Nukkelapsi

Mistä ostat testisi?

37 posts in this topic

Täällä voi kertoa hyövät ja huonot kokemuksensa verkkokaupoista yms. Mistä hankit ovulaatio- ja raskaustestisi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Home Healthista tilaamisesta? Kuinka kauan toimituksessa kesti, oliko omgelmia....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tilaan ovistestit raskauskeiju.fistä. Tilaan yleensä jonkun isomman satsin liuskatestejä. Niillä mukana tulevilla raskaustesteillä ei minusta tee mitään, näyttävät mitä sattuu, mutta ovistestit toimii hyvin :)

Raskaustesteinä tämä himotestaaja käyttää PregCheckiä, ne ostan ihan vaan lähikaupoista Tokmannilta tai Prismasta. Ovat siellä edullisempia kuin esim.raskauskeijussa.

 

Ulkomailta en ainakaan vielä ole tilannut testejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Useimmiten olen tilannut raskauskeijusta. Ei ole mitään pahaa sanottavaa. Nyt viimeisimmät tilasin eBayssa kautta, ovistestit ovat toimineet ainakin hyvin. En nyt merkkiä muista ulkoa, mutta itselleni ennestään tuntematon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HomeHealthin paketti tuli kotiin asti toimitettuna. Noin viikko meni, maksut yma hoitui näppärästi ja tilaus oli oikein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt kun alamme testein yrittämään niin tilasin ebaysta isommat määrät...kun ei tiedä että kauan menee testaillessa ja oviksen tarkan ajankohdan selvittämisessä epäsäännöllisillä kieroilla tuttavien suosittelemia testejä tilasin ja 100kpl makso vajaat 9 euroa raskaustesti liuskat (herkät) 50kpl oli 8 euroa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ebaysta kannattaa tosiaan tilata raskaustestit jos on himotestaaja. Mulla näytti yhtä selvää plussaa kuin Pregcheck ja sitäkin suosittelen! Tosin kerran sain Ebayn kiinatestillä virheellisen positiivisen, mutta katsoinkin silloin tulosta vasta vartin päästä, milloin tulos on joka tapauksessa epäluotettava.

 

Apteekin, Sofin ja RFSU:n testeistä olen kuullut negatiivista. Apteekin testejä ostin vielä nuorempana kun en tiennyt että marketeistakin saa - kolme kertaa halvemmalla. Myöhemmin kuulin, että markettitestit on vielä kokemusten mukaan parempia!  :grin:

 

Ovistestit halusin nopeammin perille, tilasin ne halpa-testi.fistä. Sofeja, mutta koin ihan hyviksi :) tuota sivustoa voin kyllä suositella, tuli todella nopeasti, kun tuli kirjeitse!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamaksilta tuli tosiaan david merkkisiä testejä.tulivat melko nopeasti eli 3 päivää tilauksesta.ja kanssa noi rfsu:n raskaustestit on ihan pyllystä...antavat melkeinpä aina mulle haamuja (siis ei viivanpaikkaa vaan haaleaa punaisen viivan minkä erottaa ilman kirkasta valoa) nimimerkillä eilen huvikseen testasin, ja tiedän verikokeista etten eritä raskaushormonia enää.sain kuitenkin kyseisellä testillä haalean plussan...pc: ei anna haamuja mulle.katsotaan millaisia nuo ebaysta tilatut sitten ovat.ja kun tulee niin sairaat määrät pääsee testailemaan kunnolla. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ebayn myyjä fertilityplan on siis sama kuin mikä löytyy googlettamalla homehealth.paketti tuli viikossa.30kpl onestep ovulaatiotestejä maksoi 6.99 ja 2 klo clearblue digitaalisia raskaustestejä +kaksi liuskaa oli 12 euroa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan valmiiksi ajattelin tänne laittaa että multa saa kohta halvalla ovis ja raskaus testejä kun itse tilasin inhimillisen määrän jotka riittää aika pitkäksi aikaa...ja ukko tilas sitten itsekseen melkoiset läjät erilaisia...ja kukaan ei tee mitään 200+ raskaus ja ovistestillä...huoh...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En itse tajunnut ensin etsiä verkkokaupoista. Onneksi sain kuitenkin niistä vinkin. Ensin tuhlasin ison määrän apteekkiin. Hämmästyin siitä, miten iso hintaero noissa onkaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt siirryin vauvala nettikauppaan ja härregyyd mitä pakkauksia sieltä saa halvalla :D ja mikä paras ni ei tarvii oottaa ku päivä tai kaks ni ne kolahtaa jo postiluukusta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt siirryin vauvala nettikauppaan ja härregyyd mitä pakkauksia sieltä saa halvalla :D ja mikä paras ni ei tarvii oottaa ku päivä tai kaks ni ne kolahtaa jo postiluukusta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep. Kyl jatkossaki meinasin asioida siin nettikaupassa :) apteekin testejä saa sillä hinnalla 2 mitä tuolta saa 50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskauskeijusta oon tilannut ja mulla on aina toimineet (näyttäneet negaa)  :D Pitäisi varmaan vaihtaa firmaa jos sitten tulisi se plussakin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskauskeijusta olen tilannut ovistestit ja hyvin on toiminu, kaksi ovisplussaa nyt tikutettu niillä  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kt storesta olen tilaukset tehnyt..

 

muutamia vuosia sitten tilailin raskauskeijusta, lopetin koska testit tosi surkeita.. nykyisin tilannetta en tiedä mutta onhan noita vaihtoehtoja onneksi, niin ei tarvitse enää kiertoa ohi heittää huonojen testien vuoksi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

HomeHealthin paketti tuli kotiin asti toimitettuna. Noin viikko meni, maksut yma hoitui näppärästi ja tilaus oli oikein.

Home healthista tilannut 2 krt, ei ongelmia paitsi viimeksi tilasin vääränlaisia ovistestejä. Erilaisia one stepejä, joissa pipetit jolla laitetaan muutama tippa tulostikkuun. Toimineet ihan hyvin nekin mutta enpä ollut ennen moisista edes kuullut! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin liuskatestit raskauskeiju.fi, tulivat supernopeasti (tilasin vkonloppuna ja heti maanantaina olivat postilaatikossa) ja ovat toimineet erittäin hyvin, ainakin tällaisella suht normitapauksella (säännöllinen kierto eikä tiettävästi hormonaalisia probleemeja tai muuta hedelmällisyyteen vaikuttavia tekijöitä).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toisen kerran tilasin homehealthista. Jälleen loistavasti meni. :)

mulla ei home health salli mitään maksutapaa. Toimiiko muilla..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now