riikkajohanna

Kirkas vuoto kesken kierron

4 posts in this topic

En nyt äkkiseltään löytänyt ketjua tästä aiheesta, kun oletuksena täytyy pitää se, ettei ole raskaana joten odotuspuolen vuodot ei nyt liity tähän. Kai. :D

 

Eli eli, ehkäisylaastari käytössä. Aikalailla 2vk sitten älyttömän niukat menkat loppui ja tänään aamulla alkoi kirkas, ei limainen ja vain paperiin jäävä vuoto. Mitä ihmettä tämä on? Selvä negatiivinen testattu maanantaina (kaksi päivää sitten).

 

Ja jos tästä löytyy keskustelua toisaalta, linkatkaa niin liitän tämän sinne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja lisäänpä vielä, että tisseihin (nänneihin) on nyt tässä jonkun ajan myös sattunut, tuntuu välillä kuin sukkapuikko tuikattais nännistä sisään.

Ja lisäksi nyt kun tuo mikälie vuoto alkoi, on myös tuntunut menkkakipumaisia tuntemuksia sekä selässä että mahassa. Moisia kipuja olen tuntenut viimeksi synnytyksen käynnistyessä viime toukokuulla... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tulen tänne söhläämään, vaikken siis osaa mitään vastata :D Meikäläinen siis alkoi vaan pohtimaan hyvin samaa, mutta mulla on selkeän limainen vuoto, joka parin päivän jälkeen muuttuu veriseksi. Tulee aina siinä noin puolessa välissä kiertoa, ehkä vähän puolen välin jälkeen. Ja nyt olen vain ymmälläni, ku tuntuu ettei gynekään ymmärrä mitä tarkoitan. Mulla ei edes ole hormonaalista ehkäisyä, ni ei selity silläkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda, ettei sun kohdalla olisi kyse ovulaatiovuodosta?

 

Noh, mun vuoto kesti n. 5pv, yltyi niin että piti pitää sidettä, mut eipä siihenkään kyllä juuri mitään jäänyt. Nyt odottelen menkkoja, laastarin otin la pois, eilen olis pitänyt jo tyhjennyksen alkaa. Saas nähdä kannattaako täs töihin mennäkkään.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now