Sign in to follow this  
Followers 0
höpöli

LUS

98 posts in this topic

Ei voi olla totta :angry: :angry:

En haluaisi edes ajatella joutuvani synnyttämään kotikaupunkini sairaalassa. Syvä huokaus!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olettehan kaikki käyneet allekirjoittamassa adressin Tammisaaren puolesta?

http://www.adressit.com/ekenas_bb

 

Itse laitoin lakkautuspäätöksestä kiukkuista palautetta myös suoraan HUSin palautejärjestelmään osoitteessa http://www.hus.fi/default.asp?path=1,31,36,8200

 

Elän toivossa, että järjetön päätös vielä peruutetaan. Sehän syntyikin hyvin tiukasti, äänin 9-8. Nyt vain painetta HUSiin päin joka taholta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tänään tehtiin lakkautuspäätös. Todella harmillinen juttu.

 

Siis ei voi olla totta. Meillä ei ole autoa, joten Tammisaari olisi ollut meille mahdottomuus, mutta muiden puolesta syvä huokaus, sillä olen kuullut paikasta paljon hyvää. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, kuulin huhua että Tammisaaren lakkauttamista siirrettäisiin ensi syksyyn? Onko kukaan kuullut lisäinfoa asiasta? Olisin tästä faktasta enemmän kuin onnellinen, sillä oma laskettuaikani on heinäkuun puolivälissä. Olisi ihan toiveiden täyttymys päästä synnyttämään Tammisaareen toistamiseen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hurjan hieno uutinen. Nyt pidän sormet ja varmaat ristissä että itse ehtisin sinne myös synnyttämään se kun on ollut mun haave jo vuosia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun pitänee varmaan soitella sinne tässä lähiaikoina ja kysellä tilannetta että pääsenkö sinne kesällä synnyttämään. Ilmoittelen sitten tännekin mitä sieltä sanovat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soittelin LUS:n tänään ja vielä ei heilläkään ole tietoa jatkosta. Pitänee siis vaan seurata uutisia tarkoin ja toivoa parasta. Soittelen sinne sitten keväämmällä uusiksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse laitoin myös tuonne meiliä ja kyselin tilanteesta ja tosiaan eivät tiedä itse mitään... :( Toivovat kuulemma että saisivat jatkaa ainakin vuoden loppuun asti mutta ken tietää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surullisia uutisia jälleen Tammisaarta koskien.

 

HUS ehdottaa hallinto-oikeudelle, että se hylkäisi kaikki lakkautuspäätöksestä tehdyt valitukset. HUS:n mielestä päätös on tehty hyvässä yhteistyössä kuntien kanssa, hyvää haliintotapaa noudattaen ja mitään lakia rikkomatta.

Kokouksessa tehtiin vastaesitys lakkautuksen täytäntöönpanon keskeyttämisestä, mutta se hävisi äänestyksessä 7-9.

 

Eli jos oikein olen ymmärtänyt niin Tammisaari siis suljetaan jo touko-kesäkuussa ohmy.gif

 

Toivottavasti taistelu jatkuu vielä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voihan huokaus ja ahdistus sentään :( Koskahan tuo hallinto-oikeus päätöksen tekee. Toivon kyllä NIIINNIIIIN kovasti että Tammisaari saisi jatkoaikaa, eikä sitä lopulta suljettaisikaan. Mutta pakko kait se on vaan asennoitua nyt jo että joutuu suursairaalaan synnyttämään :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harmillista :(

Saa nähdä, alkaako vastaava toiminta sitten yksityisenä. Tuntuu siltä, että olisi kyllä tilausta tällaiselle "pehmeämmälle" synnytyspaikalle, eli uskoisin toiminnan olevan kannattavaa. Vaikka tietysti olisi parasta, jos toiminta olisi saanut jatkua julkisena palveluna.skilletgirl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yleltä TV2 tuli tänään dokumentti Tammisaaren lopettamisesta, kyllä huomasi että paikka oli todella arvostettu synnyttäjien puolesta. 20 kätilöstä vain 3 jatkoi kätilön ammatissa tuon dokumentin mukaan, todella suuri menetys siinäkin. Ammattitaito ja avarakatseisuus oli siellä jotain niin omaa luokkaansa. Tuo dokumentti löytynee Yle Areenasta jatkossa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0