Mintel

PCOS hoitokertomuksia ja onnistumisia

311 posts in this topic

Toivon kovasti että Menopur olisi nyt toiminut, Laiheliini! Olisihan se kivaa ettei tarvitsisi lähteä "vahvempiin" hoitoihin lainkaan. Mutta jos menkat kuitenkin alkaa, niin samoin, ihmettelen tuota linjaa! Jos ne muuten tuntuisivat toimivalta lääkkeeltä, niin eikö niitä kannattaisi koittaa vähän pidempäänkin? Mutta kai lääkäreillä on joku hyvä syy tässä taustalla :)

Täällä on nyt todella jännät paikat käsillä. Verikokeen tulokset saapuivat Omakantaan, olin silloin 10.5. näytteenottohetkellä joko luteaalivaiheessa (eli ainakin ovulaatio on siis todistetusti saatu aikaan taas Letrozoleilla!) tai sitten olen raskaana! Menkat on kaksi päivää myöhässä :o Ja vielä sokerina pohjalla, raskaustestit ovat loppu koska käytin ne kaikki liian aikaisin... Tänään iltapäivällä kävin hakemassa lisää, mutta olen päättänyt odottaa huomiseen aamuun testaamisen kanssa. Jos kuitenkin menkat alkaisi yöllä.

Mitään oireita tosin ei ole, ei kumpaankaan suuntaan. Vatsassa on ollut menkkamaista jomotusta jo melkein viikon ajan ja loppuviikosta tulikin vähän vaaleanpunaisen sävyjä valkovuotoon, mutta nekin ovat hävinneet nyt.

Ihan tosissaan jännittää, mitä jos...! :girl_pinkglassesf:

Ja sieltä se kauan odotettu PLUSSA tuli! <3

Toinen kierto Letrozoleilla siis toimi! Olen niin onnellinen!<3

Paljon onnea Phalene!!! toivottavasti tämä on tarttuvaa! Minä odottelen ensiviikolla samaa tulosta sit!

Hmmm kyllä nämä päivät matelee, eilen kysyin mieheltäkin että tehdäänkö raskaustesti, kyllä se vois jo toimia nyt kun Pregnyl piikistä on sen 13 päivää. Hän siihen että ei tehdä, vaan katsotaan ajan kanssa tuleeko niitä menkkoja, siitähän sitten tiedetään. Joo ja olen kyllä periaatteessa samaa mieltä, ehkä en edes haluaisi todeta etukäteen sitä pettymystä. Kyllä vaan niin jännittää tämä odottaminen, ei meenaa keksiä päiviin tekemistä. No mutta huomenna pääsee töihin niin pysyy asia pois mielestä hetkisen. Hyvä työmotivaattori! Ja ollaan kyllä puhuttu yhdessä jo valmiiksi että jos menkat tulee niin en saisi masentua siitä, onhan meillä jatkohoito tiedossa. Mutta väliin sitten se 2,5 kk hoitotauko kesälomasulun vuoksi, sekin tekee varmaan ihan hyvää keholle. Ja mä yritän toteuttaa sitä lihotuskuuria, grilliruokaa ja jäätelöä. Kesä täältä tullaan!

Kiitos ihanat <3

Vieläkään ei juuri ole oireita, oli pakko tehdä uusi testi varmistuksen vuoksi, ja vahva plussahan se edelleen on ^_^

Vielä dpo10 en saanut testiin mitään näkyviin, en myöskään 4 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää, vaikka testit lupailivat että jotain haamuja olisi pitänyt näkyä. Vasta päivää ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää tuli ensimmäinen plussa.

Plussatuulia tänne teille, toivotaan että moni pääsee tässä samassa aallossa odottajien puolelle :lipsrsealed:

Huh nyt jännittää, en ole vieläkään tehnyt raskaustestiä mutta en koe myöskään mitään raskauden oireita. Menkat on nyt 2 päivää myöhässä (verrattuna edellisiin avusteisiin kiertoihin) ja Pregnyl piikistä on nyt aikaa 17 pv. Oletettavasti raskaustestissä näkyisi nyt siis oikea tulos mutta en uskalla tehdä sitä kun pelottaa! Pakkohan se on tehdä lähipäivinä niin saan peruttua ivf suunnitteluajan kun/jos sitä ei tarvita. 

Täällä on tänä aamuna tehty raskaustesti ja plussa saatu!!! Heräsin 15 min ennen kellon soittoa ja ajattelin että nyt tämä asia katsotaan loppuun, tein testin ja menin sitten miehen viereen ja heti se arvasi että mitä oli asiaa. Ollaan kyllä niin onnellisia! Upeaa että hoito tepsi!

Soitin lapsettomuuspolille ivf:n suunnitteluajan perumisen ja kerroin raskaudesta. Hoitaja sanoi että he tarjoavat omille asiakkailleen varhaisraskauden ultran rv:lla 7-8 ja sinne olen ensi viikolla menossa, nyt siis menossa noin rv 5+6. Jännittää, pelottaa ja odotan samalla käyntiä! Onko muille tarjottu tälläistä ultraa yleisellä puolella, mietin että halutaanko tällä sit kontrolloida hoitojen tulosta jollakin tavalla? Sanoivat että vasta heidän ar-ultransa jälkeen sitten yhteys neuvolaan.