Sanghi

Plussa vai ei? Vol.11

1019 posts in this topic

Komppaan Sanghia. Mulla oli viimeeks aiva köppänen viiva Pregcheckissä ja kuitenkin digi huuteli raskaana 1-2.

 

Meilläkään mies ei ole noista viivoista tajunnu koskaan mitään. Ja on muutes kans värisokea :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Minttu! :)

 

Tulin päivittämään, että ne mun viivat oli tosiaan ovikseen reagointia! Tänään käynnistyi kierto, tasan 7 kk synnytyksestä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mtbe on tosi epätarkka kuva mutta kyllä mä siinä kaksi viivaa nään. :) Jos tuo siis on raskaustesti? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, kyllä se r-testi on :D Parempaa kuvaa en saanut, vaikka yritin, kun kädet tärisi niin paljon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitokset! Mies on ollut ihan hajamielinen koko illan :D Mulla on levollinen ja onnellinen olo <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testasin nyt aamulla cb:n digillä. Kyllä tässä raskaana ollaan! Sen mukaan viikot 2-3. JES! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällasta sitten pukkasi tänään:

 

http://aijaa.com/tOiGIt

 

Perjantain testissä näkyi hyvin hyvin hämärästi jotain....

 

Nyt menossa kp25 kierto ollut 21-23, oviksesta ei mitään hajua, mutta joinain kiertoina testannut ja ollut jo aikasin kp10-11.

 

Aika ristiriitaisin tuntein, kun juuri ehdin totuttelemaan aatokseen ettei tää ehkä ookaan niin hyvä idea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trinity, kyllä tuo kovasti plussalta mun silmiin näyttää, ainakin mun plussat oli samannäköisiä. Eli onnea!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.