htbm

kuinka nopeasti oireita?

166 posts in this topic

Nojuu :D mies pyöritteli silmiä ni totesin et teen joka päivä :D ei kehtaa väittää enää vastaa ku hormoonit nii sekasi jo yksinää siitä ku lopetin pillerit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun pitäisi varmaan kanssa tilata noita raskaustestejä joku säästöpaketti. Tulee kalliiksi hakea aina 5-15e testejä. Kuinka hyviä mielestänne nuo "tukkupakkaustestit" ovat. Itse tilasin joskus noita Davidin ovulaatiotestejä ja ne ainakin ovat toimivia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin raskauskeijulta niitä pregcheck ? Vissin iha toimivia :) nyt saan kahen apteekin raskaustestin hinnalla 50kpl testei :D säästöä

Edited by hopetobemama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei tuohon alkuperäiseen aiheeseen oo vastausta, mutta on tullut tätä seurattua. Meillä ei ole vielä aktiivinen yritys päällä, mutta tässä kierrossa oli mahdollisuus tärppiin. Nyt jännäilen, että oisko käyny niin hyvä tuuri (tuskin). Mulla dpo10 on todennäköisesti sunnuntaina. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla alkoi plussakierrossa raivohulluus (PMSsänä aluksi pidin) ja hengästyminen dpo 7. Jälkimmäisestä osasin vähän arvata, kun oli niin poikkeuksellista. Muuta ei oikeastaan ollut. Tissit kipeytyivät ja alavatsa alkoi jomotella vasta joskus dpo 13 paikkeilla, jolloin myös plussasin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käpyemo miullakii on järkky raivohulluus meneillää. Ihmettelen itekkii sitä. Menetän hermot iha joka asiasta ja sit ku käy kiukuttamaa ja vaik leipä kädessä ja hermot menee ku en saa voideltuu kunnolla ni leipä saa luvan lentää. :D mut edelleen pistän pillereitten lopetuksen piikkii. Tänää aamu alko järkyillä menkkajomotuksilla. Maha myös kuplii tosi paljon. Nänniarkuus hävinny. Tissikipu jälellä :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toi raivohullu on niin tuttua :D eilen tuli hirvee olo, kun pojalle kiukkusin, se sanokin, et mitä sä äiti oikeen raivoot tyhjästä..

Tein testin taas, ja negahan se oli. Tänään olis illanistujaiset, enkä tie uskallanko ottaa mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D :D juu miekii eile tiirailin sitä 15min vessassa. Silmät heitti senverra et siin "näky" viiva.. kääntelin ja tuijotin sitä ja sit rupes silmät selkenemää ja ei mitää :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on muutamia kertoja tuntunu navasta alaspäin, niinku alamahassa keskellä sellasta outoo ns.kipua. Älytön palelu, mies nauraa, kun talossa 25 lämmintä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voiko muka huonoa oloa olla jo? Kaupassa tänään edellä kävelevä oli polttanu tupakkaa, niin hyi että, kun alko etoon, ja nyt koko ajan on sellanen outo olo.vai tekeekö teillä menkkojen tulo huonoa oloa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miullakii palelua ! Nyt vaa nippailee ja vihloo nii kovi et oli pakko tulla sänkyy makoilemaan. Hyvä jos teillä nauretaa. Tuo äijä on nii varpaillaa miukanssa nyt :D kaupassaki sain tänää kunnon raivopuuskan ku hää halus työntää kärrejä ja ottaa kauppalapun :D hups.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miulla on kanssa ollu välillä huono olo menkkoja ennen. Mut kai se voi? Ainakii pariyötä sitte ravasin vessassa kolmeen kertaan mut mitää ei ulos tullu. Senjälkee vaihtu närästykseks ja nukkumaa pääsin puol 2.. ärsyttävää

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainiin! Miulle tuli tänään sähköposti et tilaus toimitettu. Maanantaina sitten pamahtaakin 50kpl testejä luukusta ! :D tosin käyn huomenna taas ostamassa yhden testin kerta nää oireet voimistuu ja huomenna dpo10 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul ei oo ikinä menkat oireillu huonolla ololla, mutta kai nyt sitten kun sitä plussaa niin oottaa, niin nää kaikki on menkoista. Mitään normaaleja menkka oloja ei oo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mut miekii oon aika pessimisti täs asiassa. Sanontaha on et pessimisti ei pety mut koha täti tulee kyläilemää ni tiputaa kyllä silti aika kovaa ja korkeelta. Ja juu :D jännätään!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitikii ees mainita huonoo oloo. Nyt se sitte alko.. noh jospa tää nyt vaan sit ois se kakkamasiina tuol mahassa ja oireilee sitä. Muute en luota itteeni seuraavassa kierrossa ollenkaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now