lavella

Plussa vai ei? vol. 9

1003 posts in this topic

Apteekin omassa ja selvää viivaa :) Testaile emmiko ihmeessä vielä PC:llä, saat varmasti selvempiä viivoja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katimsh ekassa testissä nään toosi hailakan haamun, mutta toisessa jo paremmin!  :girl_pinkglassesf: En nää onko väriä vai ei, mutta samanlainen itsellekin tuli dpo9. Toivottavasti vahvistuu! :)

 

Marjella, tuolla vauvakuume-puolella on tällänen ketju: http://www.vauva.info/foorumi/topic/21607-kokemuksia-raskaustesteistä-vol-2/

 

Kiitos onnitteluista :) Kävin sitten eilen hakemassa pc:n ja sillä ihan selkeä viiva iltapissasta, mutta tänään aamulla taas tooosi hailakka viiva rfsu ja one step. Uskoisin että on vaan noista huonommista testeistä, mutta ootellaan vielä... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

On niistä huonommista testeistä! Ei voi vertaa eri testimerkkejä keskenään. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitäs varmaan kokeilla muitakin testejä :D pc.tä oon joskus kokeillu ja ihan selkeetä negaa on aina näyttänny jos näin on ollu. Hmm.. oiskoha se ovis kuiteki ollu möyhemmin :) emmikko, tääl me molemmat ollaanki iha varpaat ja sormet ja kaikki maholliset osat ristissä. Sulla kuulostaa tosi lupaavalta. Jeejee ! :)

Edited by Katimsh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katimsh, minä näen vaalean pinkin viivan tän aamuisessa :) vahvistumisia!

 

suosittelen kans pc testejä, näyttää vahvempaa viivaa mitä muut testit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä nään viimeisimmässä kännykän näytöllä selkeän plussan. Katimsh:lla näen pinkin viivan

Edited by Mammamutti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sladdille onnittelut plussasta!

 

Katimsh, mä en valitettavasti näe muuta kuin viivanpaikan. Toivottavasti muuttuu selkeästi plussaksi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko nyt tulla tänne taas pohtimaan asiaa. Oon kyllä aika hämilläni näistä testeistä. En enää ikinä osta noita halpis onestepejä.  <_< mur. (Mutta onhan ne pakko tietty käyttää kun on ostettukin  :rolleyes: )

 

Elikäs tässä.

Dpo12 ilta (pc)

14078119.t.jpg

 

Dpo13 aamu (one step ja rfsu)

14078120.t.jpg

 

ja dpo 13 päivä (one step ja pc)

14078121.t.jpg

 

Jotenkin vaan hämää nuo one stepit, kun ei millään vahvene, jopa ihan kuin hiipuisivat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli kuopuksen odotusessa semmoinen aamu, että one step oli himmeämpi kuin aikaisempi testi mutta David ja pc olivat vahvistuneet. Mä oikeasti nakkaisin noi One stepit odottelemaan jotain rv 5+ jos vielä haluaa testailla ja seurata sitten sitä viivanvahvistumista. Tai sit vaihtoehtoisesti nakkaisin ne kokonaan jorpakkoon, samoin rfsu:n. Hieno viiva Pc:ssä. Mulla oli kans oletetusti dpo13 tuollainen ja samanvahvuinen suunnilleen dpo12. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin ja Sladdilla näkyy selkeä plussa! Onnittelut sullekin ja tervetuloa syyskuisiin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emmiko heivaisin kaikki muut mäkelään paitsi noi pc:t. Hienot viivat niissä, varsin samannäköiset kun itsellä kolmisen viikkoa takaperin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komeet on viivat emmikko! Wau! ;) one stepit heivaat nurkkaan! elä niitä murehdi :) perus "ostin kun halvalla sain"hohoh :D

Edited by Katimsh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mä menin hölmönä juuri tilaamaan noita one stepejä. Aika paljon nyt negatiivista niistä kuullut vaan :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mä menin hölmönä juuri tilaamaan noita one stepejä. Aika paljon nyt negatiivista niistä kuullut vaan :(

No mutta! Onhan niitä nähty myös erilaisia testejä, joissaki on näkynykki ihan hyvin ne. Voi olla myös aika yksilöllistä miten näyttää. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ja mä menin hölmönä juuri tilaamaan noita one stepejä. Aika paljon nyt negatiivista niistä kuullut vaan :(

No mutta! Onhan niitä nähty myös erilaisia testejä, joissaki on näkynykki ihan hyvin ne. Voi olla myös aika yksilöllistä miten näyttää. :)

 

Kyllä ne varmasti käytettyä tulee :D Olen näemmä aika testipakkomielteinen, huomasin tämän puolen itsestäni ja siksi nuo tilasinkin :D

 

 

whipped cream, kiva kuulla positiivistakin niistä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

emmiko: Juuri edellisen ketjun loppupuolella oli samaa asiaa, laitoin sinne tälle linkin sivulle spoileriin kuvaa omasta one step vs pregcheck rivistä. Ero on iso, ja jotenkin luulen, että ainakin itselläni nuo one stepit jostain syystä antoi selvemmin haamua illalla kuin aamulla...http://www.vauva.info/foorumi/topic/23488-plussa-vai-ei-vol8/page-49. Onnea, selvä plussa sulla :)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo taidan unohtaa nuo one stepit kokonaan. Hienosti nimittäin pc:n viiva vahvistuu :girl_pinkglassesf: 

 

nasunen: Mulla nuo os:t toimi tosi hyvin viime raskaudessa. Oliskohan nää menneet jo vanhaksi kun on sitä samaa satsia... :blush:

 

bohemian: Kiitti linkistä! Olipa suuri ero sunkin testeillä :huh:
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emmiko, onnea plussasta! :)

 

Mun piti mennä testaamaan nuo one stepit, päiväpissasta. Piti odottaa kyllä tuonne perjantaihin tai lauantaihin, mutta... :rolleyes: Olen malttamaton :D Dpo9-10 nyt, suunnilleen.

14078898.t.jpg

 

http://aijaa.com/JQIVYG

Pettymyshän tuo, vaikka kovasti olin näkevinäni haamujenhaamunhaamua, mutta ei  :girl_mad:

Näkeekö joku muu tuossa mahdollisesti jotain haamujen esiäidinäitiä? :D
 

 

Nyt ostin myös Pregchekin liuskat ja apteekin oma odottaa viikonloppua.

Edited by nasunen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä jotain näen mutta näyttää ehkä viivanpaikalta (mun näytöllä ei väriä näy). Tosin aikaiset on päivätkin, että se negakaan ei merkkaa vielä mitään. Peukut pystyssä, että vahvistuu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.