Sign in to follow this  
Followers 0
Birbir

Lingon & Blåbär- vaatteet

11 posts in this topic

Tähänköhän osioon tämä aloitus nyt lähinnä kuuluisi, kun ilmeisesti tuo merkki kattaa vaatteita vauvoista aikuisiin..? No, toivottavasti ketju siirtyy oikeaan paikkaansa, jos tämä se ei ole :)

 

Eli tulipa tuossa kutsu tällaisille lasten- ja nuortenvaatekutsuille. Olen tämän nimen joskus kuullut, mutten sen enempää perehtynyt tai itse vaatteita nähnyt (no, netistä äsken pikaisesti katsoin jotain mitä löysin, suomalaiset sivut ovat tällä hetkellä auki vain myyjille :huh:). Kovasti tekisi mieli kutsuille mennä, mutta onko vaivan arvoista? Millaisia vaatteita myyvät? Nettiselailun perusteella jäi jotenkin sellainen kuva, että valikoima on melko tyttöpainotteista. Pitääkö paikkansa vai sainko väärän ensivaikutelman? Missä hintaluokissa (vauvojen ja lasten) vaatteet liikkuvat? Millaisia vaatteet ovat laadultaan? Onko hinta-laatu-suhde hyvä?

 

Kaikenlaiset aiheeseen liittyvät kokemukset ja mielipiteet kiinnostavat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää kuuluisi varmaan vauvojen vaatetuksen puolelle, mutta eiköhän joku kohta siirtää tän oikeeseen paikkaan.

 

Kokemusta ei noista vaatteista ole, mutta olen itse ollu kuitenkin Me&I kutsuille ja ollut itse emännöimässä yhden kerran.

Mun mielestä kotikutsut on jo niin mukavia kun tulee muitakin äitejä paikalle ja saa jutella kaikesta ja tietty shoppailla siinä sivussa.

 

Itse suosittelen menemään ihan hauskan kokemuksen vuoksi.

 

Vaatteet tai yleensäkkin tälläisissä kotikutsuissä myytävät tuotteet on aika kalliita enkä usko, että nuo vaatteet tekevät siinä poikkeusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meijjän tytöllä on kolme kyseisen firman vaatteita. Olen kyllä tykännyt. Viimeksi ostin housut 80 cm ja paidan 80 cm niin paitaa on käytetty jo tovi, mutta housut ovat vielä auttamattoman isot.

 

Suosittelen kutsuilla käymistä, eihän sitä tiedä mitä kyytiin tarttuu. Meillä ainakin on ollut niin että ollaan saatu tilinumero ja eräpäivä jonka jälkeen joko myyjä tuo tai postittaa vaatteet. Ja eräillä kutsuilla myyjä sanoi että vuoden vaihteen jälkeen vaatteet ovat yleensä alennuksessa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tossa elokuussa ostin yhden bodyn sieltä :) Oli pakko saada se ihanan kuosin takia vaikka

se maksoikin 15e :rolleyes::) Jokusen päivän myöhemmin näin kirppiksellä saman bodyn

jota vain hiukan käytetty ja hinta alle 5e :o Ihan mukavia ovat mutta hintavia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä L&B:n mallistot on enemmänkin poikapainotteisia, kuin tyttö-... :) Tai sitten aika unisexejä, kirkkaita perusvärejä. Musta on mukavaa, kun jostain oikeasti saa Suomessakin vaatteita pojille, jotka on muutakin kuin mustaa ja sinistä. Mun pari kaveria käyttää paljon näitä vaatteita lapsillaan ja ovat melkoisen vaativia vaatteiden laadun suhteen ylipäätään, joten uskaltaisin luottaa siihen, että kestävät tosiaankin käyttöä kuten luvataan. ;) Mutta kyllähän noista saa maksaa, se on totta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä löytyy muutamia L&B-vaatteita. Perusmallisto on mielestäni melko tylsä -> yleensä väriltään punainen ja tummansininen. Kausivaatteista sen sijaan olen löytänyt kivoja vaatteita. Kuten jo mainittiinkin, vaatteet ovat kalliita. Laadultaan vaatteet ovat hyviä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mä oon kerran ollut kutsuilla..ihan kivoja vaatteita sielä on mutta munkin silmään perusmallisto on tosi tylsä. enkä erityisemmin tykkää edes siitä sinisestä mikä siinä on aika hallitsevana värinä. kutsuilta tarttui mukaan sellanen kivan piretä "shortsihaalari" ja punaiset perusshortsit. ovat pysyneet kyllä hyvässä kunnossa ja pitäneet värinsä täydellisesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on ollut joitain kirpparilta ostettuja käytössä, ja ne ovat kestäneet pesua ja pitoa hurjan hyvin, joten nyt tilasin joitakin uutena. Värimaailma ja kuosit on enemmän mun mieleeni kuin esim. Me&I:n vaatteet, jotka on turhan retroja mun makuuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on ollut muutama vaate ja ovat kyllä ehdottomasti laadukkaita. Kestävät huomattavasti paremmin pesua ja käyttöä, kuin esim. me&i vaatteet. Mutta tosiaan kuosit on aika tylsiä ja isompien lasten vaatteiden mitoitus on välillä tosi hassu, pojalla on yksi paita, joka on melkein yhtä leveä kuin pitkä :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0