Iridessa

Letrozol ORION 2,5 mg (vol. 2)

961 posts in this topic

Voi ei elämänalku! :( Kovasti jaksamista! Toivottavasti nyt tulisi pian hyviä uutisia.

Edited by Tuiketta

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin, tänä aamuna raskaustestissä kiistaton nega, kuinkas muutenkaan :dash2: Niinpä teen nyt paluun kolmen kuukauden tauon jälkeen taas tähän ketjuun. Menkkoja odottelen alkavaksi viimeistään maanantaina ja sen jälkeen vedän omatoimisesti (ilman folliultria) Letroja pari-kolme kiertoa vanhalla ohjeella eli 1-2 tablettia kp 3-7. Loppukierron tueksi myös Lugesteron. Usko tärppiin on aika heikko, mutta ajatuksena Letrojen kanssa pelaaminen tuntuu silti paremmalta kuin pelkästään luomuna yrittäminen. Jonotan samalla IVF-hoitojen 2. kierrokselle, jonne toivottavasti pääsen heti kesän jälkeen.

 

Lueskelin pikaisesti kaikki tämän vuoden puolella kirjoitetut viestit läpi ja osa porukasta onkin tuttuja jo aiemmista pulinoista :) Yleisesti todettakoon, että tervetuloa kaikille uusille - toivottavasti Letrot olisivat se apu, joka kohdallanne toimii - sekä kovasti voimia yritykseen myös kaikille vanhoille - toivottavasti pääsisitte pian eteenpäin kohti toivottua lopputulosta, yritättepä sitten Letroilla tai piikitettävillä ^_^

 

Eikä Elämänalku, näitä uutisia en todellakaan olisi halunnut lukea!  :( Valtavan suuret pahoittelut!  :lipsrsealed: Sanattomaksi vetää tämä epäreiluus :(

Hienoa Tuiketta, että olet onnistunut Letroilla ja että raskautesi etenee hyvin - onnittelut! :) Kiva myös, että jaksat tsempata muita eteenpäin omassa yrityksessään. Raskauttasi koskevat kirjoitukset kuuluvat kuitenkin odotuspuolelle, eivätkä enää lapsettomuuspuolen keskusteluketjuun. Monilla on täällä pitkä ja raskas tie, joka ei kaikilla edes välttämättä pääty siihen toivottuun plussaan, valitettavasti. Niinpä toisten ultrakuulumisia ja raskauden hehkutuksia voi olla todella raskas lukea oman, välillä toivottomaltakin tuntuvan hoitorumban keskellä. Toivottavasti ymmärrät tämän. Sen sijaan odotuspuolelta saat vertaistukea kanssasi samassa tilanteessa olevilta, sillä sieltä löytyy ketjuja niin lasketun ajan mukaisesti kuin esimerkiksi myös lapsettomuushoidoilla raskautuneille. Odotusklubit löytyvät seuraavasta osoitteesta: <http://www.vauva.info/foorumi/forum/29-odotusklubit/>.

 

Paljon onnea SuzieL myös plussasta ja hyvää matkaa odotuspuolelle! :)

Edited by Töhö

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Pahoittelut jos olen aiheuttanut pahaa mieltä, ei ole ollut tarkoitus. Jätän jatkossa kommentoimatta raskauttani. Poistelin noita aiempia kommentteja myös.

 

Ehkä se vaan itsellä on niin iso kynnys mennä tuonne odottajien joukkoon kirjoittelmaan, kun yhä mielessä jäytää, että kesken menee kuitenkin (ja varmasti keskeytyy jos sinne odotuspuolelle jotain kirjoitan). Eli henkisesti olen vielä yrityksen puolella enkä onnellisissa odottajissa, varmaan sinne loppuun asti, mikä ikinä lopputulos sitten onkaan.

 

Hyvää & pysyvää plussaonnea kaikille :)

Edited by Tuiketta

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ethän sä pelkästä raskaudesta sentään ole kirjoitellut, vaan paljon myös muita tsempannut, mikä tietysti on aina arvokasta :) Ja raskauskuulumisetkin sinänsä ovat OK ja tottakai odottaja saa olla onnellinen omasta tilanteestaan, mutta nimenomaan tällä lapsettomuuspuolella sen käsittely on haasteellista. Monilla kun voi olla vaikeaa ja kivuliastakin eläytyä toisen raskautta koskeviin pohdintoihin, jos itsellä on samaan aikaan murheena se, ettei toistuvat lapsettomuushoidot välttämättä edes tehoa. Tai hankala iloita toisen hyvistä ultrakuulumisista kun samalla joutuu miettimään, että kokeeko samaa itse välttämättä koskaan. Eli sinänsä se ei ole mitenkään henkilökohtaista, vaan enemmänkin surua ja katkeruutta siitä, että oma tilanne on mikä on. Suureksi osaksi tämän "törmäyskurssin" välttämiseksi nuo erilliset keskustelupuolet eri tilanteissa oleville on varmaan rakennettukin.

 

Tietylla tavalla kuitenkin ymmärrän "taikauskoasi" sen suhteen, että jos uskaltautuukin lopulta odotuspuolelle "virallistamaan" raskautensa, niin "näpäyttääkö universumi heti näpeille" siten, että raskaudessa tulee jotain ongelmia. Näin tuskin kuitenkaan on, sillä juurihan tähänkin ketjuun valitettavasti iski peräkkäin kaksi keskenmenoa, vaikka täällä porukalla on usein jo valmiiksi odotukset matalalla ja leuka rinnassa :( Ja itse asiassa myös odotuspuolella varmastikin suurin osa muista odottajista jakaa kanssasi pelon siitä, että meneekö kaikki varmasti loppuun asti hyvin, joten saisit senkin suhteen taatusti vertaistukea. Sulla on myös mun mielestä kiva tyyli kirjoittaa, joten todennäköisesti irtoaisi paljonkin hyviä keskusteluja :) Toivottavasti voittaisit pelkosi ja uskaltautuisit ainakin vähän kurkkimaan sinne :ph34r:

 

Pidän peukkuja, että kaikki kohdallasi menee loppuun asti hyvin :girl_pinkglassesf: Ja sehän on joka tapauksessa aina upeaa, kun joku täältä lapsettomuuspuolelta saa raskauden alulle!

Edited by Töhö

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elämänalku, voi miten kurjia uutisia!  :girl_cry: Toivotan sinullekkin paljon voimia ja uskoa siihen että teillekkin vielä pysyvä tärppi tulee!

 

Töhö, tervetuloa takaisin (ja pahoittelut myös siitä että jouduit tulla takaisin). Kerroit että Letro-annoksesi on 1-2 tabl/päivä. Vaihteletko siis saman kierron aikana määrää vai eri kierroissa sitten määriä vai miten? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vieläkö Ankerias piinailet? :ph34r: Miten sujuu?

 

Entä mites Phalenen eka Letro-kierto on mennyt tähän asti? :)

 

Parempaa onnea Odottelevalle tähän toiseen Letro-kiertoon! :tender: Mäkin kyllä vähän kummastelen tuota, ettei sua ole ultrattu ollenkaan. Itselläkin oli folliultrat viime syksynä ekoissa neljässä Letro-kierrossa ja vasta sen toistaiseksi viimeisen joulukuun Letro-kierron vedin sitten ilman ultraa, kun siihen mennessä oli jo selvää, ettei mun kohdalla tarvitse mitään hypereitä miettiä. Yhden tai kahden tabletin Letro-annoksella mulla on yleensä kypsynyt 1-2 johtofollia. Folleja kypsyy kyllä luomustikin (kuten muun muassa tässä meneillään olevassakin kierrossa aukkarin ultran perusteella), mutta Letrot vähentävät kokonaan ovuloimattomien kiertojen todennäköisyyttä, sillä niiden määrä pakkaa valitettavasti iän myötä nousemaan. Ja sitä ikäähän mulla on jo 36 vuotta.

 

Noomille toivotan stressitöntä välikiertoa! Mulla oli sellainen tammikuussa ennen ekaa IVF-hoitokiertoa ja yllättävän hyvää teki, kun ei tarvinnut yhtään miettiä lapsen yrittämistä. Periaatteessa sitä ei tarvitsisi miettiä nytkään, vaan voisin olla kuin Ellun kanat seuraavaan IVF-hoitoon asti, mutta minkäs sitä kärsimättömälle luonteelleen mahtaa :girl_haha:

 

Anastacian kanssa tuleekin pulistua jo kuumeilupuolellakin, aikalailla samaa tahtia mennään näissä meidän kierroissa näköjään tällä hetkellä -_-

 

Kirstylle ja Elämänalulle edelleen kovasti voimia kipeään menetykseen :(:lipsrsealed: Tulkaahan tosiaan kertomaan kuulumisianne ja mahdollisia jatkosuunnitelmistanne, kunhan olette hiukan voimaantuneet.

 

Eri kierroissa mahdollisesti vaihtelen noita Letro-määriä. Kun mulla on jäljellä 15 tablettia, niin olisi mahdollista vetää esim. huhtikuun kierto kahdella tabletilla ja toukokuun kierto yhdellä tabletilla ja sitten taukoilla kesä- ja heinäkuu. Tai sitten vaihtoehtoisesti pyörittää huhti-kesäkuun kierrot kaikki yhdellä tabletilla ja taukoilla ainoastaan heinäkuu. En ole vielä päättänyt, että miten teen - arviolta viisi päivää aikaa pohtia, kunnes pitäisi todennäköisesti ottaa eka Letro-annos  :P En ole siis lääkärin kanssa tästä edes keskustellut, kun virallisesti mua hoidetaan polilla seuraavan kerran vasta aikaisintaan elokuulta lähtien IVF-hoidon kakkoskiekalla. IVF-hoitojen välikierroissa ei kuulemma yleensä enää anneta mitään muita hoitoja julkisella puolella ainakaan siis siten, että siihen liittyisi jotain toimenpiteitä/ultria tms. Mulla tosin on se seuraavan IVF-hoidon suunnittelukäynti puolentoista viikon kuluttua, joten mun lääkäri voisi mahdollisesti kirjoittaa mulle lisääkin Letroja silloin, jos vain pyydän. Hän kun on ainakin aiemminkin ollut ihan myötämielinen mun omatoimiseen, ultrattomaan Letroiluun.

 

Mukavaa viikonloppua kaikille! ^_^

Edited by Töhö

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elämänalku, voimia :( niin surullista... Samoin Kirstylle jaksamista vaikeaan tilanteeseen. Huh.

 

Töhölle toivon että omatoimisuus palkitaan ;) Annostus kuulostaa ainakin siltä, ettei ultrailua välttämättä tarvita. Toivottavasti tulee vastetta pillereille!

 

Odottelevalle tsempit, täälläkin on toinen letroannos juuri napsittu :) toivottavasti teillä se olisi myös viimeinen!

 

Ja kaikille muillekin tasapuolisesti kivaa ja rentouttavaa viikonloppua, iloa ja rentoutta elämään ja voimia letroiluun :)

 

Mullahan oli tosiaan alkuun annos 2 letroa 5pv ajan, eikä mitään vastetta. Sain siitä heti ultrauksen jälkeen 3 tablettia 4pv ajan. Eilen ultrattiin, ja siellä olikin yllätys: HYPER. 4 oikein kauniisti kypsynyttä munarakkulaa ja ovis tuloillaan ihan näillä näppäimillä.

Nyt meillä on sitten kielto päällä, ettei tule hurjaa monikkoraskautta... Itse olen vain iloinen, että letroilla on ollut vaikutusta! :P Olin aivan varma, ettei mitään olisi tapahtunut! Periaatteessa noita munasoluja olisi voinut ottaa talteen, mutta nyt painoi viikonloppu päälle. Lisäksi me ollaan oltu hoidossa vasta niin lyhyt hetki, että päätettiin nyt jättää väliin operoinnit ja odotella seuraavaa kiertoa.

Ensi kierrossa aloitetaan samalla kaavalla kuin tässäkin. Toiveet on korkealla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koska meidän toinen IVF kosahti, taidan palailla minäkin napsimaan letrotsoleja ja sitä myöten tähän ketjuun. Niitä jäi muistaakseni viiden kuukauden satsi, joten ei muuta kuin nappailemaan. Lisääkin saan näppärästi tarvittaessa. Multa ultrattiin ensimmäisessa letro-kierrossa, mutta sen jälkeen napsin reilun puoli vuotta ilman ultria. Melko pienet riskit taitaa megaovulaatiolle olla, kun ei IVF-stimulaatiossakaan meinattu saada riittävästi vastetta. :)

elämänalulle osanotto ja pahoittelut. :( Epäreiluuden huippu.

Muille tsempit. Johan nyt on kumma jos ei ala plussia ropista tännekin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä tyhjennys lääkkeet otettu aamulla. Päivällä alkoi sitten tyhjenemään. Onneksi kivut ja vuoto ollu ihan siedettävää.

Henkisesti olen ihan hajalla... En voi käsittää miksi näin piti käydä.. Tuntuu aika turhalta jatkaa yrittämistä.. Tuskin meitä toista kertaa kohtaa luomu ihme. Kynnys mennä hoitoihin on nyt entistä korkeampi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kylläpä täällä tapahtuu! Töhö, tervetuloa tänne taas piipahtamaan :) En tiedäkään teidän IVF-vaiheista mitään. ? Toivottavasti pian teidän odotus jo saisi onnellisen päätöksen! Ja kaikkien muidenkin!!

 

Elämänalku, iso halaus! Kyllä tuo hiljaiseksi vetää. Kovasti voimia teille <3 Kunpa löytäisit toivon vielä!

 

Kirsty, huh mitkä vaiheet sulla siellä ollut. Todella rankkaa! Voimia teidänkin tilanteeseen!

 

Meillä kp 25 (dpo 10). En osaa sanoa miltä tuntuu. Yritän olla päättelemättä oireista mitään suurempaa, kun kaikki lääkkeet tässä kierrossa ovat uusia (Gonal-F, Ovitrelle ja Lugesteron). Tissit on turvonneet sivuilta aika pian ovulaation jälkeen, ensin toinen ja sitten toinen :'D Alavatsassa aika vähän tuntemuksia tähän mennessä. Yllättävän nopeasti tuntunut aika menevän, noin piinapäiviksi :D En ole himotestaajatyyppiä, joten ensimmäisen testin olen päättänyt tehdä to 6.4., kp 31 (dpo 16). Viimeksi letrokierrossakin menkat antoivat odottaa itseään, muistaakseni dpo 17-18 asti. Siitä opin, että sekin on mahdollista, eikä vielä tarkoita mitään. Onneksi elämä on muuten nyt mukavaa ja puuhantäyteistä, eikä tämä lapsiasia ole noussut liian isoksi mielessä.

 

Toiveikasta mieltä kaikille teille, ootte sankarittaria kun jaksatte tätä kaikkea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahoittelut elämänalku, todella ikäviä uutisia! :'(

 

Ja Töhö, pahoittelut negasta! Nyt toivotaan todella että letrot tuottaisivat ylläriplussan sulle! <3

 

Tuiketta: sun kommenteistasi ollut mulle valtavasti apua, kiitos siitä. Varsinkin kun olemme kärsineet vähän samantapaisista ongelmista. Ymmärrän toki töhön pointin täysin! Mahtavaa että täällä pystytään keskustelemaan rehellisesti ja rakentavasti näistä asioista ja tunteista, joita lapsettomuusasiat aiheuttaa <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kaikille piinailijoille tsempit!! Olipas täällä tosiaan tapahtunut kun olen pari päivää ollut poissa!

 

Itselläni ikävä tilanne tällä hetkellä. Vuoto siis jatkunut runsaana, tullut hyytymiä ja ihme "palasia". Ottivat hcg:n lapsettomuuspolilla tiistaina- se oli yli 2000! Toivo heräsi hiukan vaikka olin 99% varma keskenmenosta. Menin keskiviikkona yksityiselle ultraan koska en voinut enää odottaa. Kohtu oli täysin tyhjä mutta vasemmalla näkyi donitsimainen muutos. Kohdunulkoinen! Olin täysin shokissa ja itkin. Lääkäri rauhoitteli ja sanoi että ei ole varmaa mutta kehoitti heti seuraavana aamuna käymään lapsettomuuspolilla jossa mulle oli jo määrätty hcg seuraavaksi aamuksi.

Menin sitten to aamuna sinne, hcg noussut yli 3000. Vas tuubassa pieni n sentin kokoinen muutos. Pohdittiin leikkausta/meto-piikkiä ja päädyttiin piikkiin. Lääkäri sanoi että kohdunulkoinen ollut jo siellä kun tehtiin aukkaria, eli raskaus alkanut siitä aikaisemmasta kierrosta niin kun epäilinkin.

Täysin epäuskoiset fiilikset. Surullinen, toivoton olo. Lisäksi pelkäsin ja pelkään vieläkin että saan sisäisen verenvuodon jos tuuba repeää, jos hoito ei toimikkaan. Väsyttää ja oksettaa, välillä pyörryttää. Panikoin jokaista tuntemusta vatsalla ja hartioissa. Lisäksi luin tuolta ku-keskustelusta että meto-piikin jälkeen vain noin 50-60 % tulee uudelleen raskaaksi??!!

Odotan että hcg laskisi ja päästäisiin vihdoin alottamaan letrot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mutta tosiaan, onni onnettomuudessa että edes tein raskaustestin! Menkathan tuli normaalisti, oli vaan vähän kummalliset. Niukat mutta pitkittyneet. Ja outoa että en edes epäillyt kohdunulkoista.. vaikka tuli ruskeaa vuotoa kummalliseen aikaan kuukaudesta. Mutta toisaalta yhdistin sen aukkariin ja sit ajattelin toiveikkaana et oisko kiinnittymisvuotoa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Et sattunut kysymään miten sitä ei aukkarin yhteydessä huomattu? Jännä ettei silloin huuhtoutunut pois.

Olen kovin pahoillani, että joudut vielä nuo piikit läpikäymään, toivottavasti hoito toimii ja pääsette pian uuteen yritykseen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ se oli niin alussa, sitä ei ois millään voinu nähdä siinä. Mietin että se on voinut huuhtoa alkion mennessään. Mitään alkiota ei siis näkynyt ja sinällään olis ollut hyvä jos aukkari ois sen huuhtonut pois sillä kasvava alkio tuubassa se vasta vaarallinen tilanne olisi. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kommentoin paremmin taas muiden tilannetta sekä omaani myöhemmin, mutta nyt pikaisesti Kirstylle kommenttia. Mä itse asiassa mietin tätäkin vaihtoehtoa silloin aiemmin, mutta en halunnut pelotella sua, kun kohdunulkoiset ovat kuitenkin aika harvinaisia. Todella kurja kuulla, että näin sitten tosiaan kävi :( Mullahan kohdunulkoinen raskaus ehti melkein kahdeksannelle viikolle asti ja kun se siinä vaiheessa ultrattiin, niin näkyi 1,5-senttinen löydös eli se alkio. Mutta vielä tasan viikkoa aiemmin ultrassa ei näkynyt mitään, vaikka neuvolalääkäri tarkisti molemmat munatorvetkin. Eli on täysin mahdollista, että aukkarissa pari-kolme viikkoa sitten sitä ei sullakaan vielä näkynyt ollenkaan. Jos sun vasemmassa tuubassa näkyi nyt pieni, noin sentin kokoinen muutos, niin eiköhän se ole se alkio. Jos se olisi "huuhtoutunut pois" jo aukkarissa, niin tuskinpa HCG enää jatkaisi nousuaan. Se meto-piikkihän tilataan vain siinä tapauksessa, jos HCG jatkaa nousuaan eli alkio on yhä hengissä ja jatkaa jakautumistaan.

 

Mullehan myös jo tilattiin se meto-piikki (toimitusaika oli vuorokausi), mutta sitten sattumalta se alkio viimeinkin tuhoutui itsestään seuraavana yönä ja HCG lähti viimein laskuun. Silloin sitä piikkiä ei kannata enää pistää. Mä jouduin sitten vaan seurantaan ja voin kertoa, että olin _todella_ kipeä usean päivän ajan. Meinasin pyörtyä aina pelkästään mennessäni vessaan. Siitäkään huolimatta torvi ei revennyt. Ja pelkästään yhdellä torvellakin raskauden alkamisen mahdollisuus oli muistaakseni jopa 80-prosenttinen verrattuna henkilöihin, joilla on kaksi torvea. Eli älä vielä lannistu, asia kerrallaan. Voimia kovasti! :lipsrsealed:

Edited by Töhö

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ voi kiitos Töhö vastauksestasi!! <3 olen ihan paniikissa kun muka aikaisemmin tunsin hartiapiston ja nyt mukamas jotain siellä vasemmalla. Mutta helpottavaa tietää että sulla oli kovia kipuja mutta silti ei tuuba revennyt. Pitää vaan yrittää rauhoittua. Mutta ei helpota yhtään kun olen lukenut näitä tarinoita että sitten yhtäkkiä 2 litraa verta vatsaontelossa ja hengenlähtö lähellä.. :(

Ja mulla olisi nyt yli 6 rv ja kysyin lääkäriltä kasvaako siellä joku johon lääkäri vastasi, että alkiota ei ole. Istukkakudosta vain näkyy joka jatkaa kasvuaan näköjään. Omaa spekulaatiota tosiaan on, että itse alkio olisi huuhtoutunut aukkarissa pois, mutta raskausontelo ja istukkamassaa jäänyt. Lääkäri nyt myös mainitsi että vasemmalta se neste ei heti mennyt läpi eli jotain epäilyttävää siinä oli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perusteliko se lääkäri sitten sitä jotenkin, että miksi sulle annettiin se meto-piikki, jollei alkiota kerran enää ole? Mulle kun nimenomaan sanottiin, että sen piikin vaikutus perustuu siihen, että se lääkeaine tunnistaa vain todella nopeasti jakautuvat solut eli alkion ja tuhoaa ainoastaan sen. Eli jos alkio ei enää jakaudu, se piikki ei myöskään auta enää mitään ja silloin vaihtoehtoina on joko leikkaus tai seuranta itsestään poistuvassa kohdunulkoisessa (kuten lopulta mun tapauksessa tehtiin).

 

Jos sun vatsaonteloon menee paljon verta (eli torvi repeäisi), niin se hartiakipu on myös todella kovaa. Et joudu arpomaan sen kanssa yhtään, että onkohan tämä nyt sitä vaiko ei ole. Kyllä sen sitten tietää, että nyt on tosi kyseessä. Mullakin oli lievää hartiapistosta päivän-pari sen jälkeen, kun HCG lopulta lähti laskuun. Varmaan sinne vatsaonteloon tihkui vähän verta samalla, kun torvi alkoi tyhjetä. En antanut sen kuitenkaan säikäyttää. Jos olet nyt kotona ja ilmaantuu selkeästi kovia kipuja, niin mene sitten ensiapuun. Toivoa kuitenkin on hyvinkin, sillä jos sun löydös oli vähän pienempi kuin mulla, viikot vähäisemmät ja jos sitä alkiotakaan ei enää lääkärin mukaan edes ole, niin toivottavasti säkin selviät ilman suurempia ongelmia torvessa :)

Edited by Töhö

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ lääkäri perusteli, että istukkakudos jakautuu ja sen pistoksen tulisi surkastuttaa myös se. Näin ainakin käsitin. Eli hcg oli noussut 2500-yli 3000 niin siellä joku jakautuu selkeästi. Apua, toivon todella että piikki auttaa ja että sitä ei annettu turhaan. Ja kiitos rahoittelusta. Nyt hartiapistosta ei ole tuntunut ja uskon että sama homma kun sinulla. Soitan päivystykseen jos tulee kovaa kipua, muuten yritän ottaa rauhallisesti. Ruoka ei maistu yhtään, sitä vähän ihmettelen sillä yleensä en helposti menetä ruokahalua! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja todella todella helpottaa kun saa keskustella jonkun saman asian kokeneen kanssa!

Ja kiitos Anastacia pahoitteluista, unohdin aikaisemmassa viestissä sanoa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan hyvä pointti tuo, että myös istukkakudos saattaa jakautua nopeasti. Luotetaan siis lääkäreihin ;) Myöskään mulla ei ollut yhtään ruokahalua. Mies koitti kokata mulle kurmeeta, mutta en pystynyt kuin vähän sorkkimaan annostani. Pidän sulle peukkuja, etteivät kivut pahenisi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ hartiakipu hävinnyt ja sain syötyäkin! Varmasti tän henkisen tuen ansiosta. :) sitten sainkin energiaa ja siivosin ja pesin pyykkiäkin.. uskomatonta! :D ehkä tää tästä, päivä kerrallaan. Kiitos tsempeistä! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kuulostaa kuule oikein hyvältä! Mä olin nimittäin tosiaan niin kipeä, etten pystynyt kuin maata tuskissani sängyssä. Ihan kuin olisi lasinsiruja hierottu toiseen munasarjaan :o Mutta niin vaan hullu purin hammasta yhteen ja päätin, että ensiapuun menen vasta ihan äärimmäisessä hädässä sillä tiesin, että jos menen sinne kivun takia, niin ainoa mitä ne tekevät on se, että leikkaavat munatorven kokonaan veks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now