Nena

Anna arvosana nimelle, osa 9

997 posts in this topic

Pakko jatkaa Vanja-keskustelua. Mulle tuli yllätyksenä että olisi pojan nimi. Oon aina assosioinut pelkästään tytön nimeksi.

Pietari on vähän liian raamatullinen omaan makuun. Siinä missä Markukset ja Johannekset ovat maallistuneet niin että ensimmäinen ajatus ei ole Raamattu niin Pietari sen verran vähällä käytöllä että apostolit tulevat mieleen. 6-

Markus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulee vähän mielee Ettan nuuska,mutta jos sen seikan unohtaa ni ei ihan huonoimmasta päästä, serkkuni tyttöystäväkin on Etta :D. Mutta joo 7.

 

Elmo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo on jännittävä. Oikeastaan ihan kiva, tutun koiran nimi. Mukava suussa, ja E-alkuiset nimet miellyttää mua. Kiva, mutta ei tosi kiva. 7.

 

Elja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei iske meikäläiseen. Jotenkin tuntuu vaan oudolta, en osaa tarkemmin selittää :D 6.

 

Disa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Disa ei ole kyllä mitenkään omaan makuuni. Kuulostaa siltä kuin joku olisi tehnyt kirjoitusvirheen. 4 taitaa olla huonoin arvosana?

 

Laina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ollut aika negatiivisessa valossa julkisuudessa kyseisen nimen edustajat ja se ainoa Ilja jonka tunnenkin on epämiellyttävä ihminen. 5-

 

Emmi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emmi on hirveä nimi. Voi johtua siitä, että oon tuntenut monta tän nimistä ihan hirveetä tyttöä.. Nuo siis ekat ajatukset. Mutta jos vaan mietin nimenä, niin ihan okei perusnimi. 6.

 

Aatto?

Edited by Teddy-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oisi söpö jollekin pikkuiselle pojalle ketä oisi syntynyt vaikka joulun tienoilla,7

 

Sara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saga on kaunis, sopii suomenruotsalaiselle lapselle. Suomeksi Saaga. (tosin ainakin 1 seniorikeskus on sen niminen) 8 puol

 

Helly?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ristiriitainen. Samaan aikaan tulee mieleen Babarista norsutyttö Lore, ja toisaalta Lorenz Backman. En ole ihan varma näiden mielleyhtymien jälkeen edes sukupuolesta. Silti jotenkin kiva nimi. 8-

 

Arvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan kiva, aika tavallinen nimi. Omassa ikäluokassa suht suosittu nimi, joten en antaisi omalle. 8-

 

Tiamo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiamo on jännä, koska ti amo tarkoittaa ihan jotain, joten tuntuisi vähän hassulta. Kumman nimi tämä edes mahtaa olla? 5.

 

Miiko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Axel on musta tosi kiva :) Paljon negatiivista oon kuullut, mutta itse tykkään hirveästi! 9.

 

Julio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liian eksoottinen jos ei oo verenperintöä kyseiseen kulttuuriin. Jäisin miettimään että lausutaanko Julio vai Hulio. 5-

 

Anri?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.