Nouppu

Raskauden viimeiset ja tuskalliset viikot

5 posts in this topic

Muita 37-42 viikoilla tuskailijoita? Alkaako olla epätoivoinen olo vai onko raskaus vielä ihan mukavaa? Onko tullut jo merkkejä lähestyvästä synnytyksestä? Onko häätötoimia yritetty ja miten saatte ajan kulumaan? Purkakaa ajatuksianne!  :lipsrsealed:

 

Täällä rv 38+2 ja alkanut stressaamaan yliaikaisuuden takia käynnistäminen. Kyllä, nyt jo... Olen koko raskauden odottanut sitä hetkeä kun tajuan, että nyt synnytys käynnistyy - mitä jos en pääsekään kokemaan sitä (luonnollisesti)?

Muuta synnytykseen liittyvää en ole osannut stressata, enkä ole vauvaa tosissani yrittänyt masusta häätää. Raskaus on edelleen ihan ok, mitä nyt maha on tiellä ja liitoksia särkee. Satunnaisia kipeitä supistuksia tulee, mutta ei mitään menkkajomottelua pahempaa. Niitä on siis tullut jo rv 31 asti, ja silti olin rv 35 kiinni ja kaulaa jäljellä yhtä pitkästi kuin rv 18. Huoh! Pehmentymistä oli kuulemma (sentään!!) tapahtunut.

 

Alle kaksi viikkoa laskettuun, mutta olen ihan varma, että yliajalle mennään. Neljä viikkoa kuulostaa ihan kamalan pitkältä ajalta! Melkein kuukausi.  :dash2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odotusketjuun en kehtaa enää ängetä, kun ei tullut sinne heti liityttyä  :unsure: ja tämähän koskee jo ensimmäisiä maaliskuisiakin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now