Sanghi

Plussa vai ei? Vol.10

1025 posts in this topic

Kiitos Lavella! Vuotoa tuli hiukan lisää ja apteekin testiin tuli enää hyvin hyvin hailea haamu. Vuodon takia en siis viitsinyt käyttää digiä. Ihan hyvä kyllä, jos kaikki hoituu itsestään, vaikka tylsää onkin ettei plussa

taaskaan johtanut lapseen. Niin ja nyt siis olisi dpo17 (rv4+3) ja menkat on myöhässä normaalikiertooni nähden 5-6 päivää, joten mistään varhaisesta testaamisesta ei enää ole kyse.

Edited by Lallis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahoittelut vuodosta vaikka hyvä tietenkin jos luonto hoitaa itsestään. :( Toivon suunnattoman paljon, että ensi kerralla kyse olisi sitten siitä itsestään! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahoittelut Lallis :( Aika samantyylinen tilanne kun minulla muutama viikko sitten; spontaani keskenmeno rv6. Testiviiva piirtyi hitaasti vaikka vahvistuikin ja korkeimmillaan digi näytti 2-3 viikkoa, mutta siihen se sitten jäikin.. Toivotaan että sinulla tärppää pian uudestaan ja pysyvästi :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei kertokaas antaako pc usein viivanpaikkoja? (Ihan vaan yleissivistyksen vuoksi kyselen...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä ainakin mulla antaa. Ja vielä aivan testiajalla. Punasta niissä viivoissa ei ole. Mutta hämääviä kyllä ovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miten voi näyttää eka haamua tai melkein plussaa ja pari päivää etiäpäin ei näytä mitään ? :/ täsny sitte venailen menkkoja toiv ei kovin myöhäs ala ettei kierto mee taas iha sekasi.:/ ärsyttävää

 

http://aijaa.com/YBB3K8

 

tos tämän aamun kameraan ei ehkä näy mitään mutta iha ku näkisin siinä haamun, ilman kameraa näkynee.. kai.no odottaa taas viikko tai pari päivää :/

Edited by pikkukakkonenhaave

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ en näe valitettavasti mitään kuvassa :(

Se saattaa olla kemiallinen raskaus eli alkio hipaisee limakalvon pintaa tai kiinnittyy hetkeksi mutta irtoaa niin että hcg alkaa nousta mutta laskee sitten pian.

 

Itsellä aamun testissä (sofi) ihan haalea haamu enää ja pc edelleen nega eli veikkaisin kemiallista. Jollei ihmeitä tapahdu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehkä haen apteekin oman viä..ja testaan loppu viikosta..noh enää kk sit tulis 6 kk täyteen ja lääkärille kyseleen sitä hormoni pilleri hoitoa vai mikä lie..huoh.itse lopetan kyllä pian koko tikuttamisen ei huvita enää ku aina vain samaa :/

Edited by pikkukakkonenhaave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikkukakkonen, voi hyvin olla kemiallinen raskaus. Tai sitten sulla on kierto ihan sekaisin ja olikin vaikka oviksen aika ja näytti siksi plussaa. Monet raskaustestithän näyttää oviksen aikoihin haaleaa plussaa. Koskahan sulla menkkojen olisi pitänyt alkaa? Siis kun oot nyt testannut ainakin tämän saman aikaa kuin minä... ja mullahan on menkat ihan oikeasti jo noin 5 päivää myöhässä ja "varma" tieto oviksen ajankohdasta, kun on hoitoalkuinen tilanne.

 

Se eilinen vuoto loppui sitten välittömästi alettuaan, eli eipä vielä ainakaan hoidu itsekseen. Tänään testi oli taas tummempi kuin eilen, mutta en ottanut kuvaa. Onneksi tänään sain myös vihdoin soittaa lääkärille, kun eilen oli se virallinen testipäivä ja olivat sitä mieltä, että ehkä paras katsoa verikokeella arvot, kun on huono historia raskauksissa ja epämääräinen tilanne. Huomenna iltapäivällä sitten saan tulokset. Niin ja siis menen yksityiselle verikokeeseen ja maksan sen itse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä toi kemiallinen raskaus meinaa? Tänään tai eilen ois pitäny alkaa ku kalenteria lueskelin.jos ei loppu viikostakaa näytä plussaa ja menkkoja ei kuulu en tiiä sitte mitä tekis :/ soitella vissiin sitte lääkärille gynelle tjn :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

pikkukakkonenhaave kemiallisessa raskaudessa munasolu hedelmöittyy ja hipaisee kohdun seinämää/kiinnittyy hetkeksi mutta irtoaa sitten. Mulla on ollut kaksi kemiallista raskautta ja molemmissa testi näytti selkeää plussaa yhtenä tai muutamana päivänä mutta sitten muuttui negaksi ja menkat alkoi. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh koitan viä myöhemmin viikolla uudemman kerran katsotaan mitä sanoo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kyllä siinä mun mielestä näkyy jotain koneen näytöllä ainakin kun liikuttelee sitä kuvaa ylös alas :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä toi tuore testi oli valitettavasti ihan tyylipuhdas nega. :( En luottaisi noihin kuivuneisiin, koska niissäkään ei kunnon viivaa näy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeh eli palataan asiaan loppu viikosta mun rinnat vain jatkaa turpoamista hui.kehtaako täs pian mennäkää mihkää :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitäs tuo kun c puolella oleva viiva, niin sitä vain ihmettelen kun se on jotenki tummentunut ku mitä aluksi oli.ja vaikka onki negoja aloin vain ihmettelemään :P eipä varmaan kummempaa merkitystä sillä ole :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikkukakkonen, sillä kontrolliviivalla, mitä varmaan tarkoitat c-puolen viivalla, ei ole mitään muuta merkitystä kuin näyttää, että testi toimii. Sen tummuudella ei siis ole mitään tekemistä sen kanssa onko raskaana vai ei.

 

Kävin verikokeessa, hcg oli 128, mikä on toki selvästi raskaana, mutta selvästi liian vähän ollakseen normaalin raskauden dpo 18 arvo. Toki jollakin sekin ihme on tapahtunut, että sellaisellakin arvolla raskaus onkin ollut ns. normaali, mutta todennäköistä se ei ole. Testiviiva pregcheckissä oli vahvistunut eilisestä aivan merkittävästi tänään ja on siis ainakin lähes saman värinen kuin se kontrolli. Viiva myös tuli paljon nopeammin esille. Ehkä tästä voi päätellä, että pregcheck alkaa antaa tasavahvuisia viivoja, kun hcg nousee jonnekin 150-200 paikkeille. Tosin googlaillessani olen myös nähnyt pc:n tuloksia, joissa haalea viiva vaikka hcg on jo yli 200...joskus olen myös miettinyt, että jos hcg:ta on ollut elimistössä jo jonkin aikaa, tulee samoilla hcg arvoilla tummempi viiva. Omissa keskenmenoissa olen pistänyt merkille, että ennen keskenmenoa arvolla alle 90 viiva on haalea ja tulee hitaasti, mutta kun on jo mennyt kesken samalla tai pienemmälläkin arvolla tulee vahvempi testiviiva. Huomenna otetaan uusi verikoe ja saan arvon ip. Tätä tämä varmaan on taas siihen kunnes voidaan ultrata, eli noin 2 vkoa vielä.

 

Kuvassa ylin tänään(dpo19), eilinen (dpo18=hcg128), dpo 17, dpo 16, dpo 16, dpo 15 ja dpo 14

 

http://aijaa.com/68GB1A

Edited by Lallis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuota noin... Pitkään olen tätä ketjua seurannut, mutta nyt seuraa ensimmäinen oma kuvani. Kyseessä kritiikkiäkin osakseen saanut Clear Blue Visual, dpo10 ja kuva testiajalta. Luonnollisesti väitän että luonnossa näkyy enemmän.

 

Mitä sanoo arvon raati?

 

http://aijaa.com/2GAavs

 

Muoks. Jos nyt linkki toimisi?

Edited by stina

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marsis - viivaa vai viivanpaikkaa? :D (Apua tää jännitys on ihan uutta minulle :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stina kyllä siinä mun mielestä haamun alkua näkyy. Toisaalta noilla testeillä moni on saanut sellaisen haamun näköisen joka on vaan sen viivan toiselta reunalta tummempi ja se on ollut silloin väärä haamu ja tossa ehkä näen vähän sellaista mutta vaikea sanoa kun on niin haalea vielä. Mutta aikaista sulla ainakin on joten vielä on hyvin aikaa vahvistua =) Itse joskus testasin tolla negakierrossa ja oli kyllä ihan tyylipuhdas nega silloin eli sen puoleen ainakin näyttää ihan hyvältä!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nyytikki - tällaista kritiikkiä olen just itsekin kuullut. Mut livenä sanoisin et ei oo toisreunainen vaan tasapaksu, väristä on vaikee sanoa, ehkä on ehkä ei. Eilen saman merkin testi oli vitivalkoinen, eli on muuttunut eilisestä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ja heti pitää epäillä omia sanojaan, olihan se tasapaksu, onkohan se... En tiedä enää mitään :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.