Sanghi

Plussa vai ei? Vol.10

1025 posts in this topic

Elokuuntähti tuolla vauvakuume puolella on noita kuumeiluketjuja minne voi ilmoittautua halutessaan. Tässä ketjussa on lähinnä sellaista sekalaista plussa vai ei arvuuttelua  :pacifier:  :) Ajattelin vain jos et huomannut, tervetuloa! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikkukakkonenhaave, etkös sä nyt saanukin haamun r-testiin ja sit menkat alko niin voisko se vaikuttaa siihen, et vuoto on erilaisempaa..? Mene ja tiedä.

Niin kai se haa mu oli mutta tuskinpa sit olikaan koska menkathan sieltä tuli ja meni taas ootellaan uutta ovista..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se saattoi olla kemiallinen raskaus, pikkukakkonenhaave. Eli hedelmöitynyt munasolu on niin sanotusti "raapaissut" kohdunseinämää, mutta irronnut sitten hetipian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ääää.. mä jo luulin et täällä on jotain tihrustettavaa! :D

 

Mä pistän tähän mun oman pissitikkuni jota en ikinä tuonu näytille. Tää siis dpo 9 tai 10 ja tunnin pidätyksellä tästä kierrosta..

 

http://aijaa.com/fIa1Cx

 

Tänään 12+5 :D:girl_haha:

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghillahan ihan selkeä plussa sieltä pilkistää!! :)

 

Muoks: hah nyt vasta hoksasin  :blush:

Edited by silvis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senkin kiusankappaleet!  :girl_crazy:

 

muoks. hups nyt lisäsin vaan vettä myllyyn itsekin... sori kaikki! 

Edited by Snapper

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ mä en kyllä nää mitään :( mutta on aikaset päivätki että hyvin se voi sieltä vielä tulla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ ylemmässä näkyy harmaa viivanpaikka, mutta alemmassa ei mitään, eli negoja molemmat. Eipä noin aikasilla päivillä vielä kannatakkaan testailla. :) Odota dpo 10 ja kokeile uudestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.