lavella

Plussa vai ei? vol. 9

1003 posts in this topic

^clearbuen se normiversio antaa todella helposti väärää plussaa. Pc on hyvä ja halpa merkki, tosin harmaata viivanpaikkaa saattaa ilmestyä. Mutta jos hiemankin punertaa, niin plussa on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mems, joko teit itse testiä? :)

Mammamutti, kiitos, varovaisesti vielä...

 

En tiedä uskallanko miehelle vielä sanoa, tänään kp27/29... Mutta pinkkiä se nyt näyttää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä odotin tänäseksi mutta ei tullut vielä tilaus. Piti käydä kaupasta hakemassa, jäi niin vaivaamaan tuo eilinen ihmeellinen viiva testissä :D

Edited by nasunen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos tuiku :)

Täytyy silti tehdä vielä huomenna ja ylihuomenna testejä että varmasti on plussa ja vahvistumaankin lähtisi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos hobetobemama :)

 

Tulen tänne varmasti vielä testieni kanssa kun pakko se on vahvistus saada että kunnon vahvaksi plussaksi tuo muuttuu vielä :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Memsillä ei kyllä näy mitään väriä :( ao on mun käsityksen mukaan luotettava, luulis että näkyis jo jotain. Sun aiempi viiva(npaikka?) oli jossain eri testissä, oliko rfsu tai sofi? Ne antaa taas helposti viivanpaikkaa/valehaamua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oli rfsu-testi.. oon niit tehny aika monta mutta en ole ikinä saannu niihin noin selvää viivanpaikkaa/haamua vaikka viivanpaikkoja nissä olen nähnytkin. Saa nyt nähä, testailen kyllä vielä uudestaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mems, koneella en nähnyt mitään mutta puhelimella näen testissä jotain :) Väriä taitaa olla, ihan varma en ole.

Uutta testiä vaan huomenna taas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.