R.E.D.

Lastentarvikkeiden tilaaminen ulkomailta

751 posts in this topic

Päivitystä PingPongin Swift-tilaukseeni:

Rattaidenhan piti lähteä tällä viikolla matkaan. Laitoin äsken ihan kokeilumielessä sähköpostia PP:iin ja kyselin onko tilaus aikataulussa, viikko kun alkaa olla pulkassa vähitellen. Sain vastauksen kahdessa (!!!!!!!!) minuutissa, ja vastaus kuului että tilaus lähtee matkaan joko tämän viikon puolella tai viimeistään ihan ensi viikon alussa. Eli näyttää kyllä todellakin vaihtelevan heillä vastausinto! Tulen taas raportoimaan kun kärryt saadaan matkaan!

^minkä väriset Swiftit sä tilasit? Oliskohan niillä jotain sitten kuitenkin varastossa...

Toisaalta me ollaan saatu sama vastaus jo kahteen kertaan että "Shipping is expected in the next days" ekan kerran toukokuun alussa ja toisen kerran toukokuun tokalla viikolla. Toivon tietysti että jollakin tilaus onnistuu hyvin. Mä en enää usko niiden s-posti-lupauksiin vaan uskon vasta kun tavara on kotona B)

^minkä väriset Swiftit sä tilasit? Oliskohan niillä jotain sitten kuitenkin varastossa...

Toisaalta me ollaan saatu sama vastaus jo kahteen kertaan että "Shipping is expected in the next days" ekan kerran toukokuun alussa ja toisen kerran toukokuun tokalla viikolla. Toivon tietysti että jollakin tilaus onnistuu hyvin. Mä en enää usko niiden s-posti-lupauksiin vaan uskon vasta kun tavara on kotona B)

Oranssit tilasin. Uskoisin kyllä että jos niitä olisi ollut varastossa, olisivat he saaneet ne jo matkaan, mutta mene ja tiedä. Jännityksellä odottelen, lähtevätkö rattaat matkaan alkuviikosta, minäkin uskon vasta kun näen. Toisaalta aikaisemmat kokemukseni ovat olleet siis pelkästään positiivisia. Kattellaan miten käy :)

^Mitä maksoi postikulut? Olen itse kans miettinyt ostaa sieltä.

Postikulut tulee painon mukaan, joten riippuu, mitä olet ostamassa. Pk:t tulee näkyviin, kun alat kirjautumaan ulos, ennen kuin tarttee syöttää mitään luottokorttitietoja tms.

Mä tilasin kaksi laukkua (Skip Hopin saddlebagin ja Babymel Amandan) ja pk:t oli 8,95£. Mulla oli parikin erilaista laukkua kiikarissa. Kikkailin ton uloskirjautumisen kanssa ja vertailin postikuluja. Huomasin, että joissain laukuissa pk:t olis olleet halvemmat, jos olisin ostanut ne erikseen, mitä samaan pakettiin laitettuna :rolleyes:

Onko teille tullut rattaat suoraan kotiin ja onko niistä soitettu etukäteen?

Viimeksi emme olleet kotona, kun tuplaistuin tuli ja jouduttiin hakemaan sitten postista. Eivät soittaneet etukäteen, että ollaanko kotona. Nyt odottelen Teutonioita Babyparadiesilta ja mietin, että käyköhän meille taas samoin.

Itella jos toimittaa paketteja ulkomailta, ne on yleensä sellaisia paketteja, että niistä ei soiteta etukäteen. Niillä on kyllä paketin päällä puhelinnumero, mutta jonkun mielestä on kai "järkevämpää" käydä vaan ihmisten oven takana...Joskus heiltä tätä asiaa kysyessäni sai vastauksen, että se on kalliimpi paketti kun soitetaan ensin ja nettikaupat yleensä ottaa sen halvimman pakettipalvelun.

Mä olen niin kypsä tuohon systeemiin, aivan päätöntä olla soittamatta! Mä olin sattumalta juuri viime viikolla takki päällä eteisessä ulos lähdössä kun ovikello soi ja Itellan poika seisoi mun Babymel -paketin kanssa oven takana. Kerrankin mulla oli hyvä tuuri

Onko teille tullut rattaat suoraan kotiin ja onko niistä soitettu etukäteen?

Viimeksi emme olleet kotona, kun tuplaistuin tuli ja jouduttiin hakemaan sitten postista. Eivät soittaneet etukäteen, että ollaanko kotona. Nyt odottelen Teutonioita Babyparadiesilta ja mietin, että käyköhän meille taas samoin.

Me tilattiin sitä kautta turvaistuin ja ne kyllä soittivat sillon etukäteen. Voi tietenkin olla että ovat vaihtaneet kuriiria, mutta näin ainakin reilu vuos takaperin.

PingPongista tuli eilen sähköpostilla ilmoitus että rattaat on lähteneet matkaan. Nyt sitten odotellaan niitä saapuvaksi, viimeksi ne toimitettiin kotiovelle muistaakseni DHL:n toimesta. Eli kaikenkaikkiaan tilaus meni heidän kanssaan oikein hyvin, tiedusteluihin vastattiin ja aikataulussa pysyivät. Voin siis suositella, mutta tietysti vain omasta puolestani (tämä oli siis toinen kerta kun heiltä tilasin).

Mistäs BeSafen Iziä saisi halvimmalla, onko joku tutkinut?

Ja viimeinen päivitys tähän PingPong tarinaani: Swiftit tulivat eilen kotiovelle eli noin 4 vrk meni niiden matkassa Saksasta Suomeen.

Mulla taas huono tuuri jatkuu näissä Saksa-tilauksissa, kun Teutoniat vaan viipyvät. Luvattu kahdeksan viikkoa tuli täyteen viime viikolla ja laitoin eilen mailia babyparadiesille. Teutonialla on kuulemma ollut kahden viikon valmistustauko ja siksi toimitukset viivästyvät :angry: . Me kuljetaan kolmatta viikkoa matkarattailla + laudalla lasten kanssa ja alkaa hermo mennä.

Uhkarohkea kun olen tilasin turkoosit Swiftit Pingpongista B) Katotaan kuin käy. Vastasivat ainakin mun maileihin heti ja lupasiva toimitus ajaksi 2-3viikkoa (tilasin myös turvakaukalo adapterit ja pyörät Buzzeihin)

Babyjunglesta vielä. Ollaan saatu kyllä hyvää palvelua sieltä. Meillähän kävi hieman huonosti ja rattaissa oli pyörän akseli tehtaalla kiristetty jengoilta. No laitoin mailia ja he vastasivat ja lähettivät puutuvan osan. Pientä miinusta siitä etteivät lukeneet postia hyvin ja katsoneet liitekuvia sillä seurauksella eka osa oli väärä. No uudestaan laitoin mailia ja muutaman päivän päästä saapui oikea osa postissa. Eli nyt on ehjät kärryt. En usko että sen paremmin/nopeemmin oltaisiin osaa saatu jos oltaisiin suomalaisesta nettikaupasta tilattu kärryt. Hollannissa on varaosat kuitenkin lähempänä, jos pitää tehtaalta tilata, kun ovat hollantilaiset kärryt!

Tulin kertomaan, että palvelu pelasi aivan loistavasti, tilasin Gessleinin F2-vaunut sunnuntaina ja vaunut saapuivat kotiovelle perjantaina :blink:. En tiedä, oliko tuo normaalia, vai oliko heillä sattumoisin tuo tilaamamme väri varastossa, mutta todella tyytyväisiä olemme! Lisäksi hinta oli edullisempi, kuin muissa saksalaisissa nettikaupoissa.

Mitenkä teillä maksaminen hoitui? Luottokortilla? Paljonko olivat postituskulut?

Tänään saapuivat eli viisi arkipäivää tohon meni, jos loppiainenkin lasketaan arkipäiväksi. Nopeaa palvelua, lähetystä pystyi seuraamaan seurantanumerolla netistä.

Miten maksoitte? Luottokortilla? Tuliko postituskulut ostoskoriin näkyviin ja missä vaiheessa?

Tilasin bimbomarketista summanmutikassa matkarattaat ja tuollaisen pyörivän syöttötuolin. Tuota Peg Peregon ratasmallia ei saa ollenkaan Suomesta. Saas nähdä millaisia ovat!

21jyv5k.jpg

1f79s7.jpg

Bimbomarketille tulee toinen kauppa englantiin www.bimbomarket.co.uk tai koko kauppa "muuttaa" en varmuudella tiedä että kumpi. Mailiin tuli kuitenkin toi uusi netti osoite ja siinä luki että soon.

Uhkarohkea kun olen tilasin turkoosit Swiftit Pingpongista B) Katotaan kuin käy. Vastasivat ainakin mun maileihin heti ja lupasiva toimitus ajaksi 2-3viikkoa (tilasin myös turvakaukalo adapterit ja pyörät Buzzeihin)

Kerro sitten miten kävi! Me odotamme edelleen... swiftit, adapteri ym. tilattu 3.4 eli 10 viikkoa sitten eivätkä edelleen vastaile meidän kyselyihin tai puheluihin. Tänään lähtee s-posti, joka peruuttaa tilauksen, mikäli paketti ei lähde torstaihin mennessä liikkeelle.

Kerro sitten miten kävi! Me odotamme edelleen... swiftit, adapteri ym. tilattu 3.4 eli 10 viikkoa sitten eivätkä edelleen vastaile meidän kyselyihin tai puheluihin. Tänään lähtee s-posti, joka peruuttaa tilauksen, mikäli paketti ei lähde torstaihin mennessä liikkeelle.

Minkä värin muuten tilasit? Mitenköhän se vaikuttaa tilaukseen? Oliko sulla siinä jotain muutakin tavaraa samassa tilauksessa vai vaan noi?

^ tilattu turkoosit Swiftit, adapteri Maxi-Cosille, Teutonian jalkapussi, sadesuoja, aurinkolippa ja hyttysuoja. Ongelmana oli, silloin kun 6 viikkoa sitten vastasivat, se Teutonian jalkapussi. Lupasivat lähettää muut tavarat omana pakettinaan ja jalkapussin sitten perässä, mutta eipä ole näkynyt paketin pakettia <_<

^ tilattu turkoosit Swiftit, adapteri Maxi-Cosille, Teutonian jalkapussi, sadesuoja, aurinkolippa ja hyttysuoja. Ongelmana oli, silloin kun 6 viikkoa sitten vastasivat, se Teutonian jalkapussi. Lupasivat lähettää muut tavarat omana pakettinaan ja jalkapussin sitten perässä, mutta eipä ole näkynyt paketin pakettia <_<

Täytyy kyllä sanoa että todella ouoa miten eri tavalla eri ihmisten tilaukset hoituvat. Itse olen saanut todella hyvää ja nopeaa palvelua. Luulisi todellakin että lähettäisivät osan tavaroista erikseen ettei koko tilaus seiso yhden jalkapussin takia... Ihme firma...

Saako Emmaljungia tilattua jostain nettikaupasta?

Puolasta ainakin saa FamilyShop. Meidän P&T:t on tuolta, tosin noudettiin ne paikan päältä. Meilitse jutustelu sujuu mukavasti hiukan iäkkäämmän mieshenkilön kanssa. Nettisivuilta käsitin, että toimittaisivat myös ulkomaille.

Mä tilasin viime viikolla PingPongista Recaron istuimen. Seuraavana päivänä tuli ilmoitus, että tilaus on käsittelyssä ja sitä seuraavana, että toimitus olis viikolla 26 eli ens viikolla. Jos tällöin tulee, niin silloin toimitusaika olis sellaset pari viikkoa elikkä ihan ok.

Meidän Swiftit oli luvattu toimitettavaksi viikolle 27 ja tänään tuli mailia että shipped!!! Jee! Saako sen seuranta koodin jostain? Mun mailissa ei siitä ollut mitään puhetta.

Meidän Swiftit oli luvattu toimitettavaksi viikolle 27 ja tänään tuli mailia että shipped!!! Jee! Saako sen seuranta koodin jostain? Mun mailissa ei siitä ollut mitään puhetta.

ARGGGHHHHH! ne on varmaan ne mun turkoosit Swiftit, joita ne ei vaan veny lähettämään meille! Mä aivan kihisen kiukkua, kun pelkästään ajattelen Pingpongia. Me laitettiin viime maanantaina niille s-posti, että jos tänään maanantaina 22.6 ei paketti ole lähtenyt, saavat peruuttaa kaupan ja palauttaa rahat meidän Visalle. Mitään ei ole vielä kuulunut, onhan tässä vielä muutama tunti aikaa.

Mä olen nyt odottanut niitä turkooseja menopelejä tällä viikolla 12 viikkoa, oliskohan pikkuhiljaa uskottava, että ne ei tule Pingpongista meille, ehkä ne dissaa turkulaisia :angry:

Mä olen nyt odottanut niitä turkooseja menopelejä tällä viikolla 12 viikkoa, oliskohan pikkuhiljaa uskottava, että ne ei tule Pingpongista meille, ehkä ne dissaa turkulaisia :angry:

No voi kökkö!! Toivotaan ettei ole sun kärryt ;) Mikäköhän tossa on että toiset saa hyvää palvelua ja toiset eivät mitään palvelua!? Mulle ne on tosiaan vastanneet heti viesteihin ja kysymyksiin. Nyt vaan toivon että ne kärryt on oikeesti turkoosit eikä mustat niin kuin siinä tiluksessa muka lukee. Laitoin siis sen värin sinne lisätietoihin.