Sanghi

Plussa vai ei? Vol.11

1019 posts in this topic

Kysymys ilman kuvaa (sattuneesta syystä). Mitä ihmettä tää on? Sunnuntaina roskishaamu tai selkeä viivanpaikka. Maanantaina testiajalla haalea haamu, joka katosi. Haalea viivanpaikka jäi. Viime yönä testiajalla haalea plussa, pysyi sen n. pari min mitä sitä ihmettelin, mutta tänä aamuna kuivunut ihan olemattomaksi viivanpaikaksi. What the??? Ei tietoa, milloin ovis ollut tms.

 

Tulee pikkusen vainoharhainen olo näistä :D

Edited by Ewwwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

LadyG, onnea! :)

Ewwwie, mulla ollut tuollaisia mutta raskaaksi asti en ole päässyt :( En tiedä onko tikut jotenkin viallisia olleet, vai mistä johtunut. Mutta yhdessä kierrossa oli tuollaista mutta ei siitä alkanut muuta kuin menkat. Toivotaan sinun kohdallasi kuitenkin parasta :)

Edited by nasunen

Share this post


Link to post
Share on other sites

No voi kökkö, näin vähän pelkäsinkin :( Nuo on Pc:n liuskoja. Viivanpaikat on niillä kyllä surullisen tuttuja, mutta tällainen on ihan uutta :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa kaikki :)

 

Ihana ja jännä ketju löytyi täältä, mielelläni liittyisin arvuuttelijoiden joukkoon :)

 

Paljon paljon onnea jo plussanneille :lipsrsealed: !!!

 

Ewwie, itselläni on myös surullisen kuuluisia nuo Sofin liuskatestit. Käytän loput vielä pois mitä ehdin tilata, ne antavat helposti viivanpaikkaa. Pregcheckistä en ole saanut kuin kerran viivapaikan turhaan.

 

Täällä DPO 10 suunnilleen, ja kp25. Pregnyl-piikki pistetty 12 päivää sitten ja tällaista haamulaista/viivanpaikkaa näyttää Sofi. Eli ei mitään luottoa tuohon! Saas nähdä mihin suuntaan "viiva" lähtee :unsure:

 

http://aijaa.com/LhYxXA

 

Viivojen tummumisia kaikille :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaveissa, mä nään haamun! Toivottavasti lähtee vahvistumaan! :)

Edited by emmiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuun nyt tosi mattimyöhäsenä tänne mutta:

 

emmiko! Ihanaa!! Paljon onnea plussasta! :give_heart:

 

Onnea myös muille plussan saaneille :lipsrsealed:

Edited by Elflady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaveissa, ihanaa nähdä sinut täällä! :give_heart: Nyt kyllä tosissani toivon että tuo sofi näyttäs sulla oikein. Mulla ne nimittäin näytti haamua joka ikinen tikku mitä kastoin, oli kierto missä vaiheessa tahansa.. :( Mä pidän hirveesti peukkuja teille :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaveissa. Näen selkeän viivan mutta väristä en osaa sanoa :)

 

Ewwwie Pregcheckin laatu on valitettavan huonoa nykyään. Oli ennen niin hyvä ja laadukas testi. Näyttää kyllä edelleen mielestäni yllättävän pienistäkin pitoisuuksista hyvää viivaa, mutta mutta.

 

Toivotaan että siellä alkaisi viivat tummua :)

Edited by Kukka15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommenteista ja tsempeistä :)

 

Sanghi, mullakin on Sofin haamulaisista hyvinhyvin ikäviä muistoja, joten siksi hyvin varauksella tässä mennään...

 

Iltapäivällä tein Pregcheckin ja viivan tynkää tuli mutta sellainen, ettei edes kuvaan saa. Joten! Odotetaan perjantai-aamun testailuja... Iiks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nandulla näyttää kyllä hyvältä! :) Ite en ole ikinä saanu rfsu:hun mitään kunnon viivoja paitsi jo sitten tosi paljon myöhemmin.

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitkä on Nandu sun dpot? Eri merkkisiä testejä ja niiden viivoja ei voi oikein vertailla keskenään, joten seuraava pc:n testi varmaan kertoo suuntaa. Testasitko tänä aamuna? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi ekaa oli RFSU:n ja nyt viimeinen PC:n testillä. Testasin tänään aamulla sen toisen PC:n ja ol taas vähän vahvempi viiva, olin yötöissä, niin en ole vielä päässyt vertaamaan.

 

DPO on arviolta ekassa testissä 13 (olikos nyt ovisplussan jälkeinen päivä DPO 0 )

Edited by Nandu

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

Plussathan siellä Haaveissa

 

Kyllä juu minulla selkeä plussa myös on. Tuo keskiviikon viivan haalistuminen sai huolestumaan, että meneekö heti alkuunsa kesken/kemialliseksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.