happpy

Anna arvosana nimelle, osa 10

956 posts in this topic

Meillä oli esikoiselle mietinnässä, mutta tulikin tyttö. Ei kuitenkaan nyt toisen lapsen (poika) kohdalla enää "sopinut suuhun". Nätti nimi kuitenkin. 8 ja puoli. ;)

Joona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei huono, mut joku siinä ei itelle iske. Hyvä valinta varmasti kv-nimeä etsivälle. Annan numero 6.

Seela?

Edited by Kastehelmi*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mukava, muttei liian yleinen nimi, suomalainen, helppo lausua myös ulkomaalaiselle. Itse en antaisi kun tunnen pari samannimistä, mutta muuten Luukakselle 9.

Ilmi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmi on tosi erikoinen, enpä ole ikinä kuullut. 7, sillä herättää ristiriitaisia ajatuksia. Sinänsä kaunis, mutta täytyy sulatella.

Roopert?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuu, mikä ketju!

Olen kuullut nimen, mutta en tiedä ketään Vilppua ja oli pakko tarkistaa, onko kyseessä miehen vai naisen nimi. Hieman yllätykseksi olikin miehen! :rolleyes: Miellän nimen Vilppu hyvin lähelle Vappua ja Vaulaa jostain syystä ja minun on vaikea mieltää se miehen nimeksi, ihan kaunis kuitenkin. 7

No entäs se Vaula?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaamos... Osasta näistä ns. luonnonnimistä pidän. Tätä en osaisi lapselle aatella. Ehkä lemmikille osaisin antaa. Annan 6.

 

Lyyti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herätelläänpäs tätä mainiota ketjua. ^_^

Lyyti on mielestäni jollain tapaa kivan pehmeä. 7

Mites Sylvi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sylville 8: ihan kaunis, menisi toisena nimenä. Omaan suuhun ehkä liian vanhahtava kutsumanimeksi, vaikka perinteisistä nimistä pidänkin.

Meira?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now