Ihmeäiti

Sektioarpi ja raskaus

8 posts in this topic

En tiedä viikkoja vielä. Tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta.

Millä viikoilla alkaa ylipäänsä tuntua sektioarvessa jotain? Jos tuntuu edes.

Minulla on viikon välissä särkenyt ja jomotellut ja repäisykipuja, ei koko aikaa eikä kovin paljon mutta että olen havainnut.

Varmaan aika alussa olen. Koska on pahoinvointia ja palelua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli eka ja toka molemmat sektiolla. Arpi pystyyn. Tokan kohdalla en ainakaan muista että arvessa olis tuntunut mitään. Saa nähdä miten tän kolmannen kanssa jos pysyy mukana, vasta plussasin. Eipä musta nyt apua kyllä ollut. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ensimmäinen syntyi kiireellisellä sektiolla ja raskaaksi tulin, kun esikoinen oli 1v1kk. En muista, että olis sen suuremmin justiinsa sitä sektioarven kohtaa särkenyt vaikka kaikenmaailman jomotteluja sun muita kyllä oli. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eka syntyi kiireel.sektiolla. Välillä on vähän kiristellyt sektioarven tienoilla, joskus rv 18+ jälkeen. Mutta ei sen ihmeempiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on sellainen pystyarpi sektiosta. Kuopuksen kohdalla ei kiristellyt tai kutitellut mitenkään erityisesti. Loppuraskaudesta arpi alkoi pullottamaan vähän ulospäin, mutta sekään ei menoa haitannut. Nyt toista kertaa sektion jälkeen raskaana, eikä arpi edelleenkään oireile mitenkään.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ykkösen ja kakkosen kohalla on ikäeroa 1.5 vuotta ja sektioarvessa ei tuntunut mitään muuta kuin kutinaa välillä. Vieläkin kutisee vaikka viimesestä sektiosta on yli 5 vuotta aikaa. Ja ekasta kohta 7 vuotta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eka tuli sektiolla. Mulla on jonku verran kiinnikkeitä. Ne tekee aika häjyä välillä tässä kolmannessa raskaudessa.

 

Kakkosen synnytyksessä sain oksitosiinia vahvistamaan supistuksia, ja arpea seurattiin jollain antureilla, että se kestää oksitosiinin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now