Sanghi

Plussa vai ei? Vol.10

1025 posts in this topic

Sanghi - tulin kyyläämään uutta kuvaa  :grin:  joko testasit?

 

Entä muut? Kuvia kehiin  :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi - tulin kyyläämään uutta kuvaa :grin: joko testasit?

 

Entä muut? Kuvia kehiin :girl_crazy:

No joo, testasin, mutta samaa pirun viivanpaikkaa antaa :( Tänään on jo dpo11. Viime viikolla testasin keskenmenon jälkeisiä varmistustestejä ja ihan blankoja molemmat pc:n testit ja nyt sellasia just silmin nähtäviä viivoja mutta kuvaan vaikea saada kun aijaa:kin pilaa laadun :D Tuon kyllä tikun näytille jos on jotain näytettävää ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,

 

minä täällä taas ikuisten plussieni kanssa, neljäs raskaus 9 kk sisällä siis alkanut. Ja taas testit näyttää epäilyttäviltä. Varsinaisesti ei tarvitse arvuutella plussa vai ei, vaan sitä, mitä tällaisista plussista seuraa. Ja koska olen näitä täällä tähänkin saakka vatvonut, niin miksipä ei taas...

 

Ensin tunsin mukamas raskaustuntemuksia (tuntuu virtsiksen alkamiselta minulla). Sitten dpo 10 tein testin, aivan nega oli, jolloin vähän ihmettelin tuntemuksiani. Dpo 11 alkoi pieni vuoto. Dpo 12 kuitenkin testasin, kun vuoto loppui ja ylläriksi tuli ihan hailea viiva iltapäivällä. Testasin myös dpo 13 aamulla ekasta pissasta ja samanlainen ihan haalea viiva.

Kuvassa dpo 13 testi yläpuolella ja dpo 12 testi alapuolella:

http://aijaa.com/acXQPH

 

Töihin mennessä dpo 13 oli pakko mennä apteekin kautta ja tehdä testi heti töissä ja apteekin omaan tulikin ihan ok viiva. Ruokiksella oli myös ihan pakko hakea vähän lisää pregcheckejä ja tulikin yllättäen ihan kunnon viiva sellaiseenkin. Tänään dpo 14 aamulla en uskaltanut testata, mutta töissä en voinutkaan (ylläri) olla enää testaamatta. Pregcheckiin tuli aika samanlainen viiva kuin dpo 13 aamulla. Olin ihan kohtalaisen tyytyväinen. Olin päättänyt testata apteekin omalla vasta huomenna, mutta jostain päähänpistosta sitten testasinkin ennen lounasta ja järkytys oli kamala, kun viiva oli vain hädintuskin nähtävissä! Koitan selitellä itselleni, että ehkä johtui aamukahvista, että pissa oli laimeaa, mutta voiko muka vielä dpo 14 olla näin? Kuvassa on yläpuolella eilinen apteekin oma (dpo 13) sen alla tämän päivänen apteekin oma (dpo 14) ja niiden alla eilisen ip:n pregcheck ja tämän ap:n pregcheck.

http://aijaa.com/jORcCz

Edited by Lallis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Tosiaan mullakin se plussa tuli vasta tosi haaleana silloin dpo12 ja dpo 10 ei ollut mitään nähtävissä, siis yhtään mitään millään valolla tai missään kulmassa. Dpo 11 en nyt sitten testannutkaan. Mutta mulla on alkion siirron takia aivan tarkka tieto dpo:ista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voih pitääs taas vissiin venailla ainaki viikko noh elämä on enkä tykkää odottamisesta.mutta tilasin silti raskauskeijusta lisää testejä saavat odotella kaapis siihe asti jahka eka tulevat ja jos ei menkat ala.rinnat kyl on taas ku mikkäki melonit kylmyydestä ne ei pidä yhtään theh.noh ihmetellä taas elämän kulkua viikko tosiaan etiäpäin kattoa sitte mikä tilanne..hyvää alkavaa vloppua kaikille ! :) olikos täällä himotestaajille omaa aihetta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon ymmärtänyt että noilla aikaisilla päivillä siihen vahvuuteen voi vaikuttaa tosi pienikin juttu. En ehkä siis vertais noita viivoja keskenään. Vaan esim dpo 14 ja dpo 16 etc.

 

Ja ainakin mulle viivat ovat AINA olleet vahvimpia iltapvällä taikka illalla.

 

Itse olen pahimmanlaatunen himotestaaja nääs, että aiva varmaa testailisin jokaikinen päivä itse. Helppoa siis joo huudella näin :P

Edited by Kukka15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lallis, ei varmaan myöskään kannata verrata eri testejä noin aikasillä dpoilla keskenään :) Oon ymmärtäny että apteekin oma ei ole niin herkkä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oikeastaan vertaan noita apteekin oman eilistä ja tän päiväistä testiä, joissa on tuo huolestuttava kehitys. Mutta uskon vielä ainakin huomiseen, että johtui aamukahvista. Dpo 13 testi oli tehty ennen aamukahvia ja dpo 14 testi noin 1,5 tuntia aamukahvin jälkeen. Apteekin oma ja pregcheck on molemmat herkkyydeltään 25, mutta ihan selvästi pc:n viivat on vahvempia kuin apteekin oman vaikka samasta litkusta testaisi (testattu on).

 

Mutta on tää aina yhtä hirveää. Ja kun eihän tämä himotestaaminen lopputulokseen edes vaikuta, mutta silti mä joka kerta haksahdan tähän :) Nytkin mietin, että miksen vaan voi olla sellainen, että viiva kuin viiva, raskaana ollaan ja thats it. (no mä tiedän, että sillä viivan vahvuudella on väliä ja että raskaus mulla todennäköisemmin loppuu ennen aikojaan kuin tuottaa sen vauvan).

 

Ja mä oon kyllä ihan pahimmanlaatuinen testiaddikti. Ekassa raskaudessa testasin "vasta" dpo 12 ja tuli plussa, tokassa testasin dpo 9 negan ja dpo 11 haamun ja siitä tuli vauva, kolmannessa sain dpo 10 tosi haalean haamun, neljännessä dpo 10 haaleanhaalean haamun, viidennessä jo dpo 9 haalean haamun ja nyt siis vasta dpo 12 haamun (joskin aika selvän haamun). Mun mies inhoaa tätä testailua :) Ja onhan tämä ihan urpoa...

Edited by Lallis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä viime kierrossa villiinnyin ihan täysin siitä testailusta ja olikin kokoajan olo että kaikki ei ole kunnossa. Lopulta se km tulikin ja siihen loppui stressikin siitä kierrosta :D Toivotaan Lallis että saisitte sen parhaimman lopputuloksen nyt ♡

Share this post


Link to post
Share on other sites

No voi harmi Sanghi viivanpaikkaa, jospa sitten helmikuisiin ;)

 

Lallis, musta tuo PC kuitenkin on vahvistunut ja näyttää just hyvältä noille dpo:ille että eiköhän tuo Apteekin oma nyt ollut vaan tehty liian laimeaan näytteeseen. 

Että yritä olla liikaa murehtimatta  :girl_in_love:  (tiedän, helpommin...jne :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei.voiko haamu olla semmonen ettäsen juuri ja juuri näkee kirkkaan valoa vaste katsoen?? Ku rupesin kattomaan uudestaan niin ehkä näen hyvin hyvin haalean haamun :o pitää ny odottaa joku aika ennenku testaan uudestaan..oireet kyl nii vahvat kyl ois ny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pikkukakkonen: kyllä haamun voi nähdä niin, mutta niin voi nähdä myös viivanpaikan. Haamussa pitäisi olla väriä, jolloin sen oman kokemukseni mukaan näkee itseasiassa ilman erityistä valoa vasten vääntelyäkin (mutat silti minäkin joka kerta sorrun tuohonkin). Ja jos se on haamu, niin kyllä se parin päivän päästä muuttuu nähtäväksi muutenkin kuin tietyssä kulmassa valoa vasten. Ja jos ei muutu, niin oli varmastikin ns. viivanpaikka. Tsemppiä odotteluun, sehän se tässä kamalinta on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun viiva olikin viivanpaikka, tympeää et testit antaa selviä harmaita viivoja! Kp 1 siis tänään, kun lievää vuotoa jo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep odottaminen tympiää noh pitää vain keksiä muuta ajateltavaa esim puutarhan ja kukkien hoitoa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myös mun vaaleanpunertava testini osoittautui vialliseksi... RFSU:n puikko antoi tänään selkeän negan, ja kyllä nyt dpo11 jotain jo näkyisi, jos olisi näkyäkseen (siis jos se tiistainen dpo8:n viiva olisi ollut oikea haamu). Jatkossa pitää malttaa reilusti pidempään ennen kuin alkaa testailla, eihän tällainen jännitys kovin terveellistä ole. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakaan ei tästäkään raskaudesta vauvaa tule. Ei ole testit tummentuneet riittävissä määrin. Ja viiva tulee tosi hitaasti näkyviin. Tässä kuva aamun apteekin omasta ja toissapäiväisestä apteekin omasta. Nyt vaan siis vuotoa odottelen. Päätä kyllä särkee menkkoja enteilevästi.

 

http://aijaa.com/gzob6l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lallis, ihan selvästi on vahvistunut. Älä nyt vaan vielä heitä kirvestä kaivoon kun on noin hienot viivat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ootte kyllä ihanan kannustavia ja toki toivo elää ihan siihen saakka, että vuoto alkaa tai muuten todetaan, että eloa ei ole. Mutta kyllä tuo on onnettoman vähäistä vahvistumista. Harmittaa, kun siitä ainoasta onnistuneesta raskaudesta ei jostain syystä ole yhtään kuvaa testeistä löytyvillä. Epäonnistuneista kyllä sitäkin enemmän...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://aijaa.com/HKWJJx

 

voinko jo vähän luottaa tähän?

 

oon testannut päivittäin, "jotain " näkevinäni, en kuitenkaan saanut hyvää kuvaa.. tänään aamulla pissin purkkiin, ja annoin olla kunnes 2h kuluttua uskaltauduin kastamaan tikun, tänään joko dpo13 tai 15... ja oon vähäb puulla päähän lyöty, uskallanko uskoa että olen vihdoin 5vuoden odotuksen jälkeen RASKAANA!harmittaa kun kaapissa ei ole kuin noita surkeita sofin testejä...

 

?http://aijaa.com/xq6FOz

Edited by tinka28

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mäkin sanoisin, että Lalliksen testi on vahvistunut.

 

Tinkalla näen ylimmässä testissä jotain... Mutta aika haalea on. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.