riepukka

Työnimi odotusaikana

747 posts in this topic

Meiltä löytyy Tirri <3, en muista enää mistä alunperin tuli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Hemmo eli Dude, oli sitten tyttö tai poika. Joskus teininä keksin että jos joskus saan pojan niin sen nimeksi tulee Hemmo ja kutsumanimi on Dude. Mies jostain syystä oli sitten kuitenkin eri mieltä, joten nimettiin tämä nyt tässä vaiheessa Hemmoksi. :grin: Ja eilen oli meidän Hemmon ekat nimpparitkin. :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me kutsutaan niinkin kauniisti kuin Kersa. Lapset on aina mun suusta tullessa kersoja tai kakaroita, enkä tarkoita pahalla kuitenkaan, vaikka ei niin kauniita nimityksiä ehkä olekkaan. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehen kanssa puhutaan jo nyt näin varhaisessa vaiheessa "vuokralaisesta" ja päikyssä onkin sitten nimellä "kulta". Luulempa, että näitä työnimiä tulee meillä olemaan enemmän kuin tarpeeksi, riippuen kenen kanssa juttelee. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mahassa on tyyppi, kaveri, kääryle, pieni höpö tai vauva ihan mielialasta ja tilanteesta riippuen, joskus myös ao tickerin mukainen hedelmä, joka siis vaihtuu viikoittain. Kunnon työnimeä ei yllättäen ole oikein vakiintunut, vaikka esikoista odotellaankin. Ehkä rakenneultran jälkeen, jos vaikka se sukupuoli selviäis, tai jos se puuhaa jotain hupsua siellä, saattaa inspiraatio iskeä http://www.vauva.info/foorumi/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png

 

Edit: Kuutti siitä tuli, koska asuinalueemme nimi viittaa hylkeisiin.

Edited by RouvaH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei tästä tokastakaan olen käytössä mitään lempinimeä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen kulki ensin nimellä Mammutti ja sukupuolen selvittyä Herra Vauvanen. Tämä toinen on Vompatti tai Pompatti (niinkuin esikoinen sanoo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä uutta tulokasta on plussauksesta lähtien kutsuttu "Muruksi", mutta voi sitten olla että sukupuolen selviämisen jälkeen työnimi muuttuu. Tosin toivon salaa että tulokas olisi tyttö, koska sitten saisimme hyödynnettyä odotuksen aikaisen kutsumanimen myös virallisessa nimessä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mahassa asustelee Sinappi. Lähinnä se on toistemme hellittelynimistä väännetty miehen kanssa ja lyhenne sinappisillistä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tästä kolmannesta käytän keskustelupalstoilla yms nimeä Veikka, ja se on yleistynyt mulla ihan puheeseenkin. Mies ei oo koskaan osannut mitään työnimiä käyttää. Veikka-nimi tuli tietty siitä, että mulla oli niin vahva poikaolo. No, nyt tää kulkee ajoittain myös nimellä Veikka-neiti. :girl_crazy::grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä puhuttiin vallan Elinasta. Sukupuolesta ei ollu tietoa eikä Elina ylipäätään ollut potentiaalinen nimivaihtoehto, mutta jostain syystä se muotoutui työnimeksi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensin oli pikku-papu, mutta vaihtui sitten tovin kasvettuaan ja on nyt Pikku-Elmeri.. Sopii tytölle tai pojalle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

täällä kasvatellaan bebeä/muksua, välillä toi mies käyttää myös toukkaa, mistä en kauheasti innostu :D tulee kaamea mielikuva jättimäisestä toukasta, joka masussa myllertää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauvelin, juniorin ja maha-asukin yms. rinnalle tuli n. puolivälin jälkeen Jalmari :grin: . Nimen antoi naapurin ukko (tietämättä sukupuolea, mutta mahan perusteella sen täytyy kuulemma olla poika).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies on jo nän aikasilla viikoilla (siis tänään kun raskaus varmistui) ristinyt tämän seuraavan kyytiläisen (jälleen kauniisti) Lapamadoksi. Minä ilmoitin että tuota nimeä en huoli työnimeksi (esikoisen "Klönttis" oli jo tarpeeksi paha) joten asukin nimi on nyt Lapis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me keksittiin Virallinen Tekonimi vihdoin eilen (rv 24+2). Tähän asti on kutsuttu vauvaksi, kääröksi, höpöksi, mitä mieleen juolahtaa. Eilen mies kutsui minua pallohylkeeksi, joka juontaa juurensa ulkomailla akvaariossa nähdyistä hylkeistä, jotka oli keskeltä pulleita kuin pallot ja meistä tosi söpöjä. Ristittiin ne sitten pallohylkeiksi ja se on välillä ollut hellittelynimenä käytössä, etenkin nyt kun alkaa mullakin tää keskivartalopallo kasvaa. Ja hylkeethän saa tietysti kuutteja, joten meillekin on nyt tulossa pikkuinen Kuutti. Sattuu sopimaan myös asuinalueemme nimistöön...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kutsuttiin vauvaa ihan vain vauvaksi siihen asti, kun lapsen nimi selkiytyi. Siitä lähtien ollaankin sitten kutsuttu vauvaa ihan omalla nimellään. Kodin ulkopuolella tosin puhutaan vain vauvasta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on kakkara, vampukka, kakara tai vaapukka. Riippuu mielialasta :girl_wink:

Edited by lilli*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now