Heltsu

ovulaation jälkeen

9 posts in this topic

Mitä mieltä ootte, miten ite toimitte oviksen jälkeen? Eli otatteko alkoholia? Monesta paikkaa lukenu ettei sais oviksen jälkeen ottaa, et se jo voi aiheuttaa ettei kiinnity. Mul synttärijuhlat viikon päästä, ja oletettu ovis on huomenna, nyt mietityttää uskaltaako ottaa alkoholia viikko oviksesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muistelen useammastakin paikasta lukeneeni, että ennen plussaa (tai siis oletettua uusien kuukautisten alkamispäivää) voi elää ihan "normaalisti", eli mm. ottaa alkoholia jos haluaa. Itse ainakin aion syödä ja juoda kaikkea siihen asti kunnes olen todistetusti raskaana  :grin: Varmaan tästä on tälläkin foorumilla keskusteluja, mutta en nyt ehdi sen tarkemmin alkaa niitä kaivelemaan. Oletko Heltsu käynyt selailemassa tuota Vauvakuume-osiota?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samaa mieltä kuin Mimzee. Aion muuttaa tottumuksiani vasta sitten kun/jos plussa tärähtää testiin. Tietysti jokainen tekee niin kuin itse parhaaksi katsoo. Mutta omalla kohdallani olen ajatellut, että en ota siitä stressiä mitä syön tai juon ennen kuin se on tarpeellista :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahdollisinman normaalisti, alkukierto kuitenkin ilman alkoa mutta olen vähän miettinyt tätä loppukiertoa ja punaviiniä. Punaviini muutenkin mun heikkous! Josko sitä kokeilisi kohdun verenkiertoa parantamaan:) onko jollain punkku auttanut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juon aika maltillisesti normaalistikin, en luovu kuohuviinilasillisesta yrityksen takia. Plussan jälkeen jos sellainen on tullakseen niin tietysti. Punaviiniä jotkun suosittelevatkin. Alkuvaiheessaan solut vielä kai korvautuvat uusilla mutta kun elinten kehitys alkaa niin vahinko ei enää ehkä korjaudukaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now