roopsukka

Kutiavat rinnat?

13 posts in this topic

Onko jollain muulla kokemusta kutiavista ja aroista rinnoista? Ovulaationi oli ehkä noin viikko sitten (en ole varma, sillä en tee ovistestejä) ja minulla on ollut nyt useamman päivän arat rinnat. Jopa niin arat, että suihkussa käyminen on sattunut. Tämän vielä jotenkin ymmärrän, vaikka kyse olisi vain hormoneista. Ihmettelin kuitenkin, kun tänään aamulla rintojani kutitti myös aivan jumalattomasti. Teki mieli ajaessa koko ajan raapia niitä, mutta toisaalta niihin myös sattui kun niihin koski. Onko kellään vastaavia kokemuksia ja onko kyseinen oire tarkoittanut jotain? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toivottavasti johtuu siitä itsestään! Itsellä raskauden alussa varsinkin kutissut noissa 5 lapsosessa rinnat!Joka jatkui enempi ja vähempi imetyksen rutinoitumiseen asti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oih, haamu lupaa hyvää :) mä en oo uskaltanut vielä testata. Aattelin et ootan vähintään kp 32 asti, ehkä pidempäänkin. Nyt 29 jos oikein muistan. Joskus mulla on kierto jopa 34-36 päivää mut yleensä muutamaa päivää ennen alkaa tiputtelu. Nyt ei oo tullu pisaran pisaraa verta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ei ei.. kun kävin aamulla vessassa niin tuli ihan vähän verta, melkein vaaleanpunaista pari kertaa kun pyyhin. Tosin kun meni maha kuralle kahvista ja kävin uudestaan vessassa niin ei tullut oikeastaan verta.. nyt ei oo vaan enää toiveet yhtä korkealla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla kutisi rinnat aivan tolkuttomasti vielä keskiraskaudessa, meinasi kyllä pahimmillaan järki lähteä. Mulla kutina tosin alkoi vasta jokin aika plussan jälkeen, en ihan tarkkaan muista, miten pian. Mutta selkeästi raskauteen liittyvä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äsken tuli ihan kirkasta vuotoa oikein vois sanoa, että holahtamalla.. Rinnat edelleen kipeät, koko ajan väsyttää ja kun nukuin päikkärit ruuan jälkeen niin herättyäni piti taas syödä, vaikka olo on kuitenkin oksettava... Mitään kipuja ei oo, paitsi että kaupungista tullessani venäytin kylkeni kun nostin isoa mattoa.. Vieläkin pieni toivo elää.. Mulla normaalisti tosi kivuliaat menkat ja nyt ei vielä kerrassaan mitään vaikka vuotaakin.. Ja veri on tosiaan ihan kirkasta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon tehnyt jo kaksi raskaustestiä, peräkkäisinä päivinä.. Molemmat näyttää negaa. Mut vuoto tuon yhden kirkkaan vuotokerran jälkeen pysynyt pienenä ruskeana tuhruna niin, että oon pärjännyt pelkillä pikkuhousunsuojilla. Kipujakaan ei oo ollut sitten minkäänlaisia mut iltaisin aina ihan järkyttävä närästys.. Mut miksi näyttää negaa vaan.. Oonkohan liian aikasessa sitten.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ole nyt testannut. Menkkojen pitäs alkaa tänään taikka huomenna. Ei ole menkkojen alkamiseen liittyvää vatsakipua joka on yleensä todella voimakasta. Olen aamuisin oksentanut kaiken ja etoo lopun päivää. Kesto krapula.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menkat alkoi kp35... Pitäis se vaan uskoa sitä testiä kun negaa näyttää vaikka kuinka olis muka raskausoireita.. Illalla ennen nukkumaanmenoa oli kauhea puristava tunne alavatsalla ja yöllä alkoi vuoto.. Kai se on sinne testeihin kohta mentävä kun ei tästä mitään muuten tule.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now