Sanghi

Plussa vai ei? vol.8

1002 posts in this topic

Mä oon joskus törmännyt foorumilla niihin oviksen aiheuttamiin raskaustestiplussiin ja ne on kyllä olleet ihan haamujen haamuja, ei mitään tuon kaltaista. Pari kertaa oon lisäksi törmännyt tuon kaltaisiin "ovisplussiin", jotka oli sitten kyllä ihan sitä itseään, eli menkoiksi luultu oli ollutkin oikean oviksen/kiinnittymisen aikaan ja raskauttahan ne testit näytti. ;)

No Petite on kyllä RASKAANA! :D:wub: Hitot toi mikää ovisplussa ole! Valemenkat jne ;) Ihan mahtava uutinen.. onnea! :give_heart:

En myöskään usko, et noin vahva plussa on ovikseen liittyvä. :)

Oi oi oi petite, mikä tilanne! <3 ja huh mitkä paikat odottaa veritestiä. Mutta tuohan on ihan selvästi voimistuva viiva! Testasitko "menkkoja ennen" ja/tai ovista? Menkat = kiinnittymisvuoto? Kaikki peukut ja varpaat nyt pystyssä sun puolesta!

Ohoh! Sun "menkat" oli kyllä Petite tosi aikaisin, olisiko voinut olla valemenkat oviksen aikoihin?

Oho mikä tilanne Petitellä. Kyllä mäkin uskon että raskaudesta on kyse. Itekin tänne oon laittanut haamun joka johtui oviksesta, mutta se oli tosiaankin haamu eikä noin selvä viiva!

Oi oi oi petite, mikä tilanne! <3 ja huh mitkä paikat odottaa veritestiä. Mutta tuohan on ihan selvästi voimistuva viiva! Testasitko "menkkoja ennen" ja/tai ovista? Menkat = kiinnittymisvuoto? Kaikki peukut ja varpaat nyt pystyssä sun puolesta!

Ihan järkkyä odottaa, melkein oon hyperventiloinut töissä kun en vaan saa tätä järkeiltyä raskaudeksi. Mä tein negatestejä ennen menkkoja, dpo 8 alkoi jo tuhru ja seuraavana päivänä tämä kierto vuodolla. En muista testasinko sillon enää, luultavasti, sitten vedin perskännit  :ph34r:!!! Ovis ei ole tuolloin voinut olla, tai jos niin ei meillä seksiä ole ollut menkkojen aikaan.  

Tämä selviää kyllä, mä voin tulla sen veritestin vielä tänne raportoimaan - ja anteeksi tämä jatkuva avautuminen, ei ole tarkoitus kaapata tätä ketjua.

Miltä Lilja Lin tilanne näyttää?

Tämä selviää kyllä, mä voin tulla sen veritestin vielä tänne raportoimaan - ja anteeksi tämä jatkuva avautuminen, ei ole tarkoitus kaapata tätä ketjua.

Kaappaa ihan vapaasti, meitä kaikkia kiinnostaa tämä jännitysnäytelmä!

Ja tämähän on ihanaa, jos kerran ette enää edes yrittäneet, ja sitten onnistuikin! :tender:

^olen aivan samaa mieltä! Tuohan just on tämän ketjun idea. :):D

Edited by rain

Et sä mitään kaapannu, just ihanaa jännitystä Petite :) Tule heti kertomaan veritestin tulokset, huisin jännää!! Elämä osaa yllättää! :)

Aamun testi nega (no, hyvällä mielikuvituksella näkyi viivanpaikka), mutta mietin, että jos iltapäivällä tehty testi näyttää mulla sitten vahvemmin. Eilisenkin haamun sain iltapäivällä. Vielä löytyy ehkä pientä toivoa :)

Mä ainaki haluan kuulla uutiset heti kun oot saanu tuloksen kuulla Petite! Eli kaappaa ihan rauhassa.. :girl_haha:

LiljaLi:lle peukut pystyssä että se plussa sieltä pärähtäis :give_heart:

Oho, onpa petitellä jännä tilanne. Ja kyllä, veritestin tulos kiinnostaa täälläkin :)

Vitsit miten jännää!!! Petite mulla sormet ja varpaat pystyssä, että plussa merkkaa sitä itteään! ❤

Mulla on kyllä kerran elämässäni tullut sellainen ovisvuoto, että jos en ihan tarkkaan olis tiennyt missä mennään niin olisin luullut menkoiksi. Siittiöthän elää pitkään, joten ennen tai jälkeen harrastettu seksi voi hyvin riittää. Tulikohan mulla se megavuoto vielä ennen ovista, eli jos sulla onkin vasta joku dpo12 tms.?

http://uppaa.fi/image/nau

Mä en tohon ovisvuoto teoriaan usko, mulla oli siis ihan normi menkat ja seksiäkin viikkoa ennen niitä. Näyttäis CBn tuloksen perusteella et mulla on ollu legendaarinen valemenkat (!?) koska jos laskee viime (oikeista) menkoista nyt ois 5+1 joten ehkä sattuis oikein?
Mä olen ihan pihalla vieläkin ja unettoman yön viettänyt :D

Lavellalle sitä nauroin et miten voi testiaddiktilta mennä tämmöinen ohi?? :D ha ha!
Mutta se vuoto oli niin normi menkka, että ei tullu mieleenkään testata sen jälkeen.

Se että voiko pieni elämä siellä olla voimissaan tuon jälkeen, ja sen "huolettoman" elämän jota vietin, ja oireettomuuden jälkeen on pelottavaa..mulla ei ole ollut muuta kun pe alkanut alavatsapaine ja turvotus joka jatkuu vieläkin. Ihmettähän mä rukoilin, viimeistään ultrassa se selviää onko se tapahtunut :lipsrsealed: 

Todella pelottavaa, kiitos ihanista viesteistä ja tsempeistä  :give_heart:

Edited by *Petite*

Onnea ja tsemppiä Petite! :) viivat on ainaki hienosti vahvistunu niin mä uskon, että pieni on tukevasti kyydissä :)

Voi, ihan mahtavia uutisia Petite! :wub:  Mutta oisko tuo legendaariset valemenkat voinut olla kiinnittymisvuoto? :) Hienosti kyllä viiva vahvistuu, toivon teille rutkasti onnea matkaan. Tulethan pliis vielä kertomaan ne hcg-arvot :)

Guest
This topic is now closed to further replies.