Virkkula

Huvin vuoksi: Kumpaa sukupuolta nubin perusteella?

258 posts in this topic

Moi! Haluaisiko joku veikata kuvien perusteella kumpaa sukupuolta meillä odotellaan? :)

 

 

14392311.t.jpg

 

14392312.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10.5.2017 at 11:49 AM, SuzieL said:

Itse on yhtään osaa katsoa, mutta teille arvioitavaa näkyykö näistä? Linkeissä selvemmät kuvat.

 

14382114.t.jpg

 

http://aijaa.com/hbBXa7

 

14382115.t.jpg

 

http://aijaa.com/uQswyQ

 

Tänään ultrattu 12+1

Eilen käytiin rakenneultrassa ja tyttöä veikattiin tulevaksi. Täälläkin oli nub:n perusteella tyttöä meille povattu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka! Törmäsin tänään ihan ekaa kertaa tähän nub-teoriaan ja toki sitä haluaa heti selvittää, vaikka ei välttämättä niin toteenkäyvä tämä olekkaan ^_^ 

Onko tästä kuvasta jollain mielipidettä, kumpaa veikkaatte? Kuva otettu rv 17+ jotain. Rakenneultrassa meille lupailtiin tyttöä, mutta minua kuitenkin vähän epäilyttää :D

Kiitos jo etukäteen!

http://aijaa.com/q2XKWA

 

Kommenteissa toinen kuva, jos siitä saa mitään selvää?

Edited by Lokakuinen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitäs sanotte tästä? Itellä vahva epäilys... Haluaisin vaan kuulla ootteko samaa mieltä :)

2017-07-13 14.21.47.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitetaas nyt vielä toinen kuva kun aloin itsekin epäilemään et mikä tossa ekassa kuvassa on nub ja mikä jalkaa... Vai onko toisessa kuvassa koko nub piilossa?

2017-07-13 15.56.44.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitetaas nyt vielä kolmas kun tulinkin yhtäkkiä epävarmaksi :D

muoks* Rakenneultrassa vahvistui pojaksi!

2017-07-13 16.02.11.jpg

Edited by Julianna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julianna mulla ei ainakaan mitään hajua! Poika!?

Kerro sä sun epäilys ja auta mua ymmärtämään, mitä tuossa kuvassa pitää katsoa :D  Ja kerro kumpaa mun kuva ennustaa 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lokakuinen käsittääkseni nub-teoria on luotettava vaan 12-14 viikoilla, sen jälkeen alkaa pojan ja tytön tapit jo muuttua... Onko sulla np-ultran kuvaa? Toisaalta jos sulle on rakenneultrassa jo puhuttu tytöstä, niin se on kyllä luotettavampi :) Googlaamalla "nub theory" löydät infoa ja mielettömästi kuvia joihin verrata :) Eli sen nubin suunta on näillä viikoilla ratkaiseva, pojilla se osoittaa SELKÄRANKAAN NÄHDEN ylöspäin 30 astetta tai enemmän, tytöillä taas vähemmän (suoraan eteen tai alaspäin) :)

 

Katsoin noista omista kuvistani, että taitaa olla täysin selkeä poika nub tuo valkoinen suoraan ylös osoittava uloke... Omia kuviani vertailtuani aloin kuitenkin miettiä, että onko se nub ensinkään, vaiko osa jalkaa kun on noin paksukin ja selkeälinjainen. Varsinkin tossa mun viimeisessä kuvassa näkyy peräpäässä joku "haarukan mallinen" suoraan eteenpäin, mikä vois olla tytön merkki. Muissakin kuvissa se vähän näkyy. Mitä mieltä ootte muut jotka ootte näitä kuvia  enemmän katsellut? Kyllä sitä ihminen on malttamaton :D

Ultrannut kätilö heitti poika-arvausta sillä perusteella, että "joku uloke siellä näkyy" (suunnasta ei puhunut mitään). Samalla perusteella oli samassa sairaalassa kaverille ennustettu poikia ja synnytti juuri kaksostytöt :D Yllättävää, luulisi kätilöiden tietävän, että pojilla ja tytöillä on molemmilla ulokkeet näillä viikoilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now