4 h päiväpissasta).

13854571.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko tässä mitään toivoa, jos dpo:kin on jo 16? Jonkun oikean (=luotettavamman) testin yritän tänään hankkia.. Kolmatta päivää tämmösillä oudoilla haamuilla mennään, mutta viiva on mun mielestä hiukan vahvistunut.

 

Muoks. Viiva on kyllä punertava luonnossa.

post-9473-0-30270500-1433048770_thumb.jpg

Edited by chia

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ilmeisesti Sofi One Step tai ProMatris OneStep tai muu herkkä testi kyseessä? Jos on, niin on toivoa :) Kyllähän tuossa siis ihan selvästi värillinen toinenkin viiva näkyy :) Minusta tuntui että niissä kaikkein herkimmissä testeissä viiva vahvistui tuskallisen hitaasti. Dpo 11 testasin ProMatrisilla haalean haamun ja samana päivänä Pregcheckillä ihan kunnon plussan. Herkissä testeissä viiva lähti kunnolla vahvistumaan vasta joskus dpo18-20 paikkeilla. Kannattaa siis kokeilla jotain muutakin testimerkkiä chia!

Edited by taiqa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos, taiqa, tiedoistasi! :) ProMatriksen testihän tuo on. Olin aika lailla luopunut toivosta, mutta nyt alkoi ihan jännittää! :)

 

Ja hyvä, jos Juuliakin näkee väriä, etten ole itse laittanut punaisien viivojen laseja päähäni! ;)

Edited by chia

Share this post


Link to post
Share on other sites

chia, suosittelen Pregcheckiä. Eli käy jossain S-marketissa, Prismassa tai Citymarketissa ostamassa (en tiiä saako mistä muualta) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hienosti on Lurun viiva vahvistunut :)

 

chian testissä näen minäkin vaaleanpunaista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lurulla jo kunnon viiva :wub:

Ja chialla kans punertava! Ei mulla ainakaa oo ikinä tuommoista viivanpaikka tullut! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chia toi on aivan punanen :) toi promatris tosissaaan vahvistuu aivan sika hitaasti. Pc oli mullakin jo vahva plussa kun tuo vielä haamuili :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommenteista kaikille! :) Mun piti pc ostaa jo perjantaina, mutta muuton keskellä en ehtinyt ja eilen prismasta etsin, mutta ei siellä ollut missään mitään! Nyt lähdössä toiseen prismaan, jospa onnistais! :) Ja tarvittaessa kierrän kyllä joka ikisen lähitienoon putiikin! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.