Sanghi

Plussa vai ei? Vol.10

1025 posts in this topic

Keksikää nimi nii mä aloitan! Menee sit kesken tai ei niin en jaksa enää odottaa ketjun perustamista :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisi hienoa Kipinä, jos viitsisit perustaa. Itse en haluaisi ottaa vastuulle, kun ei vielä tiedä taipuuko LA tammi-vai helmikuulle ja käytän aina foorumia kännykällä. Nimiehdotuksia: Helmikuun Helmiäiset/Hiutaleet/Hiirulaiset tms. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snapper tais heittää muutama sivu sitten ton helmikuun hiutaleet ja musta se oli ainakin tosi ihana. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tajusin vasta nyt, että sillä tarkoitetaan lumihiutaleita. Mä ajattelin vain kaurahiutaleita :D :D :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tajusin vasta nyt, että sillä tarkoitetaan lumihiutaleita. Mä ajattelin vain kaurahiutaleita :D :D :D

Kiitos tästä. Aamukahvit sylin... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo arvatkaa maltoinko olla testaamatta tänään... :D Ja on kyllä selkeesti eilisestä tummentunut (sama Pregcheck puikkotesti):

 

34hyrnr.jpg

 

Eli huh jonkinlainen mielenrauha!! Missä vaiheessa uskaltaa sulkea kemiallisen pois? Tänään dpo 12 tai 13. Kiinnittymiskipuja oli dpo 6 (tai ainakin sellaisiksi olen ne nyt plussattuani ymmärtänyt, kun kohtua pisteli menkkamaisesti).

Edited by Maallinen olento

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maallinen olento tuskin se enää kemiallinen on kun on noin vahvistunut! Varmaan eilen oli sitten pissa vaan laimeaa tai testissä niitä väriaineita vähemmän. Onnea <3 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hienostihan se on vahvistunut! Eri testejä ei tosiaan kannata vertailla keskenään vaikka olisikin saman valmistajan liuska vs. puikko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sori ot, oon ystävän puolesta huolissani ja kuumeilupuolen r-testiketju on ihan kuollut...

 

Onko jollakulla tullut eka suht vahva viiva Pregcheckiin, cb digiin raskaana 1-2 ja vielä sen jälkeen sitten vajaan viikon päästä cb digi ei raskaana? Ystäväni on luonnollisesti ihan romuna, kun eka yli vuoden yrityksen jälkeen tuli vihdoin cb raskaana ja nyt sitten ei näytäkään viikot nousseet vaan tuli ei raskaana. Mitään vuotoa ei ole tässä välissä esim. ollut.

 

Muoks. Pari kiertoa sitten tuli hailakoita pc viivoja, ei missään kohtaa cb digi plussaa ja ne viivat hälveni. Silloin siis oli varmaan kemiallinen. Mutta ihmettelen nyt tuota digin "raskaana" tulosta tuossa välissä, eikä tosiaan nyt ole vuotoakaan ollut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohemian neuvoisin ehkä tekemään uuen semmosen. Nehän on tosi epäluotettavia ns. Koska ne mittaa sitä hormonia ja kaikilla ei nouse samalla tavalla. Ehkä ostaisin kaks ja tekisin toisen aamulla ja toisen illalla. Näyttäähän se muillakin välillä 1-2 vaik pitäis näyttää 2-3 koska hormoni ei oo noussu cb mittarin mukaan :) eli siis todennäkösesti joko liian laimee virtsa tai liian pitkään muhinu koska virtsa laimentaa hormonia jos pääsee olemaan liian kauan. Uskoisin ettei oo mitään syytä huoleen! :)

Muoks. Huomasinki et viikko välissä. Voihan se olla viallinenki testi. Tai sit suosittelen myös ihan verikoe mittausta!

Edited by htbm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohemian kirjoitin tuolla edellisellä sivulla omasta digikokemuksesta kun näytti tän raskauden alussa pitkään 1-2vkoa, mutta tuosta ei oo kyllä kokemusta että näyttäisi ei raskaana :/ Itse varmaan menisin ihan verikokeeseen tai testaisin noilla viivatesteillä että vahvistuuko viiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ystävä on niin lannistunut ettei enää halua edes testata :(. Ajattelee vuodon alkavan hetkenä minä hyvänsä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannattaa rohkaista ystävää sillä et se turha murehtimine ei oo hyväks kummallekkaan. Ja pakko siel on jotain tapahtuu kerta testit näyttäny plussaa. Ei te huvikseen sitä näytä. Ja se et vääriä plussia ei oo. Vaan vääriä negatiivisia ;) toivottavasti ystävä rohkaistuu testaamaan ja kaikki on kuitenkin hyvin! :) kerro meille miten kävi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.