bebekuume

keskenmenon jälkeen uusi raskaus

16 posts in this topic

Moi, kaipaan neuvoja kokeneemmilta.

 

Varhainen km kp 28 (normikierto 21-24 päivää). Nyt mennään uutta kiertoa jo kp 38, mutta vielä viikko takaperin testi negaa.

 

Voisinko olla uudelleen raskaana vai onko kierto vain sekaisin? Kokemuksia, milloin voisi uudelleen testata? Onko kukaan tullut suoraan km jälkeen raskaaksi?

 

Auttakaa hermoilijaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voit olla uudelleen raskaana tai kierto voi olla sekaisin. :D Itsellä varhaisen keskenmenon jälkeen ovulaatio tuli vähän myöhässä ja kierto oli siksi pidempi, mutta joo raskauduin suoraan varhaisen keskenmenon jälkeen.

 

Joten testiä tekemään vaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos nopeasta vastauksesta!

 

Ehkä mun pitää testailla, mutta se nega tuntuu vaan aina niin pahalta..

 

Minkälaisia oireita sulla oli, minä kp sait plussan, muistatko yhtään? :)

 

Ihmeellisiä särkyjä on ollut lonkassa ja säteilee välillä reisiin, samanlaisia kipuja oli myös km päättyneessä kierrossa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samanlaiset oireet kuin muissakin alkuraskauksissa: rinnat kipeät, turvotusta ja runsasta valkovuotoa. Mutta nää on toki ihan tapauskohtasia, kellä on mitäkin oireita. ;) Kiertopäiviä en kyllä muista, mutta ekan haamuplussan sain 9 päivää ovulaatiosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei, mulla (jos nyt Fertility Friend ja oma kroppa ei ihan väärässä ole) ovulaatio oli kuutisen päivää sitten..tosin on kroppa ja tuntemukset ollut ennenkin väärässä, ehkä ovis olikin odotettua aikaisemmin.. ÄÄh en mä tiedä.

 

Ehkä odottelen vielä muutaman päivän. Yhdet menkat jääneet vaan välistä, odotin tulevaksi 15.päivä tienoilla. On tää naisen elämä :'D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä on kans ihan tuore km ja ei oo hajuakaan kiertopäivästä kun noin 7vko kerkesin olla raskaana. Luonto hoiti homman nii hyvillä mielin seuraavaa tärppiä odotetaan. Esikoinen ois toiveissa. Kerettiin yrittää 3kk ennen raskautumista. Ootteko laskeneet km jälkeen kp vasta menkkojen jälkeen vai miten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mietteliäs ovuloida voi heti kun hcg on laskenut tarpeeksi. Elikkä monilla ei kerkeä km jälkeen edes tulla menkkoja kun ovatkin sitten heti raskaana. Kandee alkaa vaan tikuttaa jos vauva viä toiveissa. :) Mulla itellä oli ovis vain muutaman päivän myöhässä km seuraavassa kierrossa :)

 

Jos siis siltä kantilta kp mietit :D

Edited by Kukka15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaa, kiitoksia selvennyksestä :) Tosin ei ole tällä hetkellä ovistikkuja kaapissa. Jos tammikuussa tikuttelis jos ei tärppiä näy, kun ollaan aika tasaseen peittoja heitelty. Oon vähän hankala tapaus kun kuukautiset on epäsäännölliset niin ei tiiä millon niiden pitäisi alkaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on tuo kp 42 meneillään nyt ja laskettuna vuodon alkamisesta. Normikierto sen 21-24 päivää. Jos laskisin vasta vuodon loputtua niin kp olisi 28 päivän luokkaa. Testailen viikonloppuna jos ei menkkoja aiemmin kuulu.

 

Mulla normimenkat kestää yleensä 2-4- päivää ja km-kierrosta vuotoa kesti 15 päivää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli aika normaali kierron pituus (28 päivää) sillä laskukaavalla, että istukan poistumisen laski olevan kp1. Hcg oli nollassa liuskatestien mukaan muutama päivä ennen ovulaatiota, joka oli kp 19. 

 

Tuon hcg:n nollautuminen on hyvin yksilöllistä. Hyvä, kun olet saanut jo sen negatiivisen, niin nyt voi toivoa positiivista ja myös luottaa siihen tulokseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla alkoivat todella oudot menkat kp 47, mutta kestivät vain 1,5 päivää ja vuoto oli "ohutta" ja vetistä- eikä kovinkaan tummaa.. voisivatko nämä oolla valekuukautiset? onko jollain kokemusta, miten eroavat normimenkoista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äh. Täällä pitää vielä noin viikko odotella mitä tulee...Testit kyllä negoja. Mut en osaa varmaksi sanoa mikä dpo menossa... hankalaa raskaustestin tekemisen kannalta ku vielä epäsäännölliset menkat ollu.. :/

 

Samanlaisia oireita kuin 2viikkoo ennen plussaa aiemmin -tosin ei niin voimakkaita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kahdet viivanpaikat testattu ja viimrisimmällä kerralla ovistestissä lähestyvä plussa joten eiköhän täti tuu kylään lähiviikkoina :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

keskenmenon jälkeen ekat menkat tuli vasta kp 59! Ja nyt on taas menossa kp 40 ja vähän on samanlaisia oireita rinnoissa kun ennen plussakiertoa. Negoja/viivanpaikkoja vaan testattu... Jätin neuvolaan soittopyynnön kun en mielelläni enää tätä pidempiä kiertopäiviä haluais. Ois hienoo jos seuraavassa raskaudessaki tulis semmone jännä aaltomainen lämmin aalto alaselkään niin helpompi tunnistaa/tietää onko raskaana vai ei :D

 

 

Onko kukaan saanut myöhäsillä kp:llä raskaustestiin plussaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun kp 40 haamu nyt yli 1v :) normi kierto on kyl kans pitkä noin 38päivää.

 

Muokkasin kun kirjoitin väärän kpn.

Edited by heiffi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now