Sanghi

Plussa vai ei? Vol.10

1025 posts in this topic

Pikkukakkonenhaave, Snapper, nään viivat teillä ja näyttää samalta kun mulla? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikki ovat hyvin samanlaisia :D Näkyy jotain, mutten osaa sen tarkemmin analysoida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä jolla yleensä viivalasit päässä en näe kyllä mitään kenenkään testissä B) Mutta pidän peukkuja että jos jotain näkyy niin että lähtee vahvistumaan! :) Pc:n vika on kyllä nykyään viivanpaikat ja negatiivikuvissa näkyy värikin.. tai sit ollu kemiallisia mulla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi joo viime kierrossakin sain pchen viivanpaikan, tosi tympeitä :D Itse oonkin vähän epäuskoinen, mutta kun viikon on ollut menkkakipuja ja tulee tuhrua pyyhittäessä niin vähän wtf-fiilis. Ei lainkaan tyypillistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en valitettavasti myöskään näe muuta kuin viivanpaikkoja, Snapper, Lotta_ ja pikkukakkonenhaave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minunki silmään näyttävät tyypillisiltä viivanpaikoilta :( Toivottavasti plussaksi vielä muuttuisivat! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minusta nuo kaikki näyttää viivanpaikoilta joita itsekin olen pc:llä saanut. Toivotaan että kunnon viivat ilmestyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkään en valitettavasti kyllä näe oikein mitään kellään, mutta toivottavasti vahvistuisivat ja saisitte plussat vielä tän viikon aikana.  :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikkukakkonenhaaveella sanoisin olevan haamu, muista en niin tiedä... Mut testatkaa kohta uudestaan! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ääääh. Toi PC antaa tollasia kummallisia viivanpaikkoja tms nykyään. :( aikanaan siihen ei tosissaan tullut niitä.

 

Mutta toivotaan että olis nyt aivan sitä itteään !! :)

Edited by Kukka15

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jopas täällä rytisee :D ! Viivanpaikkaa / esiäitihaamua vois olla. Kannattaa testata iltapissasta uuestaan. Se on vissiin jotenki vahvempaa olevinaa ku aamusin. Ainaki miul ollu ja monella muullaki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jopas täällä haamuillaan, monella samankaltaisia esihaamuja havaittavissa.

 

).( omaa napaa sen verran että ovista tikulteltua ja lussaa tuli lauantaina. Sitä ennen vahvempaa viivaa ovistesteihin viikko ennen tuota. Molempia ehdittiin kerran hyödyntämäänkin  :grin:

 

Tottakai myös r-testejä on tässä tullut tehtyä, koska ehkäisyn poisjätön jälkeen ei ole menkkoja vielä ilmaantunut. Kaikissa ihan tyylipuhtaita negoja. Niitä tässä tiirailleena noissa kuvien testeissä näkyi kyllä tällaiselle viivahaukalle jotain.

 

Kovasti tsemppiä että esihaamut vahvistuisivat kaikilla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en valitettavasti myöskään näe muuta kuin viivanpaikkoja, Snapper, Lotta_ ja pikkukakkonenhaave.

Ihan yhtä tylsästi vastaan minäkin... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä annan ääneni kanssa viivanpaikkojen puolesta. :( Toivottavasti kuitenkin lähtee vahvistumaan! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäki nään vaan viivanpaikkoja valitettavasti :( Mullani on pc antanut tuollaisia ja ihan turhaan. Jos viekä joskus testaan nii haen vasta testin kun menkat on viikon myöhässä, ja testin hankin apteekista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäki nään vaan viivanpaikkoja valitettavasti :( Mullani on pc antanut tuollaisia ja ihan turhaan. Jos viekä joskus testaan nii haen vasta testin kun menkat on viikon myöhässä, ja testin hankin apteekista.

 

Sama oli täällä. Antoi jopa aavistuksen punertavaa viivaa juurikin dpo10 mutta menkat alkoi :( Itsekin testailen jatkossa vasta kun menkat on myöhässä, ei tule näitä turhia pettymyksiä koko aikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumma, mie en oo saanu viivanpaikkoja vielä kertaakaan. Negat on ollut aivan blankoja (kuivuttuaankin) ja positiivisissa aivan haaleakin viiva on antanut viitteen alkaneesta raskaudesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumma, mie en oo saanu viivanpaikkoja vielä kertaakaan. Negat on ollut aivan blankoja (kuivuttuaankin) ja positiivisissa aivan haaleakin viiva on antanut viitteen alkaneesta raskaudesta.

 

 

Mullakin oli näin ennen pc:den kanssa. Nyt näyttävät kuitenkin tosi usein viivanpaikkaa ja ärsyttävää. Oli alkuun heti ainoa testi joka tuntui luotettavalta. Nyt en luota siihenkään enää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Millon tuo muutos huonompaan on siun kokemuksen mukaan tullut, ihan äskettäinkö? Osaan sitten ehkä itsekin varoa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkään en valitettavasti nää kuin viivanpaikkoja. :( Toivotaan että tilanne vielä muuttuu!

 

Kai mä nyt uskallan uskoa olevani raskaana vaikka viivat vahvistuu paljon hitaammin kuin edellisissä raskauksissa. Kuvassa ylhäältä alas dpo 10-13

http://aijaa.com/MyQrHG

Share this post


Link to post
Share on other sites

JuuLia, kyllä näyttäs viiva vahvistuvan. Älä huoli, kyllä se on vahvistunut jo.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toiv viiva vahvistuu kaikilla.meikällä ny aika hurjiaki repäisykipuja ku likkaa kannoin hetken uh.alkoi jo päivällä kun pyykkiä laitoin kuivumaan.ja kaffi maistuu metallilta edelleen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.