Sanghi

Plussa vai ei? vol.8

1002 posts in this topic

Huh, en mä sitten ihan kahjo ole. Jatkan siis elämistä seuraavaan testipäivään asti raskaasti. Aikaisintaan maanantaina uusiksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nukkelapsi nyt kun katsoin uudestaan niin näen kyllä viivat. Annan saman vinkin jonka itse sain eli pregcheck peliin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitetaanpas mun mysteeri tännekin arvioitavaksi, valitan heikkoa kuvan laatua. Edit. Lisään tuikun kommentin takia vielä että käytössä sama testi kuin aiemminkin ja testi ei ole ennen ainakaan antanut viivanpaikkoja.

 

Tausta: Testasin oletetun kp1 aamuna selvän negatiivisen tällä samaisella testillä (herkkyys 25ml) ja menkat aloivatkin, todella rajuinakin. Nyt sitten kaksi päivää myöhemmin testasin tämän. Muuten epäilisin heti kemiallista, mutta voiko kemiallinen ilmestyä näkyviin kaksi päivää vuodon alkamisesta kun ei ole aiemmin näkynyt missään? Oletan nyt tässä että tämä ei ole ainakaan tavallinen juttu jos oikeaksi viivaksi kehittyy, joten raadin mielipiteitä otetaan mielellään vastaan. Olen sen verran kummissani tästä itse.

 

14003663.t.jpg

Edited by Kullannuppu32

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanoisin joko viivan paikaksi tai aikaisilla päivillä testatuksi aavistukseksi toista viivaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näen nukkelapsen r-testeissä hailurat viivat! Toivottavasti vahvistuu! :)

 

Kullannupulla on jännä tilanne :o Jos testit ei näyttäny kp1 mitään. Nään tossa jonkun varjon mutta väristä en sano mitään kun on niin läheltä otettu kuva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle lääkäri sanoi, kun tein muutama kuukausi synnytyksen jälkeen haamutestejä, että raskaustestit eivät ole luotettavia. Ja se oli totta, raskaana en ollut vaan haamut johtu jostain muusta mikä ei ikinä selvinny..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Munkin toka epäily oli ja on nyt se, että jokin muu sekoittaa pakkaa, tai sitten tuo on joku kohdunulkoinen joka alkaa sen takia näkyä vasta nyt. Dpo olisi tänään jo 17 eli jos olisi normaali, olisi kyllä todennäköisesti jo vahvempi. Tuo väri oli parhaiten näkyvältä osalta selkeästi punertava, muuten harmaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minusta siinä jotain kyllä näkyy. Väristä en osaa sanoa. Toki kuvassa yleensä näyttääkin vielä haaleammalta, kuin luonnossa. Pidän peukkuja, että tummuu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos! Odotellaan vahvistumista. Apteekin oma on odottamassa, sen teen muutaman päivän päästä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä näen foxin testissä kyllä selkeät tuplaviivat! :) Väristä en kyllä sano mitään mutta livenä varmaan näkyy pinkkiä koska noin selkeä tuskin on viivanpaikka! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, kuvaan toki vaikeaa vangita. Ensimmäisen minuutin aikana tuo ilmestyi, joten ihmettelen jos on vain viivanpaikka.  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foxilla mäkin näen haamun :) on saman näköinen kuin mun onesteppi märkänä viime perjantaina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.