Sanghi

Plussa vai ei? vol.8

1002 posts in this topic

14027990.t.jpg Tässä vielä kuivahtaneena. Typerä kertymäkin jäi tuohon. Viimeksi pähkäilin näiden viivojen kanssa niin kovaa että en luota vielä yhtään. Silloin oli ilmeisesti tuulimuna. Viivoja tuli ja digilläkin plussa, menkatkin ehti myöhästyä, mutta viivat ei lähteneet vahvistumaan kunnolla. Katotaan nyt. Niin ja alapuolella eilinen ja alin maanantailta. Eilisessä näkyi todella haalea viivanpaikka ja maanantaisessa näkyi tuoreena, mutta kuivassa ei enää. Edited by Mama88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuulimunassa viivat kyllä tummuu ihan normaaliin tapaan, alkiota vain ei ole.

Minä en näe Mama sun testeissä mitään :(

 

Petite :lipsrsealed:

 

Mems:in viimesimmässä viivanpaikka, väristä en tiedä..

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikähän se edellinen sitten oli. Kemiallinen tuskin koska aika tummathan ne viivat oli kuitenkin. Ja tummui, mutta liian hitaasti mun mieleen. Sitten kun olis pitänyt tulla digiin jo 2-3 niin ei tullut kun se 1-2. Sitten alkoikin vissiin päivän parin päästä vuoto. No oli mikä oli niin matkassa ei pysynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näen kanssa ihan selkeät tuplaviivat Maman eilisessä ja tämän aamuisessa.

 

Petitelle isot pahoittelut. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehkä se oli sitten km. Kemiallisessa menkat kai kuitenkin tulee suunnilleen ajallaan. Mulla ne myöhästyi ainakin viikon. Katsotaan nyt mihin suuntaan nuo viivat kehittyy, vielä en uskalla toivoa mitään. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin nään mamalla selkeesti kaks viivaa, varsinkin ylimmässä!

 

Mulla tuulimunassa heräs epäilyt just siitä syystä, että viivat ei ruenneet vahvistumaan. Tuli 1-2, kun ois pitäny olla jo 2-3. 3+ en saanut sitten missään vaiheessa. Vielä 6+0 näytti 2-3, ja silloin menin ultraan, jossa löytyi tuulimuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No näin mä olin lukevinani itsekkin silloin kun aloin epäillä että kaikki ei oo niinkun pitäis. Viivat oli melko vahvoja, ei tasavahvat missään vaiheessa kuitenkaan. Ja jämähti sitten siihen eikä tummemmaksi menneet enää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT, mutta eikö kemiallinen raskaus tarkoita ennen raskausviikkoa 6+0 tapahtunutta keskenmenoa? Näin muistelen ainakin jostain lukeneeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikäs se on missä munasolu vaan hipaisee kohdun seinää, mutta ei kiinnity, saattaa testissä kuitenkin hetken näkyä? Ei oo mulla nää termit niin hallussa. :D oon olettanut että se on kemiallinen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Olen ymmärtänyt että se juuri olisi kemiallinen raskaus. Mutta tosiaan hieman pidemmällekin ehtivä raskauden alku kuuluisi samaan kategoriaan. En kylläkään ole mikään asiantuntija, muistelen vain tällaisen määritelmän joskus kuulleeni/ lukeneeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mieki näen maman testissä vaaleanpunaisen viivan.

 

Memsillä selvä nega, pahoittelut.

 

Ja joo, kemialliseksi raskaudeksi lasketaan kaikki keskenmenot jotka tapahtuu ennen rv 6+0. Myöskin nuo maman mainitsemat hipaisut ovat kemiallisia ja kaikista yleisimpiä niistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko oli viel testata ku kaapissa lojuu testejä, 3.5 tunnin pidätyksen jälkeen ja tuli 15-20 testiajan jälkeen taas semmonen epämääräinen, tosi haalea viiva :o

Mitä ihmettä, nää on vissii One Step merkkiä. Näyttääkö ne oikeesti noin helposti viivanpaikkaa tai mitä tää on?? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla lääkäri viime kierrossa luokitteli varhaiseksi keskenmenoksi sen raskauden vaikka oli 3+ jotain viikkoa sen takia että näkyi niin kauan testeissä positiivisena.ja vielä vuodon alettua antoi positiivisia.kun taas sitä edellinen näkyi vain kahtena päivänä ja vuotoa edellisenä iltana oli jo nega luokitteli kemialliseksi.on vissiin vähän lääkäri kohtaista miten luokittelevat

Share this post


Link to post
Share on other sites

14028602.t.jpg kai se on uskottava ettei tuo mikään viivanpaikka oo. :D uskomatonta että tärppäs näin nopeasti uudestaan. Yhden välikierron pidin. Toivottavasti tää tarraa kunnolla kiinni. Varovaisin mielin vielä.

 

Muoks. tuossa pikkukuvassa se viiva häviää. isommassa näkyy.

 

http://aijaa.com/2Z4LQO Tuossa vielä toinen kuva.

Edited by Mama88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamalla selvä plussa, onnea :)

 

mems, en nää tuossa ainakaan kännyllä mitään. Mut rfsu ei kyllä oo ainakaan oman kokemuksen mukaan mikään maailman herkin testi, en meinannut saada siihen mitään plussan tapaistakaan aikaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.