R.E.D.

Lastentarvikkeiden tilaaminen ulkomailta

751 posts in this topic

Tilasin http://www.cheeksandcherries.co.uk/ nettikaupasta pesuainetta kestovaippojen hajunpoistoon ja tilaus saapui tosi nopeasti perille! Tiistaina tilasin ja seuraavana maanantaina tuli kirjepostin mukana :) Postikulut oli tosi edulliset (n.6e) niin kuin Briteistä yleensä onkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jaksa selata kymmeniä sivuja taaksepäin mutta MISTÄ KANNATTAA JA TULISI NOPEASTI TEUTONIAN TUOTTEET? Lähinnä lisätarvikkeita olisin vailla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voin myös lämpimästi suositella BabyOnlineShopia - tilasin sieltä Teutonia Prestiget erillisellä kovalla vaununkopalla ja eilen saapui toimitus perille ja kaikki oli niin kuin pitikin girl_smile.gif 4 arkipäivää kesti toimitus lähetyksestä eli nopeaa toimintaa! Päivää vaille kahdeksan viikkoa meni tilauksesta siihen että vaunut olivat perillä - lupasivat toimituksen 8-10 viikossa.

 

Yhteydenpito oli nopeaa - eli sähköpostiin sai nopeasti vastauksen jos jotain kysyi. Esim seurantakoodin sain samana päivänä lähetykselle kun pyysin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse voin suositella Lullabys kauppaa Englannissa http://www.lullabys.co.uk/ . Tilattiin Bloom Fresco Loft syöttötuoli sieltä 27.5. ja paketti tuli kotiovelle 10.6. Rahti oli noin 42 puntaa, joka saatiin tietää etukäteen päivässä, kun lähetin sähköpostia ja kysyin. Mitään ongelmia ei ollut ja tilaus sekä paketin seuranta oli helppoa. Paketti kävikin ainakin Tsekeissä, Puolassa, Latviassa, Virossa ja lopuksi vielä eri paikoissa Suomea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin kahdesta hollantilaisesta nettikaupasta, ja ei ole kuin positiivista sanottavaa.

 

http://www.babyhuyswebshop.nl/ kotiutui meille turvakaukalon jalusta, bloom fresco loft -syöttötuoli mustana, bloom coco sitteri ja sadesuojat vaunuihin. Toimituskulut luvatut 40e, hieman jouduin odottamaan tilauksen lähetystä kun sadesuojat olivat loppu, mutta sähköpostilla kommunikointi sujui englanniksi vaivatta. Toimitus itsessään kesti 4 arkipäivää, paketin seurantakoodin sai ja pystyi siitä katsomaan missä on tulossa. Tuotteet olivat erittäin hyvin pakattuja (aivan eri luokkaan kuin suomalaisissa nettikaupoissa...), tilauksesta ei puuttunut mitään ja kaikkeen olemme erittäin tyyvyäisiä. Voin suositella.

 

http://www.babyzaak-online.nl/home.php ei mennyt toimituskuluja lainkaan, kun tilasi yli 100e edestä (mun tilaus taisi mennä juuri ja juuri sen yli). Toimitus siis myös Suomeen ilmainen! Täältä tulivat hoppop bato -amme, hoppop donut -potta (molemmista harmaa väri, jota ei saa Suomesta) ja aventin mikrosteriloija (en muista enää tuliko vielä muuta tilattua :grin:). Toimitus oli nopea, sähköpostilla tuli ilmoitus kun paketti oli lähtenyt matkaan ja oli täällä muistaakseni samalla viikolla (oisko mennyt 3 työpäivää). Ovelle tuotiin. Nämäkin olivat erittäin hyvin pakattuja, kuplamuoviin laitettu kaikki laatikotkin. Perässä tuli asiakaskysely ja etuseteli kyseiseen kauppaan. Saivat minusta erittäin tyytyväisen asiakkaan! Kommunikointi sujui englanniksi.

 

Em. kokemusten perusteella taidan jatkossa siirtyä saksalaisten nettikauppojen asiakkaasta hollantilaisiin...tai ainakin tehdä vertailua. Hollannissa näyttävät monet ns. merkki-lastentarvikkeet olevan samaa hintaluokkaa tai edullisempia kuin saksassa, kaikki nettisivut eivät vaan ole englanniksi vaikka toimittaisivatkin suomeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan tilannut babyonline-shopista vaunuja ja turvakaukaloa telakalla? Tuleeko postikulut n. 40€ vain kerran vai kaikille tuotteille erikseen tms?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ En osaa tuosta nimenomaisesta liikkeestä neuvoa, mutta kyllä normaalisti kun nettikaupoista tilaa niin postituskulut on yhteiset kaikille ostoskorissa samaan aikaan oleville tuotteille. Lähetys voi tulla perille vaikka kolmena eri laatikkona, mutta postikulut on vaan ne yhdet. Tai joku tuotteista saatetaan lähettää vasta myöhemmin, jos sitä ei ole heti valmiina varastossa ja tällöinkään ei yleensä enää peritä erillisiä postikuluja.

 

Erilliset postituskulut tulee ainoastaan, jos teet jokaiselle tuotteelle oman, erillisen tilauksensa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toivottavasti on noin suoraviivaista. Joissain paikoissa varmasti noin meneekin, mutta on myös paikkoja joissa lisätuotteille tulee lisämaksu yms. Olen lukenut vain heidän taulukkoaan, jossa mainitaan tuo yksi hinta. Suomessakin paketin paino vaikuttaa posteihin, tosin hinta voi tiputtaa postarit kokonaan nollille. No selvinnee varmasti sähköpostilla. Saksankieli ei oikein luista, eikä googlekääntäjästäkään ollut apua. Kiitos kuitenkin. :girl_smile:

 

EDIT: yhdet postarit tulevat ja postittavat myö Tripp Trappeja suomeen. girl_haha.gif

Edited by Zeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan tilannu Baby joggerin city selectejä ulko mailta? Mistä maasta? Paljonko postit? Säilyikö takuu?

 

Mietinnässä josko itekkin tilais..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemusta Peppyparents liikkeestä(www.peppyparents.com)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen kanssa ajatellut ostaa baby joggerin city selectit. Edullisimmin näyttivät löytyvän os: o-baby.de, mutta en löytänyt nettikaupasta kommentteja viime ajoilta. Meillä pikkuinen tuli jo maailmaan ja nyt olisi kyllä tosi kiva jos rattaat saisi tyyliin heti, eli joutunen tyytymään Suomesta saataviin väreihin ja 100 EUR kalliimpaan hintaan, halvemmalla en netistä ko. tuotetta löytänyt paitsi rapakon takaa, mutta niihin hintoihin tulee tietysti tullit ja verot päälle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varmaan, jos selaisin sivuja taakse päin, vastaus ois sielläkin.. Mutta osaako joku nopeesti heittää, saako jostain nettikaupasta Mutsy-vaunuja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan tilannut babyonline-shopista vaunuja ja turvakaukaloa telakalla? Tuleeko postikulut n. 40€ vain kerran vai kaikille tuotteille erikseen tms?

 

Minä tilasin tuolta sekä yhdistelmävaunut että turvaistuimen, postimaksut maksoin vain yhteen kertaan vaikka tulivatkin kahtena eri lähetyksenä. Palvelu oli oikein hyvää ja varastossa ollut turvaistuin kotiutui meille nopeasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen yrittänyt googlettaa, mutta olen varsin huono siinä.... Sattuuko kukaan tietämään saako Britaxin Hi-Wayta jostain ulkomailta edukkaammin kuin Suomesta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

APUA! PEG PEREGOT hakusessa!

 

Tietääkö kukaan mista saisin äkkiä tilattua kyseiset matkarattaat suht edullisesti?

 

Tarkoitus oli tilata Peg perego plikot Saksasta mytoys.de nettikaupasta, mutta eivät toimitakaan niitä enää Suomeen. Kysyin asiaa vielä sähköpostitse ja sain vastaukseksi etteivät toimita enää Suomeen.(Ilmeisesti vielä heinkuussa ovat toimittaneet Suomeen). Amazon.de kaupasta sain epäselvän viestin, jossa kerrottiin, etteivät toimita Suomeen kaikkia tuotteita. Kuitenkaan matkarattaista ei puhuttu ko viestistä mitään. Jäi epäselvä kuva viestistä, mitä oikein toimittavat Suomeen ja mitä eivät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen tilannut Bimbomarketista Italiasta ja toimitus oli suht nopea kun tuotteet oli varastossa. Tiedä sitten toimittaako hekään enää Suomeen jos on joku käytäntö muuttunut, mutta kannattaa tsekata. Jossain täällä pitäis olla linkki ko. kauppaan. Itse surffaan nyt kännykällä niin ei oo tähän hätään linkkiä saatavilla suoraan.

 

 

*muoks* Tässä linkki Bimbomarketin sivuille, tosin tällä hetkellä siellä ei olekaan saatavilla Peg Peregoja ollenkaan! :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amazon.de:stä voi kokeilla tehdä tilauksen. Siinä vaiheessa, kun pitää antaa toimitusosoite järjestelmä ilmoittaa, jos osoitetta ei hyväksytä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Amazon.co.uk:ssa oli nyt tullu sellainen pykälä ettei toimita turvaistuimia ulkomaille, en kyllä tiedä onko saksan versiossa sama homma

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ai jaa, voi p* ku just kattelin et amazon.de:ssä ois yhtä kivaa turvaistuinta vähän edullisemmalla. Meidän turvakaukalo on ostettu sieltä. Tuosta mun testaamasta istuimesta se ei kyl ostoskorissa herjannut mitään kun testailin postikulujen määrää, tästä on aikaa alle viikko...

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

^mä testasin tuol .de:ssä ja näytti et onnistuu lähetys eli tuo pätee siis vaan brittien versioon... tosin tuolta saksasta ei saanu sit rattaita tilattua.... wtf :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko jollain kokemusta Babycare -nettikaupasta?

 

Tuolla ois Mutsyt aika hyvässä tarjouksessa... Tosin värivaihtoehtoja on vaan kolme, mut toisaalta eipä tule niin valinnan vaikeus.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now