Sanghi

Plussa vai ei? Vol.11

1019 posts in this topic

Emmiko, mulla ainakin riippuu PC viivan vahvuus ihan pissan vahvuudesta ja kuun asennosta.

Kuvan kaks alimmaista on tehty 10min välein eri pissasta.

http://aijaa.com/4MCtIj

Edited by Paapu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilisessa uusintatestissa oli ohut viiva mutta menkat alkoivat tanaan. Olin muuten vaarassa dpo:n suhteen, eilen olikin dpo 15. Normaalisti luteaalivaihe on mulla vaan 11 pv joten jotain vissiin yritti tapahtua. Positiivisella mielella taalla, edellisen kerran mitaan viivan tynkaakaan oli maalis- tai huhtikuussa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tän päivän viivanpaikka pregcheckissä. :D Ehkä haen apteekista vielä jonkin toisen testin ja sitten saa testailut riittää. Mulla siis tilanne se että alkoi tasan viikko sitten verinen vuoto, kuukautisten odotettu alkamispäivä on vasta huomenna. Vuoto alkoi n. Viikko ovulaation jälkeen. Yleensä mulla on tosi kovat menkkakivut mutta nyt ei ole ollut mitään menkkaoireita vaan pelkkä vuoto. Vuoto loppui lauantaina mutta alkoi tänäaamuna uudestaan. Ja siis ihan veristä vuotoa on ollut koko ajan, ei mitään tuhruja. Ajattelin että vois liittyä mahdolliseen raskauteen mutta ilmeisesti mulla vaan on kierto nyt mennyt sekaisin. :)http://aijaa.com/KkFaot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sullahan on Paapu tummentunut toi tosi paljon! Mä vähän tätä omaani epäilen jo siksikin kun toissapäivästä ei oo vahvistunut yhtään ja eilen oli välissä se nega. Onko noissa pc:n testeissä muuten herkkyys 10 vai 25? Mä en löytänyt paketista merkintää. Jos 10 niin sit sinne apteekkiin on mun turha juosta kun yhtä herkkiä ne on sielläkin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

En oo varma mikä on PC:n herkkyys, mutta väittäisin, että se on herkimmästä päästä :)

Muoks. Joku jollain keskustelupalstalla oli kysynyt maahantuojalta ja kuulemma 25 herkkyys.

Edited by Paapu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huokaisu! Pitäisi vaan luottaa, eikä testailla hullunlailla  :rolleyes: (Just joo, aina sama juttu...) Summasummarum, tänään testi oli vahvistunut hienosti, joten eiköhän se toistaiseksi ole mukana  :wub:  Kiitos teille ihanaiset tsemppaavista viesteistä, ne todella auttoivat eilisen epätoivon hetkillä  :girl_haha:  Selkeesti noi pregcheckit kyllä huonontuneet kuten sanoitte...

 

 

Onpa upeasti Paapulla vahvistuneet testit!! Onnea!

 

Mä nään jotain punertavaa Piparkakun testissä. Onpa erikoista vuotoa sulla! Toivottavasti ois jotain kiinnittymisvuotoa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ootko piparkakku muokannut tuota kuvaa jotenkin, kun mun näytöllä punertaa viiva mutta myös tuo taustalla oleva paperi! :o

Edited by Ewwwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En oo muokannut, näitä testejä kun tarpeeksi kauan tiirailee niin varmaan yks jos toinenkin näkee punaista vähän siellä sun täällä :D Mun vuoto loppui taas mutta tilalle tuli nyt ne menkkakivut. En ymmärrä kyllä nyt yhtään omaa kroppaani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään aamulla apteq-testistä nega. Jään jännäilemään teidän muiden viivoja kunnes on taas jotain omaa jännättävää. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mielipiteitä:

 

14286723.t.jpg

 

Todennäköisesti dpo 11, apteekin testi, kuva noin viisi minuuttia testauksesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kommentoin, niin saan merkattua samalla ketjun muistiin, jos pääsis joskus tänne laittamaan haamuja... 

 

LadyG:n tikussa näkyy mun mielestä myös selkeä plussa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommenteista. Ehkä annan toivonkipinän rauhassa kasvaa ja käyn hieman kurkkimassa heinäkuisten ketjua. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.