Sign in to follow this  
Followers 0
roopsukka

Clomit ensimmäisenä hoitokeinona

4 posts in this topic

Hei! 

 

Lueskelin nyt täältä foorumilta, että aika moni on ensin syönyt Teroluteja ja vasta sen jälkeen Clomeja. Onko jotenkin omituista, että määrätään heti Clomit? Meillä siis miehen kanssa selittämätön lapsettomuus, kaikki testien mukaan kunnossa. Tosin minulla on hieman normaalia pidempi kuukautiskierto ja pituus vaihtelee 28-36 välillä, keskimäärin se on ollut noin 33 päivää. Lääkäri sanoi, että nämä Clomit auttaisivat säännöllistämään ja lyhentämään kiertoa. Miksi siis osalle on määrätty säännöllistämiseen Terolutit ja vasta sen jälkeen Clomit? Osaako joku fiksu sanoa? Munasolu minulla on ollut kypsymässä molemmilla tähystyskerroilla, joten sellainen on ollut ainakin kehittymässä.. En sitten tiedä, irtoaako normaalisti vai surkastuuko niille sijoilleen. Tarkoitus olisi tosiaan nyt ensi menkoista aloittaa nuo Clomit. 

Edited by roopsukka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ainakin teroilla on haettu luonnollista kiertoa. Clomit vaatii, että kierto joskus katkee. Pari kk kierto pyörikin lääkkeettömästi ja sit kun olis pitänyt alottaa clomit, päätti kroppa taas sekoilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aika jännä sitten.. No, pitää vaan luottaa lääkärin ammattitaitoon tässä asiassa sitten.. Tosin nyt ihmettelen mun menkkoja, joiden pitäisi vasta näillä main alkaa tiputtelemaan, mutta alkoivat jo pari päivää sitten ja eilen illalla tuli ihan kirkasta verta hetken.. Nyt ruskeaa mut ei oo mitään sellaisia roippeita mukana kuin yleensä.. Ja selkäkipua oli oletetun ovulaation aikaan ja siitä noin viikon päästä melko kovat "menkkakivut" ilman vuotoja.. Et voisiko olla.... Mut ei saa vielä liikaa toivoa. Tissit vaan ihan pirun arat olleet jo monta päivää ja tiettyyn aikaan päivästä meinaan nukahtaa pystyyn. Oon melko varma et jotain on tekeillä mut koska vuotaa niin pelkään et menee tälläkin kertaa kesken =/... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle annettiin suoraan letrot (vastaa clomeja tarkoituksen puolesta) kun kierto on säännöllinen. Eikai teroluttia anneta ellei siihen ole syytä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0